Jaguar X-Type se silnějším nafťákem 2.2d

Jaguar X-Type, nejlevnější model nabídky, dostane na podzim nový naftový motor, který doplní současný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 96 kW. Stejně jako první motor i druhý s objemem 2.2 l pochází z Fordu Mondeo (viz náš test). Nabízí maximální výkon 114 kW a točivý moment 360 Nm. X-Type se s ním rozjede na 220 km/h a na stovku se dostane za 8,9 s; kombi bude o 5 km/h pomalejší a ručička tachometru se na stovce zastaví za 9,3 s. Kombinovaná spotřeba by přitom měla být jen 6,0, resp. 6,2 l na sto km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků