Jaguar představuje F-Type s manuálem a pohonem všech kol

Jaguar představil v rámci autosalonu v Los Angeles F-Type modelového roku 2016, který dorazí na evropské trhy v dubnu 2015, a který přinese dvě zajímavé novinky. F-Type bude nově dostupný s pohonem všech kol a také s manuální převodovkou. Objednat si nové verze můžete už nyní.

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

O pohonu všech kol se v souvislosti s modelem F-Type zmiňoval Jaguar už vícekrát, dnes je vše realitou. Čtyřkolka nese označení Intelligent Driveline Dynamics (IDD) a pracuje se mezinápravovou spojkou.

Samozřejmě stále hnaná jsou kola zadní nápravy. S pohonem všech kol nutně souvisí také automatická převodovka Quickshift.  F-Type osazený systémem AWD poznáte podle více vyboulené kapoty s jinými výdechy.

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské  

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské  

Druhou zásadní novinkou je manuální převodovka. Ta je šestistupňová. Jaguar slibuje krátké dráhy (45 mm) a pedály umístěné tak, aby bylo snadné použít při řazení meziplyn. Manuál bude dostupný pro kupé i kabriolet, přičemž základní cena klesne zhruba o 46 000 korun. Naopak za čtyřkolku připlatíte 180 000 korun.

Manuál lze kombinovat se základním F-Type a silnější verzí S. Čtyřkolku pořídíte k provedení S a vrcholnému R. To mimochodem nahradilo osmiválec (495 koní), který vypadl z nabídky. Od modelového provedení 2016 je F-Type R dostupný také ve verzi roadster a také zde lze vybírat mezi zadokolkou a čtyřkolkou. Nejdražší verzí v nabídce bude právě „erkový“ roadster s pohonem všech kol. Na něj si připravte přibližně 3,4 milionu korun.

Jaguar oficiálně potvrdil F-Type AWD. Představí se v Los Angeles

Jaguar oficiálně potvrdil F-Type AWD. Představí se v Los Angeles

Modelový rok 2016 přináší ještě další úpravy. Přepracovaný je přístrojový štít, vylepšení se dočkal i multimediální systém a objevují se také funkce InControl Secure (upozornění na odcizení auta) a InControl Remote. Ta nabízí prostřednictvím chytrého mobilního telefonu možnost kontrolovat třeba množství paliva, lze rovněž nastartovat motor a nastavit požadovanou teplotu klimatizace. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky