Jaguar vylepšil I-Pace. Elektromobil teď nabijete rychleji a je stále on-line

Petr Umrd  |  23. 06. 2020 17:10

ti ještě nezkrachovali..?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 06. 2020 17:56

.... Tesla má přednost.

Odpovědět  |   | 
king014  |  23. 06. 2020 22:43

maj to za minutu dvanáct, vyhlížejí vládní pomoc jinak zavírají krám.

Odpovědět  |   | 
Virgin  |  23. 06. 2020 19:37

Obávám se, že tyto kosmetické změny tento model nezachrání, prodeje v EU jsou katastrofa, 1Q 2100 ks to je na ručník do ringu, konkurence jej drtī rozdílem třídy.

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  23. 06. 2020 20:07

Tezko rict, jestli se nekdy nejaky jiny auto roku prodavalo tak mizerne... Mozna Porsche 911 ci Boxster.

Odpovědět  |   | 
Virgin  |  23. 06. 2020 22:02

No zrovna 911 je hodně blbý příklad, ta se vzhledem k třídě aut (sport či supersport) prodává fantasticky.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  23. 06. 2020 19:42

.....a je stále on-line.....
dnešní metrouši potřebují být stále online. Nechají si nasadit simku i na ptáka.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  23. 06. 2020 21:26

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 06. 2020 23:51

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  24. 06. 2020 08:34

to je nová kategorie aut "mobilní wi-fi router"...

Odpovědět  |   | 
tomáš  |  24. 06. 2020 09:05

wifi router to není, ten internet má jen pro sebe. Nedělí se. Dnes je to trend. Taková tesla taky stále komunikuje s výrobcem. Pak mohou v případě katastrof, odemknout na čas větší kapacitu akumulátoru, který si klient nezaplatil. A nebo posílat aktualizace firmware

Odpovědět  |   | 
Emil  |  24. 06. 2020 09:54

A nebo tu kapacitu zmenšit jako už to udělali.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  24. 06. 2020 09:18

80000 ečka za haraburdu so 130 ročnou technologiou,ktorej sa denno denne musiš prispôsobovať planovať,miňať peniaze za kavu,hotdogy,... pri nabijačkach zaplatia iba ortodoxní veriaci v elektromobilitu.Aj polovična suma je privysoka,preto sa nikto nemôže čudovať,že predaje su nízke...

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  24. 06. 2020 11:57

Jo? A proto Audi Brussels jede na plné pecky a nestíhá vyrábět. Na e-tron se čeká přes půl roku. Takže elektromobilitou asi potíž Jaguaru nebude....

Odpovědět  |   | 
jozka  |  24. 06. 2020 12:02

Mno jo, udelaj jich dvacet denne. Apokalypsa! Na plne pecky!

Odpovědět  |   | 
Akro  |  24. 06. 2020 12:28

190 denně, což je 10ks nad projektovanou výrobní kapacitu.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  24. 06. 2020 12:41

Minulý měsíc 3580ks. Počet jaký Jaguar prodal za půl roku prodá Audi za dva týdny.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  24. 06. 2020 13:06

Posuci tvrdi neco jineho:
http://www.hybrid.cz/audi-muselo-na-par-dni-pr... ...

Nebude tech 190 ks kompletni produkce te tovarny?

Odpovědět  |   | 
jozka  |  24. 06. 2020 13:09

Uz jsem si to nasel, posuci si pletou dny a hodiny. Ne, ze by mne to prekvapovalo.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  24. 06. 2020 13:37

Tak jest. Pri 20ks za den by tezko vloni vyrobili 18500ks a letos 45000ks....
Faktem je, ze od 21.2. do 21.4. nevyrobili skoro nic. Napred kvuli bateriim z LG, pak kvuli coronapičusu. Ale od 22.4. jedou naplno.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 06. 2020 14:37

jj neskutecne se prizpusobuju kazdy den, hele kafe jsem si nekoupil asi nikdy, a hoddog jsem nejedl hodne dlouho, ale vloni jsem se malem chytil a v centru na Cernaku sel kolem nejaky hoddogarny a malem me to nalomilo, ale nejak jsem si rikal ze tu firmu znam, tak jsem zagooglil a ouha, voni jsou to Babis parky, tak meli smulu a kseft jsem jim neudelal

a u tech verejnych nabijecek se fakt nastojim dene desne moc, za lonskej rok dohromady asi 2 hodiny, no utrpeni to ti povim , pokazde kdys jedu kolem nejake cerpaci stanice tak si zavzpominam jak uzasne bylo tam tankovat za ty desitky tisic korun rocne, no strasne me to schazi

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  24. 06. 2020 15:30

Souhlas. Při 40tkm ročně ušetřím na "palivu" s e-tronem proti předchozímu autu (Q7 4,2TDI) cca 75 000Kč za rok. Dobíjím z 80% doma (e.on), zbytek na cestách, občas zadarmo, kde to jde, tak e.on nebo PRE, v nouzi nejvyšší u ČEZ, v zahraničí Ionity nebo gratis u marketů. Že bych k tomu nepřiplácel za kafe, to tvrdit nemohu, ale většinou bych si ho dal tak jako tak.
Hlavní problém vidím v malém výkonu palubní AC nabíječky, 11kW je fakt málo. Chtělo by to alespoň 22kW, když většina AC stojanů je 22 nebo 43kW, nedají se naplno využít.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  24. 06. 2020 19:54

Toho slovenského blba netřeba brát vážně. Z něj mluví jen hloupá závist.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  25. 06. 2020 09:17

mam to podobne, domaci podil nabijeni prez 90% a to z vlastni fotovoltaiky s baterii, dodavatele elektriny mam sice CEZ, rfid sice mam, ale co jsou nove tarify tak jsem jeste nevyuzil, letos jsem nabijel na verejne placene jen 2x v Beroune

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  24. 06. 2020 19:52

Musíš? Ne, nemusíš... Nikdo tě nenutí. Už vůbec tě nikdo nenutí utrácet za cokoli... Tak už s těmi svými primitivnými výblitky táhni zpátky na salaš.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 06. 2020 01:52

V Americe brutálně zlevnili, ale stejně to nikdo nechce.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

dnes | Jiří Baborský | 3 příspěvky
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 30 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A