Jaguar se chystá na rekord Nürburgringu se speciální verzí modelu XE

Jaguar má zamířeno na cíl sestřelit vládce Nürburgringu v kategorii čtyřdveřových sedanů, tedy Alfu Romeo Giulia Quadrifoglio. Na tento počin se chystá s modelem XE SV Project 8.

Poté, co ovládla Alfa Romeo Giulia slavné "Zelené peklo" v čase 7 minut a 32 sekund, se v Jaguaru rozhodli, že to tak nenechají. Sebrali ze země hozenou rukavici a přišli s modelem XE SV Project 8, který má dosavadního krále, tedy spíše královnu Giulii, sesadit z trůnu.

Jaguar Land Rover hodlá vyrábět více modelů s označením SVX

Jaguar Land Rover hodlá vyrábět více modelů s označením SVX

Dosáhnout toho chce díky speciální verzi normálního modelu XE, kterému však kromě dveří a střechy nezůstalo vlastně nic. Vše je nové. Podvozek, karoserie, cena, která se má pohybovat okolo čtyř milionů korun, a samozřejmě také počet vyrobených kusů. Ten bude omezen na tři stovky.

Pod kapotou má Jaguar pětilitrový osmiválec s výkonem 592 koňských sil, který je posílán přes ZF osmistupňový automat na všechna čtyři kola. Zrychlovat by měl na 100 km/h za 3,3 sekundy, což je na sedan strašně nízké číslo. Uvidíme tedy, jak se vypořádá ostrý Jag se soupeři jako BMW M3 či již zmiňovaná Alfa Romeo Giulia Quadrifglio.

FOTO:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků