Jaguar by se mel taky nad sebou zamyslet a premyslet o spolehlivosti svych aut... tam je taky co dohanet...
IMHO spolehlivost nebude nijak tragická, toho se zákazníci nebojí. Jde o to že Jaguar krom vzhledu nemá vůbec nic co nabídnout a je v podstatně stejně drahý jako konkurence Ono za ty prachy budu chtít aby to auto vyjimečně fungovalo, jenže ani nové XJ které je sice dobré, ale nijak vyjimečné. A v přímém srování s konkurencí spíše pokulhává a to v nepochopitelných věcech. Tak proč ho kupovat. Ke všemu veřte nebo ne, ale pro mnoho zákazníku z této třídy je mnohem zásadnější problém, že to má páčky z Fiesty/Mondea stejně tak klíček a PP než cokoliv jiného. Já když jsem viděl ty páčky z Mondea u XJ za 3 mega (ještě relativně levný) tak jsem jsem ztratit takovou tu přijemnou naladěnost co auto prodává a hned jsem o tom začal přemýšle ne jako o Jaguaru, ale jako o normální spotřebce. Což je IMHO špatně. Člověk když vidí či řídí Jaguar by si měl připadat vyjímečně a mě by mít respekt z tvůrců. Ne akorát se v tom autě začně člověk hnípat a hledat co kde co a jak bylo ošizeno aby se ušetřilo pár euro centů což ho do nákupní nálady fakt nepřivede... Jaguar by měl být taky o psychologii potencionálních kupců. Jinak mimo vzhledu má Jaguar také vyjimečně dobré motorizace, ty motory jsou tím jakým způsobem fungují zcela famozní a ta 4.2 V8 je v této třídě nepřekonatelná a je jedno že konkurence má výkonnější varianty, ne vždy je motor jen o výkonu.
Ceny Jaguaru prilis nereflektuji to, ze jde o luxusni znacku Fordu. Bohuzel od doby prevzeti Fordem dochazi k vytrvale "optimalizaci" (cti sideni), takze dnesnim vysledkem je auto problematicke kvality za priserne ceny. Staci se podivat na statistiky poruchovosti S-type, nebo na vnitrek X-type. Jedine co zbylo je skvely design, ale to je trosinku malo. Je napriklad ironii, ze Jaguar, ktery v minulosti daval do vetsiny svych modelu motory V12 je dnes jedinym z vyrobcu luxusnich vozu, ktery nema V12 vubec v nabidce.
Jojo, je to smutné, že tradiční automobilová ikona se pomalu, ale jistě ztrácí... Jaguar odešel i z F1 a nedivím se, když mají tak velký finanční schodek. Nechci si hrát na proroka, ale dávám Jaguaru 5 let: buď se to zlepší, nebo papalala
"Celkem 534 miliony liber hodlá Jaguar investovat do své dceřinné brtiské automobilky, Jaguaru."
Opraveno, chvilková nepozornost
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.