Jaguar se vrací na okruhy! Postaví F-Type pro třídu GT4

Na okruhovém Jaguaru F-Type údajně pracuje tovární divize speciálních operací.
Jaguar se vrací na okruhy! Postaví F-Type pro třídu GT4

Jaguar je sice aktivní v seriálu elektrických formulí, ale je to více než padesát let, co z Coventry vyjelo poslední závodní GT. Model E-Type Lighweight v roce 1963 zvítězil v australském GT šampionátu.

Podle nových zpráv z tovární divize speciálních operací SVO (Special Vehicle Operations) se nyní pracuje na závodním derivátu modelu F-Type. Autosport tvrdí, že postaveny budou tři exempláře pro konkrétního majitele. Největší podíl v nově vznikajícím závodním týmu má údajně mít spoluzakladatel oděvní značky Superdry, James Holder.

Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

Na tento Jaguar 20 let nikdo nesáhl a je to vrak. Proč stojí 1,4 milionu?

V plánu je prý účast v evropské sérii GT4. Na vývoji vozu má pracovat zkušený Graham Humprey. Ten se již podílel na programu BMW či Bentley v sérii Le Mans a naposledy stavěl jednu z hvězd ženevského autosalonu - koncept Aston Martin Valkyrie.

Jaguar prý postaví XE SVR. Proti BMW M3 půjde s osmiválcem

Jaguar prý postaví XE SVR. Proti BMW M3 půjde s osmiválcem

Fanoušci rychlých okruhových koček budou jistě netrpělivě čekat, jestli se spekulace vyplní. Není pochyb o tom, že by F-Typu okruhový bodykit slušel...

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků