Jaguar v problémech, Ford přispěchal s finanční injekcí

6 komentářů

Luke K.
11. ledna • 21:55

Jaguar by se mel taky nad sebou zamyslet a premyslet o spolehlivosti svych aut... tam je taky co dohanet...

Ace2
12. ledna • 10:19

IMHO spolehlivost nebude nijak tragická, toho se zákazníci nebojí. Jde o to že Jaguar krom vzhledu nemá vůbec nic co nabídnout a je v podstatně stejně drahý jako konkurence Ono za ty prachy budu chtít aby to auto vyjimečně fungovalo, jenže ani nové XJ které je sice dobré, ale nijak vyjimečné. A v přímém srování s konkurencí spíše pokulhává a to v nepochopitelných věcech. Tak proč ho kupovat. Ke všemu veřte nebo ne, ale pro mnoho zákazníku z této třídy je mnohem zásadnější problém, že to má páčky z Fiesty/Mondea stejně tak klíček a PP než cokoliv jiného. Já když jsem viděl ty páčky z Mondea u XJ za 3 mega (ještě relativně levný) tak jsem jsem ztratit takovou tu přijemnou naladěnost co auto prodává a hned jsem o tom začal přemýšle ne jako o Jaguaru, ale jako o normální spotřebce. Což je IMHO špatně. Člověk když vidí či řídí Jaguar by si měl připadat vyjímečně a mě by mít respekt z tvůrců. Ne akorát se v tom autě začně člověk hnípat a hledat co kde co a jak bylo ošizeno aby se ušetřilo pár euro centů což ho do nákupní nálady fakt nepřivede... Jaguar by měl být taky o psychologii potencionálních kupců. Jinak mimo vzhledu má Jaguar také vyjimečně dobré motorizace, ty motory jsou tím jakým způsobem fungují zcela famozní a ta 4.2 V8 je v této třídě nepřekonatelná a je jedno že konkurence má výkonnější varianty, ne vždy je motor jen o výkonu.

Dusan
9. ledna • 19:26

Ceny Jaguaru prilis nereflektuji to, ze jde o luxusni znacku Fordu. Bohuzel od doby prevzeti Fordem dochazi k vytrvale "optimalizaci" (cti sideni), takze dnesnim vysledkem je auto problematicke kvality za priserne ceny. Staci se podivat na statistiky poruchovosti S-type, nebo na vnitrek X-type. Jedine co zbylo je skvely design, ale to je trosinku malo. Je napriklad ironii, ze Jaguar, ktery v minulosti daval do vetsiny svych modelu motory V12 je dnes jedinym z vyrobcu luxusnich vozu, ktery nema V12 vubec v nabidce.

Ferda
10. ledna • 8:32

Jojo, je to smutné, že tradiční automobilová ikona se pomalu, ale jistě ztrácí... Jaguar odešel i z F1 a nedivím se, když mají tak velký finanční schodek. Nechci si hrát na proroka, ale dávám Jaguaru 5 let: buď se to zlepší, nebo papalala

Miro
8. ledna • 14:14

"Celkem 534 miliony liber hodlá Jaguar investovat do své dceřinné brtiské automobilky, Jaguaru."

 

Petr Broža
9. ledna • 10:18

Opraveno, chvilková nepozornost

Doporučujeme

Články odjinud