Jaguar pracuje na supersportu s motorem uprostřed

Jaguar pracuje na supersportu s motorem uprostřed

Není to tak dávno, co Jaguar v Detroitu představil dva nejrychlejší automobily své historie, a sice sedan XF-R a kupé XKR, a již pracuje na ještě rychlejším stroji s motorem uprostřed. Nová vlajková loď značky se světu představí během následujících dvanácti měsíců a zaútočí především na stroje Audi R8 nebo připravovaný Mercedes-Benz SLC Gullwing. Jaguar pro nový stroj v Anglii právě patentoval označení XE, ale rozhodně se nebude jednat o lehký sporťáček, o němž se spekulovalo zhruba před půl rokem.

Nový model bude pravděpodobně vycházet ze studie R-Coupe, která byla představena již v roce 2001. Potvrzuje se tak doměnka, že značky Jaguar a Land Rover se díky finančním prostředkům nového vlastníka vrací ke starším projektům, na které se dosud nedostávalo. Nový model by tak mohl být prvním Jaguarem s motorem před zadní nápravou od doby modelu XJ220, představeného bezmála před dvaceti lety. O pohon tohoto stroje se zřejmě postará nový osmiválec AJ-V8 Gen III se dvěma kompresory Roots.
 

bazar

Land Rover Range Rover 3
Rok výroby: 2003
Stav: 279 830 km
Cena: 165 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 70 886 km
Cena: 740 000 Kč
Land Rover Freelander 2
Rok výroby: 2003
Stav: 225 537 km
Cena: 100 000 Kč
Land Rover Discovery 2,5
Rok výroby: 2003
Stav: 224 824 km
Cena: 170 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 35 747 km
Cena: 750 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 215 968 km
Cena: 270 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků