V Americe brutálně zlevnili, ale stejně to nikdo nechce.
80000 ečka za haraburdu so 130 ročnou technologiou,ktorej sa denno denne musiš prispôsobovať planovať,miňať peniaze za kavu,hotdogy,... pri nabijačkach zaplatia iba ortodoxní veriaci v elektromobilitu.Aj polovična suma je privysoka,preto sa nikto nemôže čudovať,že predaje su nízke...
Musíš? Ne, nemusíš... Nikdo tě nenutí. Už vůbec tě nikdo nenutí utrácet za cokoli... Tak už s těmi svými primitivnými výblitky táhni zpátky na salaš.
jj neskutecne se prizpusobuju kazdy den, hele kafe jsem si nekoupil asi nikdy, a hoddog jsem nejedl hodne dlouho, ale vloni jsem se malem chytil a v centru na Cernaku sel kolem nejaky hoddogarny a malem me to nalomilo, ale nejak jsem si rikal ze tu firmu znam, tak jsem zagooglil a ouha, voni jsou to Babis parky, tak meli smulu a kseft jsem jim neudelal :-Oa u tech verejnych nabijecek se fakt nastojim dene desne moc, za lonskej rok dohromady asi 2 hodiny, no utrpeni to ti povim B-] , pokazde kdys jedu kolem nejake cerpaci stanice tak si zavzpominam jak uzasne bylo tam tankovat za ty desitky tisic korun rocne, no strasne me to schazi :-O
Souhlas. Při 40tkm ročně ušetřím na "palivu" s e-tronem proti předchozímu autu (Q7 4,2TDI) cca 75 000Kč za rok. Dobíjím z 80% doma (e.on), zbytek na cestách, občas zadarmo, kde to jde, tak e.on nebo PRE, v nouzi nejvyšší u ČEZ, v zahraničí Ionity nebo gratis u marketů. Že bych k tomu nepřiplácel za kafe, to tvrdit nemohu, ale většinou bych si ho dal tak jako tak.Hlavní problém vidím v malém výkonu palubní AC nabíječky, 11kW je fakt málo. Chtělo by to alespoň 22kW, když většina AC stojanů je 22 nebo 43kW, nedají se naplno využít.
mam to podobne, domaci podil nabijeni prez 90% a to z vlastni fotovoltaiky s baterii, dodavatele elektriny mam sice CEZ, rfid sice mam, ale co jsou nove tarify tak jsem jeste nevyuzil, letos jsem nabijel na verejne placene jen 2x v Beroune
Toho slovenského blba netřeba brát vážně. Z něj mluví jen hloupá závist.
Jo? A proto Audi Brussels jede na plné pecky a nestíhá vyrábět. Na e-tron se čeká přes půl roku. Takže elektromobilitou asi potíž Jaguaru nebude....
Mno jo, udelaj jich dvacet denne. Apokalypsa! Na plne pecky!:-D
190 denně, což je 10ks nad projektovanou výrobní kapacitu.
Posuci tvrdi neco jineho:http://www.hybrid.cz/audi-muselo-na-par-dni-pr... ... Nebude tech 190 ks kompletni produkce te tovarny?
Uz jsem si to nasel, posuci si pletou dny a hodiny. Ne, ze by mne to prekvapovalo.
Tak jest. Pri 20ks za den by tezko vloni vyrobili 18500ks a letos 45000ks....Faktem je, ze od 21.2. do 21.4. nevyrobili skoro nic. Napred kvuli bateriim z LG, pak kvuli coronapičusu. Ale od 22.4. jedou naplno.
Minulý měsíc 3580ks. Počet jaký Jaguar prodal za půl roku prodá Audi za dva týdny.
.....a je stále on-line.....dnešní metrouši potřebují být stále online. Nechají si nasadit simku i na ptáka.
to je nová kategorie aut "mobilní wi-fi router"...
wifi router to není, ten internet má jen pro sebe. Nedělí se. Dnes je to trend. Taková tesla taky stále komunikuje s výrobcem. Pak mohou v případě katastrof, odemknout na čas větší kapacitu akumulátoru, který si klient nezaplatil. A nebo posílat aktualizace firmware
A nebo tu kapacitu zmenšit jako už to udělali.
:-))
:-D
Obávám se, že tyto kosmetické změny tento model nezachrání, prodeje v EU jsou katastrofa, 1Q 2100 ks to je na ručník do ringu, konkurence jej drtī rozdílem třídy.
Tezko rict, jestli se nekdy nejaky jiny auto roku prodavalo tak mizerne... Mozna Porsche 911 ci Boxster.
No zrovna 911 je hodně blbý příklad, ta se vzhledem k třídě aut (sport či supersport) prodává fantasticky.
ti ještě nezkrachovali..?
maj to za minutu dvanáct, vyhlížejí vládní pomoc jinak zavírají krám.
.... Tesla má přednost.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.