Jaguar XE dostal k motorům 2.0d a 3.0 V6 pohon všech kol

Už při představování modelu XE Jaguar říkal, že i tento sedan může mít pohon všech kol. Zájemci si museli chvilku počkat, ale dočkali se. Aktuálně britská automobilka představuje upravenou verzi, která nabízí několik dílčích novinek ve výbavě a hlavně u dvou motorů také rozšíření nabídky o zmíněný pohon všech kol.

Video | Sportovní auta | Sedany | První svezení | Jaguar

Jaguar XE je velmi špatná zpráva... [první jízdní dojmy]

Stejně jako u modelů F-Type, F-Pace nebo XF pracuje i v XE čtyřkolka s mezinápravovou spojkou, která připojuje přední nápravu. Na to potřebuje 165 milisekund. Systém ale preferuje zadní nápravu, aby si auto zachovalo sportovní charakter.

Čtyřkolka je ještě doplněna o systém Adaptive Surface Response. Ten upravuje odezvu na plyn, chování převodovky a stabilizace podle povrchu, po kterém vůz jede. Je to taková silniční obdoba systému Terrain Response známého od Land Roveru.

Testy | Video | Sedany | Jaguar

Test Jaguar XE 20d: Kompromis, který nemá konkurenci

Pokud chcete XE jako čtyřkolku, na výběr máte dva motory. Pohon všech kol může mít dvoulitrový diesel Ingenium s výkonem 132 kW (180 k), nebo pak vrcholný přeplňovaný benzinový šestiválec, který disponuje parametry 250 kW (340 k) a 450 Nm. Vždy dostanete systém AWD pouze v kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou.

Jaguar prezentuje ve své tiskové zprávě také multimediální systém InControl Touch Pro s 10,2 palců velkou dotykovou obrazovkou, Wi-Fi hotspot pro až osm zařízení, možnost propojit vůz s Apple Watch nebo sadu asistentů obsahující sladování jízdních pruhů, adaptivní tempomat a hlídání únavy řidiče. Upravené XE dorazí na trh na jaře příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 13 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků