Jaguar XE dostal facelift. Chcete ho jako inteligenta? Nebo jako rošťáka?

Frankie  |  27. 02. 2019 11:37

Řošťák se čtyřválcem, to bude panečku terno. Jeden by si myslel že když platí ze prémiovou značku dostane možnost volit také prémiovou techniku. Nyní se rozdíl zcvrkne na lepší rozlišení displeye navigace, jemnější kůži na sedačkách, prima audio ale pod kapotou bude to samé co má mainstream.
BMW a Mercedes, poslední dvě značky které ve střední třídě ještě mají co nabídnout.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  27. 02. 2019 12:46

U znacek jako je Jaguar nebo treba Alfa Romeo ci Maserati clovek nedostane casto ani to lepsi rozliseni diplaye navigace nebo prima audio.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 02. 2019 12:57

Dostanou ale auto! Auto je od ježdění a Jaguar XE, stejně jako Alfa Romeo Giulia, ti vykouzlí úsměv na tváři, ikdyž by tam byla jenom sedačka a volant.Teda pokud nejsi ten typ, co mu v autě kouzlí úsměv na tváři head-up displej a digitální budíky. (pravda, XE jsem jezdil v V6 kompresor a to bylo porno jak má vypadat)

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  27. 02. 2019 13:54

Tak zrovna Alfa Romeo Giulia mne vykouzlila na tvari spise zarmutek, protoze jsem do ni sednul, zjistil ze auto s cenovkou hodne pres milion ma sedacky horsi nez stredni trida v zakladu, coz u udajne sportovni vozu ponekud prekvapi, protoze tam bych cekal sportovni sedaky s prodluzovacim predkem a treba dofukovacimi bocnicemi, ale byla tam jenom zakladni sedacka jeste s manualnim ovladanim jak z nejakeho low costu. Alespon trochu pouzitelne sportovni sedacky ma Giulia az ve vybave Veloce a samozrejme extremne drahem QV. A i to QV, ktere ma byt na pul cesty k supersportovnim sedanum a stoji strasidelnou raketu ma neskutecne lacine detaily v interieru, ktere vyslovene biji do oci. A treba takova radicka (coz je u sportovniho auta byt s automatem celkem dulezity nastroj) by pusobila odpudive lacine i v nejakem Renaultu Megane.

Odpovědět  |   | 
JK  |  27. 02. 2019 15:45

Tak ale zase Alfa designovými nedostatky není nikterak výjimečná. BMW M3 má podobně nevzhledný volič a na sportovní auto až neobvykle nezajímavý kokpit. Mercedes - C - když sednu do Céčka, tak bych nejraději nějakou tyčí a někde veřejně rozmlátil ten tablet, kterým zmrvili celý interiér, abych virálně vzkázal Mercedesu: "Tohle už nikdy nedělejte!", ale není moje. Ok, ten široký centrální panel taky není zrovna pastva pro oko, ale ten displej je fakt "scheisse". Tady by seděl násobně příměr k nižší střední. Protože to je facka na první dobrou. Jaguár - ať jej taky zapojím - takhle na pressfoto ten interiér nevyvolává nic. Nepůsobí ani radost, ani vztek. Jako Audi. No a to od Jaguára prostě nikdo nechce. Tedy suma sumárum - vizuálně vychází kokpit Giulie nejlépe, i když zpracováním to pravděpodobně nevyhraje. To už je pak o preferencích každého. Někomu víc vadí plastový čudlík, někomu celkový dojem.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  28. 02. 2019 20:58

To jsou fakt nepodstatné věci a to nejen u Alfy Romeo. Stejně jako displeje. Metrosexuálové řeší sportovní sedany..takže bude řeč o délce sedáku, přifukování bočnic a displejích...

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 02. 2019 16:36

"ale pod kapotou bude to samé co má mainstream."

Kdyby alespoň maistream - viz. sdílení motorů mezi Mercedesem a Dacií

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  27. 02. 2019 12:47

Obvam se, ze Jaguar XE zakaznici nechteji ani jako inteligenta ani jako rostaka, nechteji ho totiz vubec. Prodejni cisla jsou zoufala a nevypada to, ze by se s kosmetickym faceliftem pohla jinym smerem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 02. 2019 13:20

Ale chteji... ale az jako olitanou bazarovku, velmi oblibeny u cikanu, vexlaku atp

Odpovědět  |   | 
JK  |  27. 02. 2019 15:09

Tak zrovna tyhle skupiny jsem v Jaguáru jakživ neviděl. V BMW a v Mercedesu je jich požehnaně, ale v Jaguáru? A ještě když se lítané XE pořád plouží kolem půl míče? Nejčastěji člověk potká "Simírovu 3ku" s kšiltem vzad za volantem, dieselovou, s patřičným oblakem hluku zepředu a čoudu zezadu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  27. 02. 2019 15:15

No XE není vůbec špatné auto, ale pro mě osobně to prostě není Jaguár. Ten nový designový jazyk značce prostě nesluší. Interiéry slušné, podvozkově super, ale z dálky to spíš evokuje "fordku" než aristokracii. Jaguár ztratil tvář. Starší generace jsou sice až příliš rustikální, ale ty současné jsou zase "vzrušující" asi jako Audi, což Jaguáru prostě nesedí.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 02. 2019 13:51

To je kurwa pěkná kára. Že by se na prodejích odrazila né moc vysoká kvalita? Nerozumím tomu.

Odpovědět  |   | 
Sob  |  27. 02. 2019 17:05

Krásná kára. Za pár let to vyměním za 9-5.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A