Jaguar odstartoval výrobu sedanu XE. Později se přidá i F-Pace

Jaguar odstartoval výrobu sedanu XE. Později se přidá i F-Pace

Jaguar oficiálně spustil výrobu nového sedanu XE. Ta je umístěna do závodu v Solihullu. Nastupující konkurent pro BMW řady 3, Mercedes-Benz třídy C nebo Audi A4 je tak vůbec první Jaguar, který sjel z výrobní linky v továrně, kde se dlouhá léta vyráběly pouze automobily Land Rover.

Jaguar XE: fakta, fotky, videa a první dojmy

Jaguar XE: fakta, fotky, videa a první dojmy

Jaguar XE se vyrábí na lince, která dohromady zabírá 165 000 m2 a která mimochodem zahrnuje také největší karosárnu (karoserie je samozřejmě z hliníku) v Evropě. Kromě zmíněného modelu se zde bude později vyrábět také F-Pace. V Solihullu se aktuálně také vyrábí Land Rover Defender, Discovery, Range Rover Sport a Range Rover. 

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Nový kompaktní britský sedan se světu představil v září minulého roku. Základ tohoto automobilu je tvořen ze tří čtvrtin hliníkovými slitinami. Modulární konstrukce je také připravena na zástavbu pohonu všech kol i hybridního ústrojí, stejně jako na karoserii kombi. Nejdostupnější verze (2.0 i4) stojí na českém trhu 1 020 030 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků