Jaguar vylepšil své nejostřejší SUV F-Pace SVR a posunul ho tak na ještě vyšší úroveň. Na první pohled to ale moc nevypadá. Designových změn na vozidle totiž moc není. Vylepšenou verzi prozradí především nové LED světlomety, řidší žebrování v přední masce a lehce přepracovaný přední nárazník.
Uvnitř je nejvýraznější změnou nový infotainment s úhlopříčkou 11,4“, který si umí aktualizovat software bezdrátově. Nová je i hlavice řadicí páky s lepším gripem a řadící pádla pod volantem jsou nyní z pozinkovaného hliníku. Před řidičem stále zůstává 12,3palcový digitální přístrojový štít.
TEST Jaguar F-Type P450 RWD: Úsměv zmizel, všechno ostatní naštěstí zůstalo
Vidlicový osmiválec o objemu 5,0 litru zde na kola nakládá stále 405 kW (550 koní). Točivý moment se ale zvětšil z 680 na 700 N.m. Čas zrychlení z 0 na 100 km/h se tak zlepšil na 4,0 sekundy a maximálně může novinka jet až 286 km/h. I přes lepší dynamiku Jaguar tvrdí, že nový vůz je ekonomičtější a produkuje méně škodlivých částic.
Z hlediska ostré jízdy dostalo nové SVR taktéž řadu vylepšení. Přepracovaný byl například elektronický zadní diferenciál, řízení je nyní ostřejší a zlepšila se i odezva na brzdový pedál. Odpružení vozu umí být ve sportovním naladění ještě tužší, zároveň ale klade větší důraz na komfort při běžné jízdě.
Land Rover Discovery má po faceliftu. Pod kapotou teď najdete hlavně hybridy
Nový Jaguar F-Pace SVR začne ze svých čtyř výfukových koncovek prskat do okolí během příštího roku. Kdy přesně to bude a kolik za něj automobilka bude chtít, zatím nebylo oznámeno.