Jaguar segment sportovních vozů neopustí. Příští F-Type by měl být elektrifikován

Automobilka se modely E-Pace a F-Pace s vervou vrhla do segmentu crossoverů, ovšem na své kořeny výrobce ryze sportovních automobilů nejvyšší úrovně nezapomíná. Šéfdesignér Ian Callum potvrdil, že tento segment Jaguar rozhodně opouštět nehodlá a uvedl, že výrobce se má v plánu kromě klasických kupé a roadsterů v plánu vyrábět další druh sportovních modelů. To jsou pozitivní zprávy vzhledem k tomu, že po ukončení výroby XK v roce 2014 je jediným sportovním vozem v nabídce F-Type, který se za bestseller úplně považovat nedá.

Úplně malá auta zatím u Jaguaru nechystají. A ze sedanů předokolky neudělají

Úplně malá auta zatím u Jaguaru nechystají. A ze sedanů předokolky neudělají

Od roku 2013, kdy byl F-Type uveden na trh, se prodalo okolo 45 tisíc kusů a například v USA to minulý rok bylo pouze 4069. Pro srovnání Porsche prodalo přes 6 tisíc kusů dvojčat Boxster a Cayman.

Jaguar se rozhodl vytvořit nejkrásnější elektromobil - z modelu E-Type

Jaguar se rozhodl vytvořit nejkrásnější elektromobil - z modelu E-Type

Callum striktně odmítl jakékoliv spekulace o tom, že by se značka postupně přeorientovávala na crossovery. Ovšem zda F-Type dostane svého nástupce Callum 100% nepotvrdil. Na druhou stranu CEO severoamerické odnože JLR Joe Eberhardt vypustil informaci, že příští F-Type bude elektrifikován. To však není ničím překvapivým vzhledem k předsevzetí JLR ohledně elektrifikace všech svých modelů do roku 2020. 

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků