Jaguar XE dostal facelift. Chcete ho jako inteligenta? Nebo jako rošťáka?

Frankie  |  27. 02. 2019 11:37

Řošťák se čtyřválcem, to bude panečku terno. Jeden by si myslel že když platí ze prémiovou značku dostane možnost volit také prémiovou techniku. Nyní se rozdíl zcvrkne na lepší rozlišení displeye navigace, jemnější kůži na sedačkách, prima audio ale pod kapotou bude to samé co má mainstream.
BMW a Mercedes, poslední dvě značky které ve střední třídě ještě mají co nabídnout.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  27. 02. 2019 12:46

U znacek jako je Jaguar nebo treba Alfa Romeo ci Maserati clovek nedostane casto ani to lepsi rozliseni diplaye navigace nebo prima audio.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 02. 2019 12:57

Dostanou ale auto! Auto je od ježdění a Jaguar XE, stejně jako Alfa Romeo Giulia, ti vykouzlí úsměv na tváři, ikdyž by tam byla jenom sedačka a volant.Teda pokud nejsi ten typ, co mu v autě kouzlí úsměv na tváři head-up displej a digitální budíky. (pravda, XE jsem jezdil v V6 kompresor a to bylo porno jak má vypadat)

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  27. 02. 2019 13:54

Tak zrovna Alfa Romeo Giulia mne vykouzlila na tvari spise zarmutek, protoze jsem do ni sednul, zjistil ze auto s cenovkou hodne pres milion ma sedacky horsi nez stredni trida v zakladu, coz u udajne sportovni vozu ponekud prekvapi, protoze tam bych cekal sportovni sedaky s prodluzovacim predkem a treba dofukovacimi bocnicemi, ale byla tam jenom zakladni sedacka jeste s manualnim ovladanim jak z nejakeho low costu. Alespon trochu pouzitelne sportovni sedacky ma Giulia az ve vybave Veloce a samozrejme extremne drahem QV. A i to QV, ktere ma byt na pul cesty k supersportovnim sedanum a stoji strasidelnou raketu ma neskutecne lacine detaily v interieru, ktere vyslovene biji do oci. A treba takova radicka (coz je u sportovniho auta byt s automatem celkem dulezity nastroj) by pusobila odpudive lacine i v nejakem Renaultu Megane.

Odpovědět  |   | 
JK  |  27. 02. 2019 15:45

Tak ale zase Alfa designovými nedostatky není nikterak výjimečná. BMW M3 má podobně nevzhledný volič a na sportovní auto až neobvykle nezajímavý kokpit. Mercedes - C - když sednu do Céčka, tak bych nejraději nějakou tyčí a někde veřejně rozmlátil ten tablet, kterým zmrvili celý interiér, abych virálně vzkázal Mercedesu: "Tohle už nikdy nedělejte!", ale není moje. Ok, ten široký centrální panel taky není zrovna pastva pro oko, ale ten displej je fakt "scheisse". Tady by seděl násobně příměr k nižší střední. Protože to je facka na první dobrou. Jaguár - ať jej taky zapojím - takhle na pressfoto ten interiér nevyvolává nic. Nepůsobí ani radost, ani vztek. Jako Audi. No a to od Jaguára prostě nikdo nechce. Tedy suma sumárum - vizuálně vychází kokpit Giulie nejlépe, i když zpracováním to pravděpodobně nevyhraje. To už je pak o preferencích každého. Někomu víc vadí plastový čudlík, někomu celkový dojem.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  28. 02. 2019 20:58

To jsou fakt nepodstatné věci a to nejen u Alfy Romeo. Stejně jako displeje. Metrosexuálové řeší sportovní sedany..takže bude řeč o délce sedáku, přifukování bočnic a displejích...

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 02. 2019 16:36

"ale pod kapotou bude to samé co má mainstream."

Kdyby alespoň maistream - viz. sdílení motorů mezi Mercedesem a Dacií

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  27. 02. 2019 12:47

Obvam se, ze Jaguar XE zakaznici nechteji ani jako inteligenta ani jako rostaka, nechteji ho totiz vubec. Prodejni cisla jsou zoufala a nevypada to, ze by se s kosmetickym faceliftem pohla jinym smerem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 02. 2019 13:20

Ale chteji... ale az jako olitanou bazarovku, velmi oblibeny u cikanu, vexlaku atp

Odpovědět  |   | 
JK  |  27. 02. 2019 15:09

Tak zrovna tyhle skupiny jsem v Jaguáru jakživ neviděl. V BMW a v Mercedesu je jich požehnaně, ale v Jaguáru? A ještě když se lítané XE pořád plouží kolem půl míče? Nejčastěji člověk potká "Simírovu 3ku" s kšiltem vzad za volantem, dieselovou, s patřičným oblakem hluku zepředu a čoudu zezadu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  27. 02. 2019 15:15

No XE není vůbec špatné auto, ale pro mě osobně to prostě není Jaguár. Ten nový designový jazyk značce prostě nesluší. Interiéry slušné, podvozkově super, ale z dálky to spíš evokuje "fordku" než aristokracii. Jaguár ztratil tvář. Starší generace jsou sice až příliš rustikální, ale ty současné jsou zase "vzrušující" asi jako Audi, což Jaguáru prostě nesedí.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 02. 2019 13:51

To je kurwa pěkná kára. Že by se na prodejích odrazila né moc vysoká kvalita? Nerozumím tomu.

Odpovědět  |   | 
Sob  |  27. 02. 2019 17:05

Krásná kára. Za pár let to vyměním za 9-5.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 34 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 84 N/A