Jaguar XE dostal facelift. Chcete ho jako inteligenta? Nebo jako rošťáka?

13 komentářů

Sob
27. února • 17:05

Krásná kára. Za pár let to vyměním za 9-5. B-]

Assasin
27. února • 13:51

To je kurwa pěkná kára. Že by se na prodejích odrazila né moc vysoká kvalita? Nerozumím tomu.

Ne321
27. února • 12:47

Obvam se, ze Jaguar XE zakaznici nechteji ani jako inteligenta ani jako rostaka, nechteji ho totiz vubec. Prodejni cisla jsou zoufala a nevypada to, ze by se s kosmetickym faceliftem pohla jinym smerem.

JK
27. února • 15:15

No XE není vůbec špatné auto, ale pro mě osobně to prostě není Jaguár. Ten nový designový jazyk značce prostě nesluší. Interiéry slušné, podvozkově super, ale z dálky to spíš evokuje "fordku" než aristokracii. Jaguár ztratil tvář. Starší generace jsou sice až příliš rustikální, ale ty současné jsou zase "vzrušující" asi jako Audi, což Jaguáru prostě nesedí.

bzzz
27. února • 13:20

Ale chteji... ale az jako olitanou bazarovku, velmi oblibeny u cikanu, vexlaku atp ;-)

JK
27. února • 15:09

Tak zrovna tyhle skupiny jsem v Jaguáru jakživ neviděl. V BMW a v Mercedesu je jich požehnaně, ale v Jaguáru? A ještě když se lítané XE pořád plouží kolem půl míče? Nejčastěji člověk potká "Simírovu 3ku" s kšiltem vzad za volantem, dieselovou, s patřičným oblakem hluku zepředu a čoudu zezadu.

Frankie
27. února • 11:37

Řošťák se čtyřválcem, to bude panečku terno. Jeden by si myslel že když platí ze prémiovou značku dostane možnost volit také prémiovou techniku. Nyní se rozdíl zcvrkne na lepší rozlišení displeye navigace, jemnější kůži na sedačkách, prima audio ale pod kapotou bude to samé co má mainstream.
BMW a Mercedes, poslední dvě značky které ve střední třídě ještě mají co nabídnout.B-]

E15
27. února • 16:36

"ale pod kapotou bude to samé co má mainstream."Kdyby alespoň maistream - viz. sdílení motorů mezi Mercedesem a Dacií :-D

Ne321
27. února • 12:46

U znacek jako je Jaguar nebo treba Alfa Romeo ci Maserati clovek nedostane casto ani to lepsi rozliseni diplaye navigace nebo prima audio.

Jan
27. února • 12:57

Dostanou ale auto! Auto je od ježdění a Jaguar XE, stejně jako Alfa Romeo Giulia, ti vykouzlí úsměv na tváři, ikdyž by tam byla jenom sedačka a volant.Teda pokud nejsi ten typ, co mu v autě kouzlí úsměv na tváři head-up displej a digitální budíky. (pravda, XE jsem jezdil v V6 kompresor a to bylo porno jak má vypadat)

Ne321
27. února • 13:54

Tak zrovna Alfa Romeo Giulia mne vykouzlila na tvari spise zarmutek, protoze jsem do ni sednul, zjistil ze auto s cenovkou hodne pres milion ma sedacky horsi nez stredni trida v zakladu, coz u udajne sportovni vozu ponekud prekvapi, protoze tam bych cekal sportovni sedaky s prodluzovacim predkem a treba dofukovacimi bocnicemi, ale byla tam jenom zakladni sedacka jeste s manualnim ovladanim jak z nejakeho low costu. Alespon trochu pouzitelne sportovni sedacky ma Giulia az ve vybave Veloce a samozrejme extremne drahem QV. A i to QV, ktere ma byt na pul cesty k supersportovnim sedanum a stoji strasidelnou raketu ma neskutecne lacine detaily v interieru, ktere vyslovene biji do oci. A treba takova radicka (coz je u sportovniho auta byt s automatem celkem dulezity nastroj) by pusobila odpudive lacine i v nejakem Renaultu Megane.

Sir_CHerokee
28. února • 20:58

To jsou fakt nepodstatné věci a to nejen u Alfy Romeo. Stejně jako displeje. Metrosexuálové řeší sportovní sedany..takže bude řeč o délce sedáku, přifukování bočnic a displejích... :-D

JK
27. února • 15:45

Tak ale zase Alfa designovými nedostatky není nikterak výjimečná. BMW M3 má podobně nevzhledný volič a na sportovní auto až neobvykle nezajímavý kokpit. Mercedes - C - když sednu do Céčka, tak bych nejraději nějakou tyčí a někde veřejně rozmlátil ten tablet, kterým zmrvili celý interiér, abych virálně vzkázal Mercedesu: "Tohle už nikdy nedělejte!", ale není moje. :-D Ok, ten široký centrální panel taky není zrovna pastva pro oko, ale ten displej je fakt "scheisse". Tady by seděl násobně příměr k nižší střední. Protože to je facka na první dobrou. Jaguár - ať jej taky zapojím - takhle na pressfoto ten interiér nevyvolává nic. Nepůsobí ani radost, ani vztek. Jako Audi. No a to od Jaguára prostě nikdo nechce. Tedy suma sumárum - vizuálně vychází kokpit Giulie nejlépe, i když zpracováním to pravděpodobně nevyhraje. To už je pak o preferencích každého. Někomu víc vadí plastový čudlík, někomu celkový dojem.

Doporučujeme

Články odjinud