Jaguar má nové motory pro F-Pace, XF a XE. Zkoušeli jsme je ve vinicích

19 komentářů

Sir CHerokee
13. června • 19:10

To jsou docela sympatické motory, zvláště pak pro XE. Už tak řidičské auto ještě vylepší. A ten kompresor....nejen, že se ho nezbavili, ale ještě posílili, to je klenot, o který člověk v Evropě už moc u jiných značek nezakopne.

Jiří
13. června • 16:30

kde jsou ty slibované r6..??

Aladin
13. června • 10:35

Většinu lidí v tomto segmentu zajímá, zda to jede, má přiměřenou spotřebu a jestli je v tom ticho. 4 válce jsou vyvážený tichý motor, tam nevidím problém. Zvuk se dá částečně vylepšit výfukem.Třeba takové XE je dokonale postavené auto. Když se na něj podíváte z boku. Krátké převisy před a za zadním kolem, dlouhá kapota, geometrické těžiště řidiče přesně v polovině vozu. Hmotnostní bude zřejmě též blízko. Do druhé poloviny se vtěsná prostor pro zadní cestující a krátký kufr. Naprosto ukázkové.

mero
13. června • 12:22

ano je to vidět i na prodejích, už i Alfa prodala Guilí více..

Jirka
13. června • 8:26

Ne jen jak radoby humorne pisete "hnujde", ale i Skode, a dalsim, ze. Dal nejak ty narky nad motory nechapu, kdyz se podivate na slavne D3, tak to je taky prevaha ctyrvalcu ve stejnych tridach.

Radek
13. června • 9:58

Ale no tak. Škoda 280 koní na čtyřválci, Ford 350 koní na čtyřválci, Peugeot 270 koní na čtyřválci atd. A ano, humornější by bylo napsat klenot, který ujede všem...

Jirka
13. června • 14:38

Jak jiz tady psal Brouk, tak koncern Hyundai takove motory taky ma, jen je nema na nasem trhu. To je reakce na tu hlasku, ze se jim o necem zda.. To zas muzu kontrovat, ze maji na nasem trhu 3.8 v6 kde se ostatni muzou jen smutne koukat. Ale tohle nikam nevede. Proste nemusi se vam to libit, ale dnes jsou na stejne urovni jako jejich konkurence, kde ma kazdy svoje plusy i minusy a je dobre, ze je moznost volby. Ale ty puvodni narky jsou nad temi ctyrvalci u Jaguaru, tak jsem konstatoval, ze to ma prevazne i konkurence.

Fred
13. června • 18:03

Co nabízí Hyundai v USA nám může být jedno ne? Tady v Evropě nemá mezi čtyřválci co nabídnout

Jirka
13. června • 19:41

Ale tady bylo uvedeno, ze se Hyunadi muze o necem zdat, tak pisu, ze to neni pravda. To, ze se v Evrope chovaji racionalne a prodavaji to, co se realne prodava a ne neco, co dela hlavne radost konfiguratorovym snilkum je jina debata.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fred
14. června • 8:38

Spíše bych to nazval možností volby. Hyundai nedá zákazníkovi moc vybrat, většina ostatních automobilek ti dá možnost. Byť jak tu někdo psal, je u nás 2.0 tdi fenomén, tak výkonné benzínové dvoulitry mají slušný podíl na našich cestách. Byla by to zajímavá statistika :-) Takže si také myslím, že se Hyundai o tom jen zdá. V USA mají litr benzínu za 15 Kč, chees u Mekáče za 8 Kč a máš z toho něco? Může nám to být jedno, důležité je, za kolik je to v ČR ne?

Jirka
14. června • 9:42

Ja chapu pojem " Hyundai si muze nechat zdat" jako to, ze nemaji zadne takove motory, ale oni je maji. Kdyz uz teda, tak tam patri evropsti zakaznici Hyundaie si muzou nechat zdat. Dalsi debata pak je o tom vyberu. Je to sice skoda, ale na druhou stranu je proste chapu- prodavaji proste to co je hlavni proud a neresi okrajove modely. Proto zas amikum nevozi naftaky.

Jirka
14. června • 9:54

A jeste dodejme, ze koncern H/K ma v Evrope 2.0 T-GDI se 180 kw..

Twin
13. června • 9:33

Proč by se dalším mělo zdát o čtyřválci s 250hp? Třeba Sup má čtyřválec s 280hp a je to obyčejný mainstream.

Stan
13. června • 8:20

Souhlasím s pánem výše, koupím si Jaguar a mám v něm čtyřválec? Navíc "jen" s 200 potažmo 250 koňmi? To je na dnešní poměry čtyřválců spíše podprůměr. Na druhou stranu o takových výkonech se třeba Hnujdě může jen zdát :-)

Brouk
13. června • 10:47

Stane, představ si, že to Hnujdě dává od roku 2010 do Sonát 2,0T a výkon 274 koní (204 kW). Píšou o tom i tady na Autorevue. To je v pohodě, vzdělání si doplníš, ale že jsi mírně zakomplexovaný, to už nesmažeš...

Stan
13. června • 11:26

Brouku, jsi úžasný psycholog a fakt, že se mi hnusí reklamní kampaň našeho klenotu neznamená to, že mám komplex a ukaž mi prosím, kolik takových Sonát jezdí v ČR nebo mi laskavě pošli konfigurátor Hnujdy, kde si to mohu objednat. To co se dělá zejména pro trh v USA mě moc nezajímá...

Brouk
13. června • 13:01

Psal jsi, že se o takových výkonech se třeba Hnujdě může jen zdát. No a vidíš, nezdá se jim o tom, normálně ho mají v portfoliu. Myslím, že ani na chvíli nepřemýšleli, že by ho nasadili v EU. Tady rovná se 2.0TDI bůh. Kvůli pěti kusům nebudou investovat miliony do homologace.

Stan
13. června • 13:15

Nemáš úplně pravdu, zdá se jim o tom, protože nemají odvahu ho zařadit tady v EU. Ano, 2.0 Tdi je u nás "bůh", ale i přesto automobilky jako Ford (který má nemalé vazby na USA trh) zařadí 2.3i se 350 koňmi a i ostatní automobilky (Škoda, Peugeot, Renault, Seat, Audi, Mercedes, Opel) mají čtyřválce, které jsou výkonově jinde než se může Hyundai zdát.Ale souhlasím s tebou, Hyundai má výkonný čtyřválec, ale ne v Evropě a mě zajímá ne, Evropa, ale přímo ČR, co si tady mohu objednat.

mero
13. června • 8:08

4 válec do prémie a s cenou nad milion je pro mě k smíchu...kompressoru jen dali silnější verzi jinak nic moc novinky, kam se hrabou na nové řadové motory od MB a BMW..bohužel nikde slovo o kvalitnějším inteiéru či lépe odhlučněném nebo změna cenové politiky páč to moc nikdo nekupuje kór u nás..

Doporučujeme

Články odjinud