Jaguar XE dostal k motorům 2.0d a 3.0 V6 pohon všech kol

Už při představování modelu XE Jaguar říkal, že i tento sedan může mít pohon všech kol. Zájemci si museli chvilku počkat, ale dočkali se. Aktuálně britská automobilka představuje upravenou verzi, která nabízí několik dílčích novinek ve výbavě a hlavně u dvou motorů také rozšíření nabídky o zmíněný pohon všech kol.

Jaguar XE je velmi špatná zpráva... [první jízdní dojmy]

Jaguar XE je velmi špatná zpráva... [první jízdní dojmy]

Stejně jako u modelů F-Type, F-Pace nebo XF pracuje i v XE čtyřkolka s mezinápravovou spojkou, která připojuje přední nápravu. Na to potřebuje 165 milisekund. Systém ale preferuje zadní nápravu, aby si auto zachovalo sportovní charakter.

Čtyřkolka je ještě doplněna o systém Adaptive Surface Response. Ten upravuje odezvu na plyn, chování převodovky a stabilizace podle povrchu, po kterém vůz jede. Je to taková silniční obdoba systému Terrain Response známého od Land Roveru.

Test Jaguar XE 20d: Kompromis, který nemá konkurenci

Test Jaguar XE 20d: Kompromis, který nemá konkurenci

Pokud chcete XE jako čtyřkolku, na výběr máte dva motory. Pohon všech kol může mít dvoulitrový diesel Ingenium s výkonem 132 kW (180 k), nebo pak vrcholný přeplňovaný benzinový šestiválec, který disponuje parametry 250 kW (340 k) a 450 Nm. Vždy dostanete systém AWD pouze v kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou.

Jaguar prezentuje ve své tiskové zprávě také multimediální systém InControl Touch Pro s 10,2 palců velkou dotykovou obrazovkou, Wi-Fi hotspot pro až osm zařízení, možnost propojit vůz s Apple Watch nebo sadu asistentů obsahující sladování jízdních pruhů, adaptivní tempomat a hlídání únavy řidiče. Upravené XE dorazí na trh na jaře příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků