Jaguar XE dostal facelift. Chcete ho jako inteligenta? Nebo jako rošťáka?

Frankie  |  27. 02. 2019 11:37

Řošťák se čtyřválcem, to bude panečku terno. Jeden by si myslel že když platí ze prémiovou značku dostane možnost volit také prémiovou techniku. Nyní se rozdíl zcvrkne na lepší rozlišení displeye navigace, jemnější kůži na sedačkách, prima audio ale pod kapotou bude to samé co má mainstream.
BMW a Mercedes, poslední dvě značky které ve střední třídě ještě mají co nabídnout.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  27. 02. 2019 12:46

U znacek jako je Jaguar nebo treba Alfa Romeo ci Maserati clovek nedostane casto ani to lepsi rozliseni diplaye navigace nebo prima audio.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 02. 2019 12:57

Dostanou ale auto! Auto je od ježdění a Jaguar XE, stejně jako Alfa Romeo Giulia, ti vykouzlí úsměv na tváři, ikdyž by tam byla jenom sedačka a volant.Teda pokud nejsi ten typ, co mu v autě kouzlí úsměv na tváři head-up displej a digitální budíky. (pravda, XE jsem jezdil v V6 kompresor a to bylo porno jak má vypadat)

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  27. 02. 2019 13:54

Tak zrovna Alfa Romeo Giulia mne vykouzlila na tvari spise zarmutek, protoze jsem do ni sednul, zjistil ze auto s cenovkou hodne pres milion ma sedacky horsi nez stredni trida v zakladu, coz u udajne sportovni vozu ponekud prekvapi, protoze tam bych cekal sportovni sedaky s prodluzovacim predkem a treba dofukovacimi bocnicemi, ale byla tam jenom zakladni sedacka jeste s manualnim ovladanim jak z nejakeho low costu. Alespon trochu pouzitelne sportovni sedacky ma Giulia az ve vybave Veloce a samozrejme extremne drahem QV. A i to QV, ktere ma byt na pul cesty k supersportovnim sedanum a stoji strasidelnou raketu ma neskutecne lacine detaily v interieru, ktere vyslovene biji do oci. A treba takova radicka (coz je u sportovniho auta byt s automatem celkem dulezity nastroj) by pusobila odpudive lacine i v nejakem Renaultu Megane.

Odpovědět  |   | 
JK  |  27. 02. 2019 15:45

Tak ale zase Alfa designovými nedostatky není nikterak výjimečná. BMW M3 má podobně nevzhledný volič a na sportovní auto až neobvykle nezajímavý kokpit. Mercedes - C - když sednu do Céčka, tak bych nejraději nějakou tyčí a někde veřejně rozmlátil ten tablet, kterým zmrvili celý interiér, abych virálně vzkázal Mercedesu: "Tohle už nikdy nedělejte!", ale není moje. Ok, ten široký centrální panel taky není zrovna pastva pro oko, ale ten displej je fakt "scheisse". Tady by seděl násobně příměr k nižší střední. Protože to je facka na první dobrou. Jaguár - ať jej taky zapojím - takhle na pressfoto ten interiér nevyvolává nic. Nepůsobí ani radost, ani vztek. Jako Audi. No a to od Jaguára prostě nikdo nechce. Tedy suma sumárum - vizuálně vychází kokpit Giulie nejlépe, i když zpracováním to pravděpodobně nevyhraje. To už je pak o preferencích každého. Někomu víc vadí plastový čudlík, někomu celkový dojem.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  28. 02. 2019 20:58

To jsou fakt nepodstatné věci a to nejen u Alfy Romeo. Stejně jako displeje. Metrosexuálové řeší sportovní sedany..takže bude řeč o délce sedáku, přifukování bočnic a displejích...

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 02. 2019 16:36

"ale pod kapotou bude to samé co má mainstream."

Kdyby alespoň maistream - viz. sdílení motorů mezi Mercedesem a Dacií

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  27. 02. 2019 12:47

Obvam se, ze Jaguar XE zakaznici nechteji ani jako inteligenta ani jako rostaka, nechteji ho totiz vubec. Prodejni cisla jsou zoufala a nevypada to, ze by se s kosmetickym faceliftem pohla jinym smerem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 02. 2019 13:20

Ale chteji... ale az jako olitanou bazarovku, velmi oblibeny u cikanu, vexlaku atp

Odpovědět  |   | 
JK  |  27. 02. 2019 15:09

Tak zrovna tyhle skupiny jsem v Jaguáru jakživ neviděl. V BMW a v Mercedesu je jich požehnaně, ale v Jaguáru? A ještě když se lítané XE pořád plouží kolem půl míče? Nejčastěji člověk potká "Simírovu 3ku" s kšiltem vzad za volantem, dieselovou, s patřičným oblakem hluku zepředu a čoudu zezadu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  27. 02. 2019 15:15

No XE není vůbec špatné auto, ale pro mě osobně to prostě není Jaguár. Ten nový designový jazyk značce prostě nesluší. Interiéry slušné, podvozkově super, ale z dálky to spíš evokuje "fordku" než aristokracii. Jaguár ztratil tvář. Starší generace jsou sice až příliš rustikální, ale ty současné jsou zase "vzrušující" asi jako Audi, což Jaguáru prostě nesedí.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 02. 2019 13:51

To je kurwa pěkná kára. Že by se na prodejích odrazila né moc vysoká kvalita? Nerozumím tomu.

Odpovědět  |   | 
Sob  |  27. 02. 2019 17:05

Krásná kára. Za pár let to vyměním za 9-5.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

21.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 47 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A