Jaguar vylepšil I-Pace. Elektromobil teď nabijete rychleji a je stále on-line

26 komentářů

Kuk Vykuk
29. června • 1:52

V Americe brutálně zlevnili, ale stejně to nikdo nechce.

Ďoďo
24. června • 9:18

80000 ečka za haraburdu so 130 ročnou technologiou,ktorej sa denno denne musiš prispôsobovať planovať,miňať peniaze za kavu,hotdogy,... pri nabijačkach zaplatia iba ortodoxní veriaci v elektromobilitu.Aj polovična suma je privysoka,preto sa nikto nemôže čudovať,že predaje su nízke...

Allamarein
24. června • 19:52

Musíš? Ne, nemusíš... Nikdo tě nenutí. Už vůbec tě nikdo nenutí utrácet za cokoli... Tak už s těmi svými primitivnými výblitky táhni zpátky na salaš.

iPace
24. června • 14:37

jj neskutecne se prizpusobuju kazdy den, hele kafe jsem si nekoupil asi nikdy, a hoddog jsem nejedl hodne dlouho, ale vloni jsem se malem chytil a v centru na Cernaku sel kolem nejaky hoddogarny a malem me to nalomilo, ale nejak jsem si rikal ze tu firmu znam, tak jsem zagooglil a ouha, voni jsou to Babis parky, tak meli smulu a kseft jsem jim neudelal :-Oa u tech verejnych nabijecek se fakt nastojim dene desne moc, za lonskej rok dohromady asi 2 hodiny, no utrpeni to ti povim B-] , pokazde kdys jedu kolem nejake cerpaci stanice tak si zavzpominam jak uzasne bylo tam tankovat za ty desitky tisic korun rocne, no strasne me to schazi :-O

Jedna Bedna
24. června • 15:30

Souhlas. Při 40tkm ročně ušetřím na "palivu" s e-tronem proti předchozímu autu (Q7 4,2TDI) cca 75 000Kč za rok. Dobíjím z 80% doma (e.on), zbytek na cestách, občas zadarmo, kde to jde, tak e.on nebo PRE, v nouzi nejvyšší u ČEZ, v zahraničí Ionity nebo gratis u marketů. Že bych k tomu nepřiplácel za kafe, to tvrdit nemohu, ale většinou bych si ho dal tak jako tak.
Hlavní problém vidím v malém výkonu palubní AC nabíječky, 11kW je fakt málo. Chtělo by to alespoň 22kW, když většina AC stojanů je 22 nebo 43kW, nedají se naplno využít.

iPace
25. června • 9:17

mam to podobne, domaci podil nabijeni prez 90% a to z vlastni fotovoltaiky s baterii, dodavatele elektriny mam sice CEZ, rfid sice mam, ale co jsou nove tarify tak jsem jeste nevyuzil, letos jsem nabijel na verejne placene jen 2x v Beroune

Allamarein
24. června • 19:54

Toho slovenského blba netřeba brát vážně. Z něj mluví jen hloupá závist.

Jedna Bedna
24. června • 11:57

Jo? A proto Audi Brussels jede na plné pecky a nestíhá vyrábět. Na e-tron se čeká přes půl roku. Takže elektromobilitou asi potíž Jaguaru nebude....

jozka
24. června • 12:02

Mno jo, udelaj jich dvacet denne. Apokalypsa! Na plne pecky!:-D

Akro
24. června • 12:28

190 denně, což je 10ks nad projektovanou výrobní kapacitu.

jozka
24. června • 13:06

Posuci tvrdi neco jineho:
http://www.hybrid.cz/audi-muselo-na-par-dni-pr... ... Nebude tech 190 ks kompletni produkce te tovarny?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jozka
24. června • 13:09

Uz jsem si to nasel, posuci si pletou dny a hodiny. Ne, ze by mne to prekvapovalo.

Jedna Bedna
24. června • 13:37

Tak jest. Pri 20ks za den by tezko vloni vyrobili 18500ks a letos 45000ks....
Faktem je, ze od 21.2. do 21.4. nevyrobili skoro nic. Napred kvuli bateriim z LG, pak kvuli coronapičusu. Ale od 22.4. jedou naplno.

Jedna Bedna
24. června • 12:41

Minulý měsíc 3580ks. Počet jaký Jaguar prodal za půl roku prodá Audi za dva týdny.

Zelí
23. června • 19:42

.....a je stále on-line.....
dnešní metrouši potřebují být stále online. Nechají si nasadit simku i na ptáka.

Lord Owl
24. června • 8:34

to je nová kategorie aut "mobilní wi-fi router"...

tomáš
24. června • 9:05

wifi router to není, ten internet má jen pro sebe. Nedělí se. Dnes je to trend. Taková tesla taky stále komunikuje s výrobcem. Pak mohou v případě katastrof, odemknout na čas větší kapacitu akumulátoru, který si klient nezaplatil. A nebo posílat aktualizace firmware

Emil
24. června • 9:54

A nebo tu kapacitu zmenšit jako už to udělali.

Jyrka Syrka
23. června • 21:26

:-))

JirkaX
23. června • 23:51

:-D

Virgin
23. června • 19:37

Obávám se, že tyto kosmetické změny tento model nezachrání, prodeje v EU jsou katastrofa, 1Q 2100 ks to je na ručník do ringu, konkurence jej drtī rozdílem třídy.

Honimir
23. června • 20:07

Tezko rict, jestli se nekdy nejaky jiny auto roku prodavalo tak mizerne... Mozna Porsche 911 ci Boxster.

Virgin
23. června • 22:02

No zrovna 911 je hodně blbý příklad, ta se vzhledem k třídě aut (sport či supersport) prodává fantasticky.

Petr Umrd
23. června • 17:10

ti ještě nezkrachovali..?

king014
23. června • 22:43

maj to za minutu dvanáct, vyhlížejí vládní pomoc jinak zavírají krám.

neodborník
23. června • 17:56

.... Tesla má přednost.

Doporučujeme

Články odjinud