Jaguar S-Type 2.7D V6 od milionu a půl

Již více než měsíc je v prodeji faceliftovaný Jaguar s novým motorem 2.7D V6. Až dosud měl tento vůz vyšší střední třídy v sobě pouze benzínové motory, a sice 2.5 V6 150 kW, 3.0 V6 179 kW a 4.2 V8 224 kW. Nový motor 2.7D V6 nabízí maximální výkon 153 kW při 4 000 otáčkách, točivý moment dosahuje hodnoty 435 Nm při 1 900 ot. Z nuly na stovky zrychlí S-Type za 8,5 s a maximálku má 230 km/h. Spotřeba není nijak přehnaná, 7,1 l v kombinovaném režimu, 9,7 l ve městě a 5,7 l mimo město.

Ve verzi Classic se S-Type 2.7D V6 prodává za 1 445 000 Kč, verze Sport a Luxury stojí shodně 1 645 000 Kč. V základu má Classic a Luxury 17" litá kola, Sport pak osmnáctky; k němu přidává i sportovní podvozek. V žádné verzi nechybí kontrola trakce systém jízdní stability. Z další zajímavé výbavy (nepočítám drobnosti jako zrcátka a okna v elektrice) jmenuji alespoň parkovací asistent vzadu (Luxury a Sport), kožený volant a hlavice řadící páky, elektricky nastavitelná přední sedadla, kožený interiér (Luxury), dvouzónovou klimatizaci či šestici airbagů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků