Jaguar si pro svůj elektromobil I-Pace připravil hrstku novinek, se kterými vyrazí do následujících let. Exteriér opravdu není třeba příliš řešit, jelikož značka pouze rozšiřuje nové možnosti odstínů laků v nabídce... | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Jaguar si pro svůj elektromobil I-Pace připravil hrstku novinek, se kterými vyrazí do následujících let. Exteriér opravdu není třeba příliš řešit, jelikož značka pouze rozšiřuje nové možnosti odstínů laků v nabídce... | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

...a také uvádí větší 19palcová kola pro vyšší výbavy. Kosmetické změny obsahují i paket s chromovanými prvky na karoserii. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

...a také uvádí větší 19palcová kola pro vyšší výbavy. Kosmetické změny obsahují i paket s chromovanými prvky na karoserii. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Uvnitř nyní dostává I-Pace standardně 360stupňový kamerový systém, kdežto digitální zpětné zrcátko (známé například z nového  Land Roveru Defender ) se nově objevuje jako volitelná položka. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Uvnitř nyní dostává I-Pace standardně 360stupňový kamerový systém, kdežto digitální zpětné zrcátko (známé například z nového Land Roveru Defender) se nově objevuje jako volitelná položka. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Dále přichází standardní vyhřívání předních sedadel, možnost bezdrátového dobíjení telefonu a klimatizační systém vozu teď používá ještě schopnější filtraci pro zachycení nežádoucích alergenů a mikročástic. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Dále přichází standardní vyhřívání předních sedadel, možnost bezdrátového dobíjení telefonu a klimatizační systém vozu teď používá ještě schopnější filtraci pro zachycení nežádoucích alergenů a mikročástic. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Nový je také infotainment systém s rozšířenou konektivitou, který se zatím objevil pouze v novém Defenderu. Systém zvládá aktualizace přes internet, je tedy stále on-line skrze eSIM... | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Nový je také infotainment systém s rozšířenou konektivitou, který se zatím objevil pouze v novém Defenderu. Systém zvládá aktualizace přes internet, je tedy stále on-line skrze eSIM... | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

...a navigace umí ještě lépe optimalizovat trasu s ohledem na zastávky u nabíjecích míst. Připojení přes Bluetooth nyní podporuje zároveň dvojici zařízení. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

...a navigace umí ještě lépe optimalizovat trasu s ohledem na zastávky u nabíjecích míst. Připojení přes Bluetooth nyní podporuje zároveň dvojici zařízení. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Především ale Jaguar vybavil I-Pace výkonnější AC palubní nabíječkou – nově třífázovou 11kW ve standardní výbavě, oproti dřívější 7kW. To znamená, že z domácího 11kW Wallboxu je možné dobít energii pro ujetí 53 km za přibližně hodinu. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Především ale Jaguar vybavil I-Pace výkonnější AC palubní nabíječkou – nově třífázovou 11kW ve standardní výbavě, oproti dřívější 7kW. To znamená, že z domácího 11kW Wallboxu je možné dobít energii pro ujetí 53 km za přibližně hodinu. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Naplno je pak I-Pace nabitý za skoro 13 hodin. Schopnost dobít 125 km dojezdu za 15 minut u veřejných 100 kW DC rychlonabíječek stále zůstává. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Naplno je pak I-Pace nabitý za skoro 13 hodin. Schopnost dobít 125 km dojezdu za 15 minut u veřejných 100 kW DC rychlonabíječek stále zůstává. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Jinak se na technice elektromobilu nic nemění. Stále jej pohání dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu 294 kW (400 koní) a využívá bateriový modul o kapacitě 90 kWh, který má umožnit dojezd až 470 km. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Jinak se na technice elektromobilu nic nemění. Stále jej pohání dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu 294 kW (400 koní) a využívá bateriový modul o kapacitě 90 kWh, který má umožnit dojezd až 470 km. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

...a také uvádí větší 19palcová kola pro vyšší výbavy. Kosmetické změny obsahují i paket s chromovanými prvky na karoserii. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar
Uvnitř nyní dostává I-Pace standardně 360stupňový kamerový systém, kdežto digitální zpětné zrcátko (známé například z nového  Land Roveru Defender ) se nově objevuje jako volitelná položka. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar
Dále přichází standardní vyhřívání předních sedadel, možnost bezdrátového dobíjení telefonu a klimatizační systém vozu teď používá ještě schopnější filtraci pro zachycení nežádoucích alergenů a mikročástic. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar
Nový je také infotainment systém s rozšířenou konektivitou, který se zatím objevil pouze v novém Defenderu. Systém zvládá aktualizace přes internet, je tedy stále on-line skrze eSIM... | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar
17
Fotogalerie

Jaguar vylepšil I-Pace. Elektromobil teď nabijete rychleji a je stále on-line

Zvenku si změn nevšimnete, uvnitř si ale Jaguar pohrál s důležitou technikou především v rámci nabíjení.

Jaguar si pro svůj elektromobil I-Pace připravil hrstku novinek, se kterými vyrazí do následujících let. Exteriér opravdu není třeba příliš řešit, jelikož značka pouze rozšiřuje nové možnosti odstínů laků v nabídce a také uvádí větší 19palcová kola pro vyšší výbavy. Kosmetické změny obsahují i paket s chromovanými prvky na karoserii.

Uvnitř nyní dostává I-Pace standardně 360stupňový kamerový systém, kdežto digitální zpětné zrcátko (známé například z nového Land Roveru Defender) se nově objevuje jako volitelná položka. Dále přichází standardní vyhřívání předních sedadel, možnost bezdrátového dobíjení telefonu a klimatizační systém vozu teď používá ještě schopnější filtraci pro zachycení nežádoucích alergenů a mikročástic.

Nový je také infotainment systém s rozšířenou konektivitou, který se zatím objevil pouze v novém Defenderu. Systém zvládá aktualizace přes internet, je tedy stále on-line skrze eSIM, a navigace umí ještě lépe optimalizovat trasu s ohledem na zastávky u nabíjecích míst. Připojení přes Bluetooth nyní podporuje zároveň dvojici zařízení.

Především ale Jaguar vybavil I-Pace výkonnější AC palubní nabíječkou – nově třífázovou 11kW ve standardní výbavě, oproti dřívější 7kW. To znamená, že z domácího 11kW Wallboxu je možné dobít energii pro ujetí 53 km za přibližně hodinu. Naplno je pak I-Pace nabitý za skoro 13 hodin. Schopnost dobít 125 km dojezdu za 15 minut u veřejných 100 kW DC rychlonabíječek stále zůstává.

Jinak se na technice elektromobilu nic nemění. Stále jej pohání dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu 294 kW (400 koní) a využívá bateriový modul o kapacitě 90 kWh, který má umožnit dojezd až 470 km.

Jaguar

Britský Jaguar vznikl v roce 1922 jak Swallow Sidecars Company, v roce 1945 dostal svůj současný název Jaguar Cars Limited.

Výrobce sportovních a luxusních automobilů byl v roce 1989 koupen Fordem. Od roku 2008 ho vlastní indická Tata Motors.

Jaguar F-Pace • Jaguar E-Pace • Jaguar I-Pace • Jaguar F-Type • Jaguar XE  •Jaguar XF

Doporučujeme

Články odjinud