Nevyhoda pomale rychlosti k semaforum je, ze cloveka ve meste vsichni predjedou a nez na nej prijde rada je po zeleny vlne.
Chce to hodne silny motor a silne plechy! B-]
Plechy nebo pleny? ;-)
Bavi mne, jak se automobilky pousti do neceho, na co nemaji lidi, kapacity, finance, v podstate ani realnou vizi. Vedle Muska jsou to fakt futuro-zabari ;-)
Ony se do toho nepousti. Je to jen takove vypousteni marketingovych balonku. Cim vetsi piqacovina, tim vetsi balonek. ;-) A cim vetsi balonek, tim vetsi pozornost mu automobilovi novinari venuji. Pro automobilky je to takova reklama zdrama. Pro automobilky je samozrejme dulezite, byt pritomen ve verejnem prostoru a poutat pozornost. A cim vetsi piqacovina, tim vice pozornosti.
Ten systém má jednu podstatnou vadu a tou je to, že na křižovatce obvykle chtějí různá auta jet do různých směrů. A doby, kdy má každý směr zelenou, se mohou lišit. Pak by se často stávalo, že vepředu pojede ploužící se lemra, protože v jejím směru bude ještě dlouho červená a bude brzdit auta, která budou mít zelenou dřív nebo jim dokonce na semaforu svítí.To myslím úplně plynulosti a propustnosti nepomůže.
Však je už v titulku že řešení nebude snadné
odvádějí pozornost od toho, že jsou ve ztrátě a klesají jim prodeje, tak jakože něco dělají..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.