Jaguar XE je velmi špatná zpráva... [první jízdní dojmy]

32 komentářů

Radovan
8. června • 15:47

No, já jsem si sedl do XF-ka, zdálo se mi to velmi úzké a byl jsem v tom takový "sevřený", když jsem si představil, že XE bude ještě o něco užší a kratší, tak jsme si nedokázal představit , jak tam dostat 4-člennou rodinu - 2 malé děti.Exteriér úúúžasný , interiér velmi stísněný.R.

Moik
5. června • 8:45

Tak já jsem ho proháněl po okreskách:
(173kW automat benzín)- zpracování naprosto naprosto šílený - auorevue umí hodně mlžit. Ve fotogalerii úplně chybí fotky kufru - celý vršek je nezakrytovaný, nalakovaný jen takovým rozstřikem, trčí z něj šrouby M8, drátky atd - šílenost v autě z 1,2m
- chybí foto dveří zevnitř. Celý panel mezi čalouněním a panty je obnažený, jsou na něm vidět tečky po bodování - beru-prkotina, ale v tak drahém autě?
- slícování plastů totální blud - nesedí a navíc špatně uchycené - sloupek volantu bude drnčet ihned
- panty na dveřích :-))))))) určitě by za ně XE nepověsili :-)
- tyjo hlinková kastle, hořčík...proč to ale váží 1580kg??Podvozek docela tvrdý, ale v zatáčkách měkká kastle, motor super, převodovka prej je stejná ZF jako má BMW...ale asi jinak naladěná - mě by štvala.Pokud je to prémie, tak je to propadák.

John
9. května • 18:25

Tak ked 15L/100km pri trochu sviznejsej jazde nie je vobec moc, tak potom ja neviem.B-]

Antiautomat
6. května • 20:16

Jaguar XJ6. To ostatne...Prepacte ale zly cover na /povodne/ skvely song.

Jaguar
5. května • 11:29

Jaguar bylo auto pro gentlemany. Pak to koupil Ford ...

Palo
6. května • 11:59

Ford uz nevlastni Jaguar od roku 2008..takze nevim, co tim autor chtel rici....

ello
7. května • 22:51

Asi,ze tam Ford zanechal velmi vyraznu jazvu.To tym podla mna chcel Jaguar povedat.

Ficus
5. května • 7:56

Tohle, a zmiňovaná ostatní vozidla si koupí někdo na masírku, pokud se obklopí stejnejma bukvicema jako je on sám, aby před nima mohl pohonit. Co do spolehlivosti a užitné hodnoty je to všechno katastrofa .

ironie
5. května • 6:04

Pěkné, pěkné, jen tomu možná chybí v základní nabídce nějaký úsporný tříválec 1.0l turbo? ;-)

JirkaB
5. května • 13:41

Však ona nějaká 1,5 R3 dorazí, toho bych se nebál :D

honza
4. května • 23:08

Ze tří stran BMW a zezadu Audi. Motorová nabídka vyloženě dle gusta zákazníků BMW - nejlépe 2.0D s automatem.... Das Jaguar.

ello
10. května • 12:27

Co ma tento Jaguar napr.spredu spolocne s BMW?Neviem,mozno sa na to auto zle pozeram,ale podobu s BMW tam nevidim.

JirkaB
5. května • 13:40

...zdaleka nejen BMW ;)

R
4. května • 18:16

Ještě, že do auta za milion dávají aspoň halogenove světlomety. ..-)))

Tonda
4. května • 15:47

A já myslel žze je to bavorák.

Ramalama Dingdong
4. května • 17:32

Někdo myslel... a šlápl do hov.na B-]

clanek
4. května • 11:56

Design nad formou. Bohuzel, ale XE pusobi uvnitr levne a neuveritelne male. Prostorem uvnitr je na tom jako BMW E46, tedy auto z prelomu tisicileti. Takto velka premie se urcite nekupuje kvuli mistu, ale vsichni z D3 uz i ve stredni misto umi (predpokladam ze ho bude umet i nova A4). Materialove bylo do ted dle me nejslabsi BMW, inu, v jaguaru naslo zdatneho soka ktery je myslim prekonava. Skoda.
Jinak kuze na volantu, chod, tvar, delka radici paky atd. to je v poradku. Jak to jede netusim, jen staticke (a nijak dobre) dojmy.

WP
5. května • 7:34

Clanku, co na tebe působilo levně? Materiály i jejich zpracování u předprodukčních aut bylo v souladu s tím co nabízí prémiová D3. Naopak jsem byl překvapen slícováním a hladkostí. Interiér oproti obrázkům vypadá velmi slušně a ačkoliv jsem na prvních prezentačních fotkách nadšen nebyl, naživo je pohledný a kvalitní. Prostorově to na zadních sedadlech u lidí nad 185cm není žádná sláva. Tam souhlas, jedná se o kompaktní sedan a tak k němu i přistupuju.

JirkaB
5. května • 13:40

On tohle každý vnímá asi fakt jinak...Mě se XE moc moc líbí, dokonce si už zvykám na ta velká zadní světla, která mě na prvních fotkách tak vyděsila.Jen pro mě tohle auto asi nepřichází v úvahu, značka Jaguar zní na prostý lid už moc "luxusně" :( :D i "obyčejné" céčko mi kolegové dali pořádně sežrat, z Jaguaru by asi nejeden padl úděsem :D

WP
5. května • 14:45

Nějaký to "prémiový" auto už mi rukama i vlastnictvím prošlo. Kdybych se pořád koukal co na to čím jezdím řekne poslední Jouda, pak bych asi jezdil max. Rapida;-)

eLzyx
4. května • 12:54

Jaguary si snad nikdy nehrály na ohromný vnitřní prostor. Obzvláště ne v této třídě. Imho prostor zcela dostačující, pokud nejsi čahoun, nebo pupkáč.

clanek
4. května • 15:18

Prostor je vec subjektivni potreby, ten kdo jej nepotrebuje a nevadi mu ze si za 185cm vysokeho ridice uz vicemene nikdo nesedne tak smele do toho. Ale aby mel passat uvnitr lepsi materialy je podle me jednoduse spatne.

WP
5. května • 7:35

Kde má Passat lepší materiály?

martin
9. května • 17:20

Mozno tak vo vyvojovom stredisku v pocitacoch :-D

clanek
5. května • 8:26

Lepe na me pusobili v pripade pasatu jak vyplne dveri tak plasty kolem stredoveho tunelu a ve vysledku i kuze na sedadlech (srovnavany passat byl R line s kuze/alcantara na sedadlech, XE mel celokozene (cervene) sedadla).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
5. května • 11:44

Celoplastový výplně v Passatu jsou kvalitnější? Tak dobrá... Vím o kterých se bavíš, seděl jsem v něm taky.

andrejlm
4. května • 21:55

tie materiály stále riešiť je strašný nezmysel, ako sa dá povedať na jeden materiál, že je lepší ako druhý? zas podla mňa sa kvalita materiálu hodnotí podľa toho čo vydrží a ako je spracovaný, množstvo z tých ospevovaných nemcov majú interiér už po 200 tis rozdrbaný a rozvrzaný ako cigánska hračka...takže to je dosť o úhle pohľadu a preferencii....

Tom
5. května • 6:49

Po 200 tis? Tak to hodne uber.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaB
5. května • 10:50

Rozvrzaný ne, ošoupaný ano. Teda pokud se divíme ošoupaným sedačkám a volantu, které bude mít s takovým nájezdem snad každé auto. Rozvrzaný interiér jsem ale nikdy neměl, ikdyž pravda, auto se prodávalo vždy do 150 tis., spíš dřív...

hrabe
4. května • 15:56

Materiály jsou úchylka internetových diskuzí. Nikdy jsem neměl potřebu při jízdě osáhavat plasty a podobné kraviny. Jednoduše špatně je spíš to, že šestiválcový sportovní jaguar je pohodlnější než obyčejný passat

JirkaB
5. května • 10:46

No nevím, ale doteď jsem žil v tom, že prémie je snad vždy pohodlnější než konfekce. A to i takové AMG, M, RS oproti základní neprémii - prostě domyšlenější podvozky, kvalitnější materiály, tlumiče...Bohužel u BMW to dost kazí runflat gumy, ale lepší se to, ty první byly fakt hrozný a majitelé je měnili hned u nových aut. Dneska se s tím už jezdit jakž takž dá...

adrian
4. května • 11:40

Vkusné a charakterní auto.

Doporučujeme

Články odjinud