S kombíky se v nabídce značky Jaguar rozlučte. Místo nich budou crossovery a SUV, protože se prodávají mnohem lépe.
Trh s vozy kategorie kombi se neustále zmenšuje a automobilka Jaguar se rozhodla již nepřicházet do tohoto segmentu s novými modely. Podle šéfa designu britské značky Iana Calluma je již velmi obtížné jakýkoli nový model pro tento segment obhájit, neboť hrozí, že na něm nebude značka vydělávat.
Klasická karoserie kombi už netáhne ani v Evropě. Poslední baštou je Německo a to dává přednost domácím vozům. Jaguar tak tuto karosářskou variantu opustí a raději se bude věnovat kategorii SUV
Největším trhem pro kombi je Evropa a ta nyní přechází na SUV. Z evropských zemí se pak nejvíce kombíků prodává v Německu a Němci zase preferují domácí značky. Když Jaguar přišel s modelem XF Sportbrake v roce 2012, kombíkům patřila zhruba třetina segmentu velkých prémiových vozů. Dnes je to ještě méně.
Automobilka Jaguar se nyní soustředí na crossovery a SUV, které v popularitě klasické kombíky nahrazují. Tyto kategorie se navíc dobře prodávají po celém světě, i v Číně a USA, kde naopak vozy s karoserií kombi vůbec netáhnou.
V nabídce značky Jaguar se v minulosti objevily pouze dva vozy kombi. Byl to X-Type z roku 2004 a XF Sportbrake v roce 2012. Nový Jaguar XE se prodává prozatím jen jako sedan a nevypadá to, že by vůbec někdy přišel jako kombi. Místo toho bude zřejmě ještě jedno menší SUV.