Jaguar plánuje F-Type s výkonem 600 koní. Má být nejrychlejší v nabídce

Jaguar plánuje F-Type s výkonem 600 koní. Má být nejrychlejší v nabídce

Jaguar F-Type, kromě toho, že jde o poslední nový model této značky, je nejhezčím automobilem na světě (tedy alespoň podle WCOTY). Zanedlouho by se navíc mohl stát také nejrychlejším modelem, který Jaguar svým zákazníkům nabízí. Podle britského Autocaru totiž v Anglii spřádají plány na vrcholnou verzi naladěnou na 600 koní.

Čirá krása: cenu za nejlepší design roku 2013 získal Jaguar F-Type

Čirá krása: cenu za nejlepší design roku 2013 získal Jaguar F-Type

Pod kapotou samozřejmě nebude nic jiného, než přeplňovaný pětilitrový osmiválec. Zatím není jisté, kdy se F-Type GT představí. Nejpozději by to mělo být v roce 2016, nicméně spekulace hovoří také o tom, že by se první podobný prototyp mohl ukázat už letos v Goodwoodu.

Test: Jaguar XKR-S Convertible – na Nirvánu, na Olymp…

Test: Jaguar XKR-S Convertible – na Nirvánu, na Olymp…

Pokud vás Jagaur F-Type zajímá, tak určitě dále sledujte Autorevue.cz. V horizontu několika málo dní přineseme první jízdní dojmy. 

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Autocar
 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků