Jaguar Land Rover řeší, jak se vyhnout stání na červené. Snadné to nebude

8 komentářů

Supertom
16. listopadu • 9:59

Nevyhoda pomale rychlosti k semaforum je, ze cloveka ve meste vsichni predjedou a nez na nej prijde rada je po zeleny vlne.

Kunigunda Schwanzhof
15. listopadu • 16:24

Chce to hodne silny motor a silne plechy! B-]

bzzz
16. listopadu • 9:01

Plechy nebo pleny? ;-)

bzzz
15. listopadu • 14:01

Bavi mne, jak se automobilky pousti do neceho, na co nemaji lidi, kapacity, finance, v podstate ani realnou vizi. Vedle Muska jsou to fakt futuro-zabari ;-)

Kunigunda Schwanzhof
15. listopadu • 16:30

Ony se do toho nepousti. Je to jen takove vypousteni marketingovych balonku. Cim vetsi piqacovina, tim vetsi balonek. ;-) A cim vetsi balonek, tim vetsi pozornost mu automobilovi novinari venuji. Pro automobilky je to takova reklama zdrama. Pro automobilky je samozrejme dulezite, byt pritomen ve verejnem prostoru a poutat pozornost. A cim vetsi piqacovina, tim vice pozornosti.

Quebe
15. listopadu • 12:32

Ten systém má jednu podstatnou vadu a tou je to, že na křižovatce obvykle chtějí různá auta jet do různých směrů. A doby, kdy má každý směr zelenou, se mohou lišit. Pak by se často stávalo, že vepředu pojede ploužící se lemra, protože v jejím směru bude ještě dlouho červená a bude brzdit auta, která budou mít zelenou dřív nebo jim dokonce na semaforu svítí.To myslím úplně plynulosti a propustnosti nepomůže.

vana
15. listopadu • 13:39

Však je už v titulku že řešení nebude snadné

.
15. listopadu • 12:58

odvádějí pozornost od toho, že jsou ve ztrátě a klesají jim prodeje, tak jakože něco dělají..

Doporučujeme

Články odjinud