Jaguar XE dostal k motorům 2.0d a 3.0 V6 pohon všech kol

Už při představování modelu XE Jaguar říkal, že i tento sedan může mít pohon všech kol. Zájemci si museli chvilku počkat, ale dočkali se. Aktuálně britská automobilka představuje upravenou verzi, která nabízí několik dílčích novinek ve výbavě a hlavně u dvou motorů také rozšíření nabídky o zmíněný pohon všech kol.

Jaguar XE je velmi špatná zpráva... [první jízdní dojmy]

Jaguar XE je velmi špatná zpráva... [první jízdní dojmy]

Stejně jako u modelů F-Type, F-Pace nebo XF pracuje i v XE čtyřkolka s mezinápravovou spojkou, která připojuje přední nápravu. Na to potřebuje 165 milisekund. Systém ale preferuje zadní nápravu, aby si auto zachovalo sportovní charakter.

Čtyřkolka je ještě doplněna o systém Adaptive Surface Response. Ten upravuje odezvu na plyn, chování převodovky a stabilizace podle povrchu, po kterém vůz jede. Je to taková silniční obdoba systému Terrain Response známého od Land Roveru.

Test Jaguar XE 20d: Kompromis, který nemá konkurenci

Test Jaguar XE 20d: Kompromis, který nemá konkurenci

Pokud chcete XE jako čtyřkolku, na výběr máte dva motory. Pohon všech kol může mít dvoulitrový diesel Ingenium s výkonem 132 kW (180 k), nebo pak vrcholný přeplňovaný benzinový šestiválec, který disponuje parametry 250 kW (340 k) a 450 Nm. Vždy dostanete systém AWD pouze v kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou.

Jaguar prezentuje ve své tiskové zprávě také multimediální systém InControl Touch Pro s 10,2 palců velkou dotykovou obrazovkou, Wi-Fi hotspot pro až osm zařízení, možnost propojit vůz s Apple Watch nebo sadu asistentů obsahující sladování jízdních pruhů, adaptivní tempomat a hlídání únavy řidiče. Upravené XE dorazí na trh na jaře příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Land Rover Range Rover Evoque 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 35 760 km
Cena: 720 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 151 321 km
Cena: 218 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 213 004 km
Cena: 153 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2007
Stav: 258 712 km
Cena: 220 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2
Rok výroby: 2012
Stav: 44 957 km
Cena: 780 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 215 968 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků