Jaguar S-Type: poslední naděje (spy photos)

14 komentářů

vedeni
21. října • 18:25

A to nedej boze, aby se neco podobnyho stalo Rolls-Royce. Vim, je to trosku pritazeny za vlasy, ale uz se udajne chysta nejakej "levnej" (relativne) rolls....  Pak bude sedan jako konkurence E-Klasse a spol. a buhvi, kde to skonci. No snad ne. Kdo na to nema, tak at si to nekupuje nebo si koupi ojetej! A ne, ze "holoprdelnikum" pujdou exkluzivni automobilky v ustrety. Jako Jaguar X-type kombi diesel N1...

spiti
21. října • 19:02

Prdlajs levnej Royce, tady na tomhle foru, který je plný těch největších a nejznalejších odborníků nikdo neví že RR téměř vždy vyráběl dvě řady a navíc ještě nějaký kabrio.Takže bude Phantom za 350t Eur a opět zase něco jako Silver Dawn za 300t Eur a všichno bude tak jak vždycky bylo.

vedeni
22. října • 10:19

Ma udajne stat okolo 5 mil., coz 300 000 Euro asi nebude, ze jo. BTW - Nikdo netvrdi, ze RR ma vyrabet jenom jeden model...

lidoop
20. října • 17:39

Je fakt ze S-type potreboval zmenu, je to silene neelegantni auto - na rozdil od XJ. Doufam, ze mu zmena prospeje. Rozhodne nepreju Jaguaru vecny odpocinek ani upadnuti do cinskych rukou.

-LK-
20. října • 14:29

Pmatujete na diskuze o nasazení dieselu a kombi verze? Někteří (jako třeba já) tvrdili, že tím Jaguar přijde o image, které dosud má (i když pošramocené kvalitou z let osmdesátých a devadesátých). Určitě to nebude jediný důvod, ale myslím, že něco na tom bude.

Yaroukh
20. října • 16:17

to mas tezky; reci o posramoceny image slysis pri kazdy novote u kazdy "drzasi" automobilky; jenze ten hluk delaji lide, jejichz nazor je zhusta naprosto irelevantni, protoze se napr. na S-Type nezmuzou

ad konec Jaguaru - "zdravi" Jaguaru se postupne zlepsuje, u Fordu s jeho dalsim uzdravovanim i nadale pocitaji (i s navratem do "exkluzivna"), a v nejblizsich letech s jeho ziskovosti ani nepocitaji

jinak mne osobne se ze soucasnych Jaguaru libi XJ, X-Type a "stare" XK (tedy S-Type a nove XK nikoli)

Dusan
20. října • 19:54

Osobne bych rekl, ze Ford proste nechape co je to exkluzivni znacka. Ono je to proste o tom, ze lze velmi tezko na jednu stranu nahanet velke objemy prodejem levnych aut a na druhe strane byt exkluzivni znackou, ktera bude schopna prodavat vozidla treba i s nizsim pomerem cena/vykon vuci sve konkurenci diky svemu statusu.

LeonardoCupranek
20. října • 20:40

No, podle me to tema dieselama, predohrabama, ctyrkolkama a kombikama nebude.
Jaguar uz davno neni superexkluzivni znacka, je to jen mirne exkluzivni znacka jako MB, BMW ci Audi. A vsechny tyto firmy delaji dieselove kombiky. Dokonce bych se vsadil, ze jim diesely delaji vetsinu prodeje.
Jenze Jaguar pod taktovkou Forda je uz bohuzel jen takova ubohost. Rekli si, ze tam musej dat diesela. Tak tam dali to jedine, co tehdy meli - nevhodnyho dvoulitra z Mondea (a teprve az dost pozdeji sestivalec). Jenze konkurence ma trilitrove sestivalce (dokonce i treba s biturbem), ctyrlitrove osmivalce ci petilitrove desetivalce. Pak je mozne i diesel davat do premiove znacky. I kdyz vetsina kupcu nakonec stejne koupi dvoulitrovej ctyrvalec, absence vetsich motoru znacku degraduje.
Ford to proste nejak vzal za spatny konec. Podle me si neujasnil, jestli Jag ma zustat exkluzivni znackou a delat jen draha auta, nebo jestli to ma bejt jen trochu lepsi koncernova vetev (jako Volvo), ktera bude delat vetsi a komfortnejsi limuziny (nad Mondeem - vicemene nahrada za Scorpio) a sportovni coupe.

Dusan
21. října • 14:29

Jenze Jaguar nemuze konkurovat MB, BMW ci Audi v jejich vlastnich segmentech, na to proste nema technologie. A Ford tezko zacne vyvijet nejake superdiesely, kdyz zaklad jeho prodeju je Mondeo se ctyrhrnky. Jedinou sanci jakou Jaguar mel je kaslat na moderni blbinky, dal vyrabet dobre osmi, ale radeji dvanactivalce na ktere neni potreba high tech vyvoj a lakat zakazniky na exkluzivitu, coz znamena davat kov tam kam jini davaji plasty, davat nejlepsi kuze, nejlepsi drevo, rucni zpracovani namisto stroju, zakazkove lakovani, proste super kvalitu a exkluzivitu kvuli ktere bohaty kupec zapomene na to, ze tam nema posledni model palubniho pocitace, radarovy tempomat nebo nocni videni. Proste umistit se mezi premiove znacky (MB, BMW) a super luxus znacky jako je Bentley nebo byl RR. Nevim jestli je tam dost mista na uziveni fabriky, ale vim ze jinde misto Jaguar tezko najde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LeonardoCupranek
21. října • 16:50

No jo, ale kdo by si dnes koupil auto, co zere 30 litru a nema HiTech vybaveni? Samozrejme, ze nekdo ano, ale slo by vicemene o kusovou vyrobu.
Proste bez tech HiTech technologii to auto bude nebezpecne, neekologicke, nepohodlne, atd... Bude to nekomu urcite vyhovovat, ale ten trh je relativne maly a ja take jiz samozrejme obsazen - tech automobilek, ktere delaji maloseriove ci primo rukodelne vozy, pouzivaji tradicni materialy a vsazeji na exkluzivitu a konzervativne sportovni pocit z jizdy, tech je docela dost.
Nicmene ja bych netvrdil, ze ford dela maximalne mondeo a ctyrhrnky. Vzdyt existuje i americky ford, ktery seka osmivalce jak na bezicim pasu a dela auta (i sedany) daleko vetsi, nez Jag.
Tak by se to mohlo nejak rozumne prevzit, dat tomu exkluzivnejsi design, pouzit kvalitni materialy do interieru a je tu slusne (nikoli vsak exkluzivni) velke auto.
Navic 5ti, 6ti i osmivalce ma i sesterske evropske Volvo.
Kdyby proste Jag vyuzival vice technologii z US fordu ci z Volva, ale prezentoval se jako luxusne sportovni znacka (na rozdil od bezpecne komfortniho Volva), mohl by mozna uspet.
 

Ivory
21. října • 8:17

Tak taky naprostý souhlas. A s tím motorem ses naprosto trefil. Kdysi jsem si povídal s jedním prodejcem VW a říkal mi, že všichni mají jako předváděčky V10 TDi a stejně většina zákazníků koupí 2.5 TDi. Nalákají, namlsají však na větší motor

Yaroukh
20. října • 22:30

vcelku souhlas; jenom doplnim, ze u Fordu uz jisty posun v mysleni nastal (a mela by se zacit o5 pilovat image Jaguaru coby exkluzivni znacky)

Yaroukh
20. října • 16:22

Jeste dodatek k te "posledni nadeji": pokud Ford nedostane nejakou ranu (napr. totalni neuspech US Fusionu), samotna neziskovost Jaguaru asi k rozlouceni nepovede.
Mozna ma p. Broza vic informaci nez ja, ale rekl bych, ze 1) strili od boku + 2) strili jednoznacne mimo.

Ivory
20. října • 12:40

Jaguaru jen nový model nepomůže. Je to celkovým marketingem. Jaguar už zkrátka ztrácí punc exkluzivního auta  a to je škoda. Tady by měli spíš jejich marketingoví agenti zabrat. Myslím, že by stačila jedna pořádná reklamní kampaň s cenovými výhodami a obchody by šly nahoru.

Doporučujeme

Články odjinud