Jaguar vás po Nordschleife sveze v elektromobilu I-Pace. Měli byste vůbec zájem?

Pokud byste se náhodou chtěli po legendární Severní smyčce svézt v elektromobilu s profesionálním řidičem za volantem, Jaguar má pro vás řešení.

Takzvaná „ring taxi“ už jsou na německém Nürburgringu zavedenou atrakcí pro návštěvníky. Zaplatíte nějaký ten peníz a Zeleným peklem vás provede profesionální řidič v nějakém tom zajímavém autě. Nejznáměji takto pasažéry vozila třeba Sabine Schmitz v BMW M5, nicméně tuto službu už dnes na Severní smyčce nabízí celá řada firem.

Mezi ty patří i Jaguar, který se nyní dočkal prvenství. Po okruhu vás totiž některý z profi jezdců automobilky sveze také v elektromobilu I-Pace. Jaguar se tedy stává první automobilkou, která na okruhu nabídne elektrické „ring taxi“.

Nový Jaguar XJ prý nebude pouze elektrický. Později má přijet i s šestiválcem

Nový Jaguar XJ prý nebude pouze elektrický. Později má přijet i s šestiválcem

Automobilka zde samozřejmě odkazuje na své působení v sérii eTrophy, která je určena pro závodní varianty I-Pace, a také na podnik Formule E. Bohužel, po Nordschleife vás ale sveze v úplně sériovém, silničním modelu. A přestože s výkonem 400 koní (294 kW), točivým momentem 686 N.m a zrychlením z nuly na 100 km/h za 4,8 vteřiny se I-Pace na silnici neztratí, na okruh by to přece jen chtělo něco víc extra.

I když je odkaz Jaguaru na motorsport jasně viditelný, těžko říct, zda se zrovna na Nordschleife, na místě plném opravdových petrolheadů, na místě slavné čtyřiadvacetihodinovky, dočká nějakého zájmu o svezení v dnes běžném elektromobilu. Ke všemu, když za jedno kolo zaplatíte v přepočtu asi 4000 Kč.

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků