Jaguar představuje F-Type s manuálem a pohonem všech kol

Jaguar představil v rámci autosalonu v Los Angeles F-Type modelového roku 2016, který dorazí na evropské trhy v dubnu 2015, a který přinese dvě zajímavé novinky. F-Type bude nově dostupný s pohonem všech kol a také s manuální převodovkou. Objednat si nové verze můžete už nyní.

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

O pohonu všech kol se v souvislosti s modelem F-Type zmiňoval Jaguar už vícekrát, dnes je vše realitou. Čtyřkolka nese označení Intelligent Driveline Dynamics (IDD) a pracuje se mezinápravovou spojkou.

Samozřejmě stále hnaná jsou kola zadní nápravy. S pohonem všech kol nutně souvisí také automatická převodovka Quickshift.  F-Type osazený systémem AWD poznáte podle více vyboulené kapoty s jinými výdechy.

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské  

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské  

Druhou zásadní novinkou je manuální převodovka. Ta je šestistupňová. Jaguar slibuje krátké dráhy (45 mm) a pedály umístěné tak, aby bylo snadné použít při řazení meziplyn. Manuál bude dostupný pro kupé i kabriolet, přičemž základní cena klesne zhruba o 46 000 korun. Naopak za čtyřkolku připlatíte 180 000 korun.

Manuál lze kombinovat se základním F-Type a silnější verzí S. Čtyřkolku pořídíte k provedení S a vrcholnému R. To mimochodem nahradilo osmiválec (495 koní), který vypadl z nabídky. Od modelového provedení 2016 je F-Type R dostupný také ve verzi roadster a také zde lze vybírat mezi zadokolkou a čtyřkolkou. Nejdražší verzí v nabídce bude právě „erkový“ roadster s pohonem všech kol. Na něj si připravte přibližně 3,4 milionu korun.

Jaguar oficiálně potvrdil F-Type AWD. Představí se v Los Angeles

Jaguar oficiálně potvrdil F-Type AWD. Představí se v Los Angeles

Modelový rok 2016 přináší ještě další úpravy. Přepracovaný je přístrojový štít, vylepšení se dočkal i multimediální systém a objevují se také funkce InControl Secure (upozornění na odcizení auta) a InControl Remote. Ta nabízí prostřednictvím chytrého mobilního telefonu možnost kontrolovat třeba množství paliva, lze rovněž nastartovat motor a nastavit požadovanou teplotu klimatizace. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků