Vůbec se mi nelíbí ten "uchrchlaný" zvukový projev V8 od Jaguaru, AMG, apod.
Tak ono se to liší. AMG 6,2 atmo měl zvuk fantastický. Dnes to jde vše už jen od výfuku. A musí se tlumit pištění turba. V případě Jaguaru kompresor....slyšet není skoro vůbec.
no nic moc za ty prachy, konkurence umí líp, bohužel, jaguary jsou jen na parádu
Nic moc? Auta na našich cestách běžně mají z 0 - 100 pod 4 sekundy? Myslíš, že 3,8 od 3,9 poznáš v reálu? :-P Toto je sběratelský kousek do garáže a výjimečné projížďky.
Na nasich cestach urcite take auta nestretnes. Prepac, toto auto dokaze na ranajky zosmiesnit a uplne znemoznit moj byvaly Bandit GSF600. 3.8 vs 3.9 rozdiel v reale...nepoznas...si si isty? Nuz, to chce mat skusenost so zrychlenim, ktore sa pohybuje v tejto oblasti, sprav si vodicak na masinu. Co nemas, inak takuto hovadinu nenapises. A to si ich uz tu napisal cele kyble...
Troufám si tvrdit, že na okruhu proti tomuto autu budeš pro smích akorát tak ty;-).Když ti de to počítaní dobře, tak by si měl taky vědět že jakákoliv motorka je v zatáčce proti tomuto autu naprosto tragická, pač průjezdová rychlost bude vždy tak nejmíň -20km/h a to ještě když za volantem bude sedět nějaké vemeno (třeba já:-D).
Tak samozrejme, ze jsou motorky pomalejsi tim vice, cim vice je zatacek. Ono se staci podivat na okruhy, kde se jezdi treba motoGP a srovnat jake tridy aut jezdi ty okruhy rychleji, jak ono motoGP. Vetsinou jezdi ty masiny casy na urovni WTCC tedy aut s vykony okolo 300 koni a vahou okolo 1 tuny a to i presto, ze motorky prekracuji 300kmh na rovinach a auta jsou rady za 200-220. PRoste ty zatacky jsou to, co rozhoduje.A ono i na bezne okresce litrova masina nejakemu HH s vykonem okolo 200 koni proste neujede, pokud tam nebudou kilometrove roviny.Kazdopadne 3,8 a 3,9 s nikdo realne nepozna. Jezdivam s autem co ma 100 pod 3,5 s (ne, neni moje) a bezne jezdim s autem co ma 4,5 na 100. A pocitovy rozdil neni nijak vyrazny.
Ano, na tom se schodnem, nechtěl sem zabíhat do detailu, ale s 300 koníkama 0-100 za 6s a nemám na okresce problém s jakoukoliv moto co sem potkal. (a to auto má letos 10 let).
Je to tak, v zatackach staci i mnohem mene, se Swiftem Sportem jsem Sp. Mlyn - Vrchlabi vyklepnul Multistradu. Na stejne silnici jsem mel na Monsteru 796 problem s ostre jedouci O2 1.8 TSi. Na masine to je o strachu, musite bezpecne vedet, co se da projet a co uz ne, mit ocichanou silnici i sebe, jinak je vymalovano. Jet rychle s motorkou umi malokdo, s autem kdekdo.
O nijakych zatackach som sa nebavil, co tu mnohym akosi uslo. No, je to asi tunajsi zvyk, na otazku kolko je hodin, dostat odpoved ze je trinasteho a este aj kopec minusov za to, ze ako je mozne ze neviem ze je trinasteho :-DNa temu zakrut, tam sa situacia naozaj meni, suhlas. V poriadne zakrutenej okreske Bandit nestacil na Civica. Mali sme obe. Jedine, kde ziskal, bolo stupanie a rovinka. A samozrejme na motorke opatrne, netvrdim ze sa neda vyblbnut, ale s rozumom. Inak to naozaj konci zle a ostava uz len pomnicek a sviecka pri ceste.
Ne, dostial si odpoveď na to, že si kokot zkurvení slovenský
Nerozculuj sa, netriafas cudlicky na klavesnici a ukazujes zbytocne svoju primitivitu, ostatne rad by som info /ma to zaujima/, akym ze to jazykom si to pisal, nepoznam taky. Takych ako Vy mame aj u nas, nie ste nic mimoriadne a taketo vylevy od /po Vasom/ frackov vsetkeho druhu ma ako vidis nechavaju uplne chladnym. A ti dvaja Tebe podobni takisto, cas od casu taketo zjavy vidam u nas v podniku. Takych ako Vy vsade slusne zdravim a ohladuplne na ceste pustim, posobi to priam zazracne. Takze klud, vypustil si sa, uz je snad lepsie ;-)
Přesně tak, namyšlenej kokot, kterej si potřebuje honit ego, jak je nejdokonalejší slovák na světe, mám Bandita hač. A jsem nejchytřejší a nejdokonalejší a všichni ostatní jsou hloupí. a proto musím lézt ne cz stránky a tady ve vždycky vyblejt. Váš Bača.
...a este jedna vec. Je slusnostou pouzivat jeden nick a nie tri. Ale to Ta asi neucili.
Bohužel pro tebe, to psali opravdu tři lidé, z jedné sétě, takže za jednou IP adresou, a všichni tři jsme se shodli, že je tomu tak. Můžeš mi klidně uhnout v cestě, jak je libo, ale prostě těhle přehnaně sebevědomejch bačů prostě máme všichni plný zuby. S inteligencí mě a tebe to nemá nic společnýho. Je to o postoji k životu, kdy si myslíš že jsi letadlo, a všichni okolo jsou nějací loseři, přesně jak to popisuješ ve svým příspěvku níže. Bohužel , nevím na co jsi hrdý, pořád si něco dokazovat, že ty jsi ten nejlepší ? Jedinej fracek jsi tady ty, bohužel trošku přestárlej nejspíš. Nejlépe nějakej manažírek, původem z např. z Trnavy, kterej se vyšvihl tím, že buzeruje pár lidí pod sebou a o víkendu si sedne na Banditu a myslí se že je král světa a nejchytřejší a prostě supr kluk. Běž si svoje moudra trapčit na .sk stránku, třeba tam si pokecáš s podobně nalazenými lidmi. Ještě by jsi to mohl vyšperkovat tím, jak je to v čechách nahovno, politika, peníze atd. To bych ti asi ukázal cestu domů, nejlépe prostředním prstem.To jest vše co mi leží na srdci.S bohem, neštastný člověče.
Souhlasím !!!!
Tak Antiautomat tu píše hovadiny. Nicméně, jako motorkář, s motorkou se nehoňte. Leda tak na dráze. Jinak to může skončit špatně. Motorku je vždycky lepší mít před sebou než zasebou. ;-)
Napoveda: Reagoval som na zrychlenie 0-100. Ale asi je to tazka zahada, ze? :-)
Ano, desetinu nepoznáš... Banďour šestikilo není žádná raketa, ale hlavně...tady nejde ani tak o to za kolik jsi na obligátních 100, nýbrž co se děje při jakýmukoliv pokynu o zrychlení.
Porovnanie bolo smerovane na konkurenciu v rovnakej kategorii za rovnake prachy.Tento Jaguar je v porovnani s Nissanom GT-R mrzak.
Mrzák? Jejda, pánové, nesmíte jen koukat na papír. GT-R je docela ošklivá turbovaná a rychlá technicistní krabice. Toto je docela skvost, u kterého bude cena jen stoupat.
...teda Číro... To čučím.Strašně zbožňuju pindání těchto teoretiků, co závodí leda na PS. Jsem s tebou za jedno, že díky jistý dávce oldschool chování si s P7 sáhneš na limit. To je zábava...Ne sešlápnout plyn u plně digitálně řízený krabice.Každý z těchto chytrolínů tu omílá ikony jako F40 apod...a pak tu semele k něčemu jako je P7 Nissan GTR. Úplně jiná cílovka, úplně jiný pocit z řízení.
Tak hlavně GTR a tento omezený Jaguarek jsou neporovnatelné vozy. Ale někteří tady píšící porovnávají vozy podle toho co je napsáno v prospektech v kolonce 0 - 100 .... divím se, že všichni nejezdí na superbicích :-D....i když podle úrovně hodnocení tohoto představeného výjimečného vozu bych řekl, že jezdí tak akorát prstem v nose někteří.
Toto je sběratelský kousek do garáže a výjimečné projížďky -> takze jen na paradu ;-)
Tak jistě vochipovaná vocta to pojezdí za 3,789s a spotřeba bude neuvěřitelných 2,9568/100km a jěště poveze půl chalupy a celou rodinu, to není auto na parádu "Mámo".
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.