Jaguar vás pustí za volant svých historických pokladů. Stačí zaplatit

Jaguar vás pustí za volant svých historických pokladů. Stačí zaplatit

Britský Jaguar zveřejnil, co hodlá dělat s obrovskou kolekcí vozů této značky, již nedávno odkoupil od soukromého sběratele. A je to záměr bohulibý. Nechá vás totiž vybrané exempláře řídit. A ne jen tak nějakou druhou ligu, svézt se budete moci třeba v ikonickém E-Type a dokonce i v závodním D-Type z Le Mans.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekNěkteré modely, do kterých můžete usednout jako zákazník Jaguar Heritage Experience

Háček? Dva, drobnější. Zaprvé budete muset do Anglie, hora se v tomto případě k Mohamedovi nevydá. A zadruhé to pochopitelně nebude zadarmo. Udržování flotily historických vozů něco stojí, zvlášť když se za jejich volanty mají střídat řidiči s třeba dobrými úmysly, ale mnohdy necvičení v obezřetnosti a šetrnosti při zacházení s historickými auty. 

Například půlden s C-Type a D-Type vyjde na 25 916 Kč, nejlevnější program ale začíná už na 3283 Kč. Více se dozvíte z tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků