Jaguar XE se vejde se spotřebou pod hranici čtyř litrů

Jaguar XE se vejde se spotřebou pod hranici čtyř litrů

Jaguar zveřejnil další informace týkající se chystaného sedanu XE. Tentokrát automobilka upozorňuje na rozsáhlé použití hliníku. Z tohoto materiálu je vyrobeno 75 % karoserie. Kromě vysoké pevnosti je hlavní výhodou nízká hmotnost, díky které britská novinka nabídne velmi příznivou spotřebu. V kombinovaném provozu s nejmenovaným motorem údajně normovaná hodnota nepřekročí hranici čtyř litrů.

Jaguar XE se odhaluje. Pod kapotou najdeme motor z F-Type

Jaguar XE se odhaluje. Pod kapotou najdeme motor z F-Type

Model XE je prvním vozem postaveným na nové modulární platformě. Jaguar kromě jiného použije také nový typu slitiny, která obsahuje vysoký podíl recyklovaného hliníku. Tato slitina byla vyvinuta speciálně pro malý britský sedan. Mimochodem do roku 2020 se automobilka chce dostat s podílem recyklovaných materiálu na hodnotu 75 %.

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské

Jaguar XE byl navržen a zkonstruován ve Británii, vyrábět se bude jako první model značky na nové výrobní lince v Solihullu. Oficiální premiéra proběhne v Londýně osmého září. 

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 235 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků