Jaguar S-Type 2.7D V6 od milionu a půl

Již více než měsíc je v prodeji faceliftovaný Jaguar s novým motorem 2.7D V6. Až dosud měl tento vůz vyšší střední třídy v sobě pouze benzínové motory, a sice 2.5 V6 150 kW, 3.0 V6 179 kW a 4.2 V8 224 kW. Nový motor 2.7D V6 nabízí maximální výkon 153 kW při 4 000 otáčkách, točivý moment dosahuje hodnoty 435 Nm při 1 900 ot. Z nuly na stovky zrychlí S-Type za 8,5 s a maximálku má 230 km/h. Spotřeba není nijak přehnaná, 7,1 l v kombinovaném režimu, 9,7 l ve městě a 5,7 l mimo město.

Ve verzi Classic se S-Type 2.7D V6 prodává za 1 445 000 Kč, verze Sport a Luxury stojí shodně 1 645 000 Kč. V základu má Classic a Luxury 17" litá kola, Sport pak osmnáctky; k němu přidává i sportovní podvozek. V žádné verzi nechybí kontrola trakce systém jízdní stability. Z další zajímavé výbavy (nepočítám drobnosti jako zrcátka a okna v elektrice) jmenuji alespoň parkovací asistent vzadu (Luxury a Sport), kožený volant a hlavice řadící páky, elektricky nastavitelná přední sedadla, kožený interiér (Luxury), dvouzónovou klimatizaci či šestici airbagů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků