Jaguar představuje F-Type s manuálem a pohonem všech kol

Jaguar představuje F-Type s manuálem a pohonem všech kol

Jaguar představil v rámci autosalonu v Los Angeles F-Type modelového roku 2016, který dorazí na evropské trhy v dubnu 2015, a který přinese dvě zajímavé novinky. F-Type bude nově dostupný s pohonem všech kol a také s manuální převodovkou. Objednat si nové verze můžete už nyní.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Jaguar

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

O pohonu všech kol se v souvislosti s modelem F-Type zmiňoval Jaguar už vícekrát, dnes je vše realitou. Čtyřkolka nese označení Intelligent Driveline Dynamics (IDD) a pracuje se mezinápravovou spojkou.

Samozřejmě stále hnaná jsou kola zadní nápravy. S pohonem všech kol nutně souvisí také automatická převodovka Quickshift.  F-Type osazený systémem AWD poznáte podle více vyboulené kapoty s jinými výdechy.

Testy | Sportovní auta | Fascinace | Jaguar

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské  

Druhou zásadní novinkou je manuální převodovka. Ta je šestistupňová. Jaguar slibuje krátké dráhy (45 mm) a pedály umístěné tak, aby bylo snadné použít při řazení meziplyn. Manuál bude dostupný pro kupé i kabriolet, přičemž základní cena klesne zhruba o 46 000 korun. Naopak za čtyřkolku připlatíte 180 000 korun.

Manuál lze kombinovat se základním F-Type a silnější verzí S. Čtyřkolku pořídíte k provedení S a vrcholnému R. To mimochodem nahradilo osmiválec (495 koní), který vypadl z nabídky. Od modelového provedení 2016 je F-Type R dostupný také ve verzi roadster a také zde lze vybírat mezi zadokolkou a čtyřkolkou. Nejdražší verzí v nabídce bude právě „erkový“ roadster s pohonem všech kol. Na něj si připravte přibližně 3,4 milionu korun.

Video | Sportovní auta | Byznys | Jaguar

Jaguar oficiálně potvrdil F-Type AWD. Představí se v Los Angeles

Modelový rok 2016 přináší ještě další úpravy. Přepracovaný je přístrojový štít, vylepšení se dočkal i multimediální systém a objevují se také funkce InControl Secure (upozornění na odcizení auta) a InControl Remote. Ta nabízí prostřednictvím chytrého mobilního telefonu možnost kontrolovat třeba množství paliva, lze rovněž nastartovat motor a nastavit požadovanou teplotu klimatizace. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků