Jaguar se moc neprodává, a tak sníží výrobu

Dceřiná společnost amerického Fordu, automobilka Jaguar, má podobně jako celý koncern nemalé problémy. Přestože se snaží vycházet zákazníkům vstříc a klesla až tak, že dnes nabízí naftové motory ve svých modelech, o její vozy není velký zájem. I přes nynější malou výrobu, která činí pouhých 120 000 vozů, dojde k jejímu dalšímu snížení. Počet vyrobených vozů má tak dále klesnout o zhruba 7%. Dle vyjádření vedení společnosti je to pouze nevyhnutelný krok k oživení této automobilky. Jedním ze zvažovaných kroku je také prodej továrny v Browns Lane, o kterou projevilo zájem několik investorů.

Americký Ford vykázal za tři čtvrtletí ztrátu před zdaněním 1,4 mld. USD a ani evropské pobočky na tom nejsou nejlépe. Hlavním důvodem, který táhne hospodaření Fordu, ale i General Motors do záporných čísel, je ohromná konkurence na trzích.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků