Jaguar Land Rover pod křídly PSA? Šéf francouzského koncernu se této myšlence nebrání

18 komentářů

Kuk Vykuk
11. dubna • 14:35

Ind nebo Feancouz, dyť je to jedno. B-]

Zelí
9. dubna • 13:40

Takže přeprodej z indie do číny. Proč ne.

Assasin
9. dubna • 9:15

Proč ne. Ale pozor. Tohle není úplně zbytečná provinční automobilka, jakou je Opel. Toto je Jaguar a Land....Takže pokud zachovají veškerou DNA a nezačnou sekat platformy FWD, mohlo by se dařit. Sám nevím, proč se Jag tak dobře neprodává. Vpadají naprosto skvěle, jezdí skvěle...Kvalita? Kamarád má 7 let staré XJ a neřeší absolutně žádné problémy.

FuK
9. dubna • 11:58

JLR je úplně stejně zbytečná provinční automobilka jako Opel. Když zanikne vůbec nic se nestane, protože má ještě méně zákazníků než Opel.

Marty
11. dubna • 9:33

JLR se prodává v Evropě, USA, kanadě, Arábii, Asii.....narozdíl od Opelu asi tak provinční nebude. Opel se logicky neprodával v Asii av USA/AKN, když se tam tyhle modely prodávaj jako Buick. Pravda s lepšími motory a za lepší ceny.A že se hlavně v číně prodávaj velmi dobře, Buick tam patří mezi špičku.

Al
8. dubna • 18:00

Prej dostali jsme Opel do plusu. To prostě umíme. Jo ošidit auta, vše podstivé poškrtat a nalepit na Pežótka znak Oplu.... To je devastace automobilky, né záchrana

OnlyTruth
9. dubna • 10:37

vsak doteraz bol opel americka znacka vsak ju kupilo GM uz asi od roku 1927 :-D napr opel insignia je vlastne prenalepkovany buick regal :-D ;-)

Luise
8. dubna • 21:46

Ošidit? Prosím vás jak se dal opel ještě ošidit? Dyt to bylo siditko, které si ovšem ani nehrálo na to, ze siditkem není. Opel byl v konci své “samostatné” produkce ten polední lowcost kvalitou plastu snad i pod renaultem.

JK
8. dubna • 16:27

Jako,... proč ne. Aktuálnímu Jaguáru to asi neuškodí. Pokud by aktuální Peugeot kecal do designu, tak by Jaguár mohl mít zase alespoň krásný/zajímavý kabát, když už pod ním je to takové "normální". A to se v dnešní době prostě počítá. ;)

Rob
8. dubna • 16:45

No nevím jediný pěkný kousek je 508, pokud si odmyslím konzoli u řidiče.. Co je na designu současného Jaguaru špatně? Faceliftovaný XE je vyloženě krásný, jak z venku tak uvnitř. Zmizela škaredá světla ze zádi a zmodernizoval se interiér. XJ je už hodně zastaralý,ale ještě do nedávna měl co nabídnout. Jsem zvědavý co příjde, jestli fakt to čisté elektro, tak to zabijí úplně..

JK
9. dubna • 0:09

Proto zdůrazňuji "aktuální" Peugeot. I ta malá 208 se povedla, tedy nechci zakřiknout, ale vypadá to na vizuálně světlé zítřky po dlouhé době u Peugeota. Současný Jaguár působí tak nějak bez identity, obyčejně, bez charisma. Vystřídal sice na dnešek již poměrně rustikální tvarosloví předchozích generací, ale na druhou stranu, když budu chtít charismatický, nebo z davu vyčnívající Jaguár, tak si pro nový prostě nepůjdu, protože "to tam není". Nic neříkající design je doménou Audi, od Jaguáru očekávám kvalitnější krejčovinu, než tuhle průměrnou konfekci. A nechce se mi věřit, že by Jaguár byl podle prodejů, tak špatné auto, spíš jen prostě není ničím výjimečný. A tak jako v životě- tam kde není inteligence, se to dohání krásou a naopak. Třeba by francouz přinesl trochu toho šarmu na šlechtický dvůr anglické šelmy. :-D

Rob
9. dubna • 15:40

Ani F-type vám nepříjde charismatický, se svým burácejícím osmiválcem? Tak pak nevím. Nejde moc porovnávat značky jako je Peugeot a Jaguar, obě mají odlišné skupiny zákazníků. Máte pravdu, bohužel v poslední době nenabízí v ostatních modelech žádný prémiový motor, kromě V6 nafty. Ikdyž to je klišé jde to v ruku v ruce s nařízeními ohledně emisí z EU. Stačí se podívat na US trh, tam se pořád nabízí V6 a V8 benzíny ve všech sedanech, donedávna ještě nabízeli atmosférickou V8 u XJ. U nás mu nejvíce škodí slabá servisní síť a stálé klišé ohledně spolehlivosti. A stou vyjímečností nemáte pravdu, podvozkově to jsou parádní auta.

JK
9. dubna • 16:36

F-type je krásný doplněk. Není to základ portfolia. Ostatní produkce je nevýrazná. Podvozkově je např Giulia lepší než XE, ale i když oba vozy v tomhle ohledu patří k tomu nejlepšímu ve třídě, tak se ani jedno nepyšní pořadníky koupěchtivých zájemců. Bohužel. Na první pohled současným Jaguárům prostě chybí aura Jaguáru. Např starší Jaguáry XF si člověk letmým pohledem bez problému splete s Fordem Mondeo Mk4. Design XJ, který Jaguár představil v roce 2009 a pracuje s ním dodnes je nevýrazný/nezajímavý. V oblasti designu by Jaguár potřeboval udělat tlustou čáru za aktuálním portfoliem a začít znova a lépe.

v
8. dubna • 13:32

tak koncern JLR upadá to se ví, možná by jim to i prospělo, když to nikdo pořádně ani nekupuje..a to nemluvím o pověsti těch aut i v británii prodá německá D3 mnohem více..

Karel Karel
8. dubna • 16:12

Tak to je celkem logický, že to upadá, když to vlastní indové :)

OnlyTruth
8. dubna • 14:17

len nech jaguary nechaju sedany a nech nerobia iba suvcka s prednym pohonom a 1,2kou :-D inak mam psa rad

viper
8. dubna • 16:07

stačí prodávat jaguary a nebudou potřebovat DS aby měli prémii :-D

OnlyTruth
8. dubna • 16:31

suhlasim vsak su to momentalne len rebadgovane citroeny, a nemyslim, ze im psa chcelo spravit zvlast vlastnu premiovu platformu so zadnym pohonom ... ale ked budu mat jag tak tam maju aj z ineho sudka podvozky a mozu ich supnut aj rovno do dska bez vyvoja a maju jednou ranou dve muchy .. a tym padom by uz mohlo mat DS aj sedan, co ma byt hlavnou vlajkovou lodou znacky ked je to uz premia (ako napr S classe alebo 760Li atd XJ..)

Doporučujeme

Články odjinud