Jaguar XE dostal k motorům 2.0d a 3.0 V6 pohon všech kol

Už při představování modelu XE Jaguar říkal, že i tento sedan může mít pohon všech kol. Zájemci si museli chvilku počkat, ale dočkali se. Aktuálně britská automobilka představuje upravenou verzi, která nabízí několik dílčích novinek ve výbavě a hlavně u dvou motorů také rozšíření nabídky o zmíněný pohon všech kol.

Jaguar XE je velmi špatná zpráva... [první jízdní dojmy]

Jaguar XE je velmi špatná zpráva... [první jízdní dojmy]

Stejně jako u modelů F-Type, F-Pace nebo XF pracuje i v XE čtyřkolka s mezinápravovou spojkou, která připojuje přední nápravu. Na to potřebuje 165 milisekund. Systém ale preferuje zadní nápravu, aby si auto zachovalo sportovní charakter.

Čtyřkolka je ještě doplněna o systém Adaptive Surface Response. Ten upravuje odezvu na plyn, chování převodovky a stabilizace podle povrchu, po kterém vůz jede. Je to taková silniční obdoba systému Terrain Response známého od Land Roveru.

Test Jaguar XE 20d: Kompromis, který nemá konkurenci

Test Jaguar XE 20d: Kompromis, který nemá konkurenci

Pokud chcete XE jako čtyřkolku, na výběr máte dva motory. Pohon všech kol může mít dvoulitrový diesel Ingenium s výkonem 132 kW (180 k), nebo pak vrcholný přeplňovaný benzinový šestiválec, který disponuje parametry 250 kW (340 k) a 450 Nm. Vždy dostanete systém AWD pouze v kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou.

Jaguar prezentuje ve své tiskové zprávě také multimediální systém InControl Touch Pro s 10,2 palců velkou dotykovou obrazovkou, Wi-Fi hotspot pro až osm zařízení, možnost propojit vůz s Apple Watch nebo sadu asistentů obsahující sladování jízdních pruhů, adaptivní tempomat a hlídání únavy řidiče. Upravené XE dorazí na trh na jaře příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků