Jaguar stojí před kompletní restrukturalizací modelového portfolia. Zdroj: Jaguar 

Jaguar stojí před kompletní restrukturalizací modelového portfolia. | Zdroj: Jaguar 

Nejen že jsem přeorientuje na notu elektromobility, ale zároveň se chce postoupit vzhůru na žebříčku prémiových značek. Zdroj: Jaguar 

Nejen že jsem přeorientuje na notu elektromobility, ale zároveň se chce postoupit vzhůru na žebříčku prémiových značek. | Zdroj: Jaguar 

Pochopil, že není tou správnou cestou, a tak se bude orientovat na dražší vozy a vyšší ziskovostí. Zdroj: Jaguar 

Pochopil, že není tou správnou cestou, a tak se bude orientovat na dražší vozy a vyšší ziskovostí. | Zdroj: Jaguar 

Aby automobilka cíle dosáhla, bude ještě více posílit důraz na technologie, efektivní pohon a dílenské zpracování. Zdroj: Jaguar 

Aby automobilka cíle dosáhla, bude ještě více posílit důraz na technologie, efektivní pohon a dílenské zpracování. | Zdroj: Jaguar 

Vidina nové budoucnosti ale neznamená, že by se na současné modely Jaguar poslal na hřbitov a počkají na úplný konec. Popravdě, rok 2025 přežije jen I-Pace. Zdroj: Jaguar 

Vidina nové budoucnosti ale neznamená, že by se na současné modely Jaguar poslal na hřbitov a počkají na úplný konec. Popravdě, rok 2025 přežije jen I-Pace. | Zdroj: Jaguar 

Zejména u oblíbeného SUV F-Pace by to byla škoda. Ano, je tu s námi už sedm let, ale zbývající tři roky jsou pořád dlouhá doba. Zdroj: Jaguar 

Zejména u oblíbeného SUV F-Pace by to byla škoda. Ano, je tu s námi už sedm let, ale zbývající tři roky jsou pořád dlouhá doba. | Zdroj: Jaguar 

Automobilka navíc hledí kupředu a modernizaci prezentuje jako modelový ročník 2024. Zdroj: Jaguar 

Automobilka navíc hledí kupředu a modernizaci prezentuje jako modelový ročník 2024. | Zdroj: Jaguar 

Po vizuální stránce se toho příliš nezmění, protože i po letech vypadá F-Pace stále nadčasově. Zdroj: Jaguar 

Po vizuální stránce se toho příliš nezmění, protože i po letech vypadá F-Pace stále nadčasově. | Zdroj: Jaguar 

Hlavním nositelem pokroku se stane plug-in hybridní verze P400e s novou 19,2kWh baterií. Zdroj: Jaguar 

Hlavním nositelem pokroku se stane plug-in hybridní verze P400e s novou 19,2kWh baterií. | Zdroj: Jaguar 

Díky mí bude moct ujet v bezemisním režimu 40 kilometrů (dle metodiky WLTP), což je 20% zlepšení oproti předchůdci. Zdroj: Jaguar 

Díky mí bude moct ujet v bezemisním režimu 40 kilometrů (dle metodiky WLTP), což je 20% zlepšení oproti předchůdci. | Zdroj: Jaguar 

Při použití 35kW DC nabíječky získáte 80 % za půl hodiny. Zdroj: Jaguar 

Při použití 35kW DC nabíječky získáte 80 % za půl hodiny. | Zdroj: Jaguar 

Po připojení k domácímu 7kW AC wallboxu bude vůz plně připraven za 2,5 hodiny. Zdroj: Jaguar 

Po připojení k domácímu 7kW AC wallboxu bude vůz plně připraven za 2,5 hodiny. | Zdroj: Jaguar 

Celkově elektrifikovaná soustava poskytuje výkon 398 koní se 640 N.m točivého momentu přenášenými na všechna kola. Zdroj: Jaguar 

Celkově elektrifikovaná soustava poskytuje výkon 398 koní se 640 N.m točivého momentu přenášenými na všechna kola. | Zdroj: Jaguar 

To znamená akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,3 sekundy. Zdroj: Jaguar 

To znamená akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,3 sekundy. | Zdroj: Jaguar 

Výběr správného vozu se stane jednodušším díky zeštíhlení ceníku.Výběr správného vozu se stane jednodušším díky zeštíhlení ceníku. Zdroj: Jaguar 

Výběr správného vozu se stane jednodušším díky zeštíhlení ceníku.Výběr správného vozu se stane jednodušším díky zeštíhlení ceníku. | Zdroj: Jaguar 

Na českém trhu můžete mít F-Pace v sedmnácti různých verzích. Zdroj: Jaguar 

Na českém trhu můžete mít F-Pace v sedmnácti různých verzích. | Zdroj: Jaguar 

Nově zůstanou pouze linie R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT a SVR. Zdroj: Jaguar 

Nově zůstanou pouze linie R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT a SVR. | Zdroj: Jaguar 

Aby se jen neškrtalo, Jaguar přidal do základní výbavy 19palcová kola, digitální přístrojový štít, infotainment Pivi Pro s hlasovým ovládáním Alexa a bezdrátové zrcadlení chytrého telefonu. Zdroj: Jaguar 

Aby se jen neškrtalo, Jaguar přidal do základní výbavy 19palcová kola, digitální přístrojový štít, infotainment Pivi Pro s hlasovým ovládáním Alexa a bezdrátové zrcadlení chytrého telefonu. | Zdroj: Jaguar 

Že se majitel rozhodl pro výbavu R-Dynamic SE, či vyšší, dá ostatním na odiv černým paketem zahrnujícím plakety, kryty zpětných zrcátek a lišty kolem masky chladiče i oken.  Zdroj: Jaguar 

Že se majitel rozhodl pro výbavu R-Dynamic SE, či vyšší, dá ostatním na odiv černým paketem zahrnujícím plakety, kryty zpětných zrcátek a lišty kolem masky chladiče i oken.  | Zdroj: Jaguar 

Dobrou zprávou je že vrcholnému modelu SVR zůstane pětilitrová V8 s výkonem 500 koní. Zdroj: Jaguar 

Dobrou zprávou je že vrcholnému modelu SVR zůstane pětilitrová V8 s výkonem 500 koní. | Zdroj: Jaguar 

Také výroba zůstane v zázemí Jaguar Land Roveru ve Velké Británii. Zdroj: Jaguar 

Také výroba zůstane v zázemí Jaguar Land Roveru ve Velké Británii. | Zdroj: Jaguar 

Jaguar F-Pace 2024 Zdroj: Jaguar 

Jaguar F-Pace 2024 | Zdroj: Jaguar 

Jaguar F-Pace 2024 Zdroj: Jaguar 

Jaguar F-Pace 2024 | Zdroj: Jaguar 

Jaguar F-Pace 2024 Zdroj: Jaguar 

Jaguar F-Pace 2024 | Zdroj: Jaguar 

Nejen že jsem přeorientuje na notu elektromobility, ale zároveň se chce postoupit vzhůru na žebříčku prémiových značek. Zdroj: Jaguar 
Pochopil, že není tou správnou cestou, a tak se bude orientovat na dražší vozy a vyšší ziskovostí. Zdroj: Jaguar 
Aby automobilka cíle dosáhla, bude ještě více posílit důraz na technologie, efektivní pohon a dílenské zpracování. Zdroj: Jaguar 
Vidina nové budoucnosti ale neznamená, že by se na současné modely Jaguar poslal na hřbitov a počkají na úplný konec. Popravdě, rok 2025 přežije jen I-Pace. Zdroj: Jaguar 
24
Fotogalerie

Jaguar naposledy modernizuje oblíbený F-Pace. Rok 2025 přežije jediný v současnosti prodávaný model!

Trend přející SUV stále trvá, v čemž vidí Jaguar velký potenciál. Při modernizaci F-Pacu se soustředí hlavně na techniku a jednodušší výběr.

Jaguar stojí před kompletní restrukturalizací modelového portfolia. Nejen že jsem přeorientuje na notu elektromobility, ale zároveň se chce postoupit na žebříčku prémiových značek. Pochopil, že není tou správnou cestou, a tak se bude orientovat na dražší vozy a vyšší ziskovostí. Aby automobilka cíle dosáhla, bude ještě více posílit důraz na technologie, efektivní pohon a dílenské zpracování.

Vidina nové budoucnosti ale neznamená, že by se na současné modely Jaguar poslal na hřbitov a počkají na úplný konec. Rok 2025 přežije jen elektrický I-Pace. Zejména u oblíbeného SUV F-Pace by to byla škoda. Ano, je tu s námi už sedm let, ale zbývající tři roky jsou stále dlouhá doba. Jaguar přitom hledí dopředu a modernizaci prezentuje jako modelový ročník 2024.

Po vizuální stránce se toho příliš nezmění, protože i po letech vypadá F-Pace stále nadčasově. Hlavním nositelem pokroku se stane plug-in hybridní verze P400e s novou 19,2kWh baterií. Díky mí bude moct ujet v bezemisním režimu 40 km (dle WLTP), což je 20% zlepšení oproti předchůdci. Při použití 35kW DC nabíječky získáte 80 % za půl hodiny. Po připojení k domácímu 7kW AC wallboxu bude vůz plně připraven za 2,5 hodiny. Celkově soustava poskytuje 398 koní a 640 N.m přenášenými na všechna kola. To znamená akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,3 sekundy.

Výběr správného vozu se stane jednodušším díky zeštíhlení ceníku. Na českém trhu můžete mít F-Pace v sedmnácti různých verzích. Nově zůstanou pouze linie R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT a SVR. Aby se jen neškrtalo, Jaguar přidal do základní výbavy 19palcová kola, digitální přístrojový štít, infotainment Pivi Pro s hlasovým ovládáním Alexa a bezdrátové zrcadlení chytrého telefonu.

Že se majitel rozhodl pro výbavu R-Dynamic SE, či vyšší dá ostatním najevo černým paketem zahrnujícím plakety, kryty zpětných zrcátek a lišty kolem masky chladiče i oken. Dobrou zprávou je že vrcholnému modelu SVR zůstane pětilitrová V8 s výkonem 500 koní. Také výroba zůstane v zázemí Jaguar Land Roveru ve Velké Británii.

Jaguar

Britský Jaguar vznikl v roce 1922 jak Swallow Sidecars Company, v roce 1945 dostal svůj současný název Jaguar Cars Limited.

Výrobce sportovních a luxusních automobilů byl v roce 1989 koupen Fordem. Od roku 2008 ho vlastní indická Tata Motors.

Jaguar F-Pace • Jaguar E-Pace • Jaguar I-Pace • Jaguar F-Type • Jaguar XE  •Jaguar XF

Doporučujeme

Články odjinud