Jaguar Land Rover pod křídly PSA? Šéf francouzského koncernu se této myšlence nebrání

v  |  08. 04. 2019 13:32

tak koncern JLR upadá to se ví, možná by jim to i prospělo, když to nikdo pořádně ani nekupuje..a to nemluvím o pověsti těch aut i v británii prodá německá D3 mnohem více..

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 04. 2019 14:17

len nech jaguary nechaju sedany a nech nerobia iba suvcka s prednym pohonom a 1,2kou inak mam psa rad

Odpovědět  |   | 
viper  |  08. 04. 2019 16:07

stačí prodávat jaguary a nebudou potřebovat DS aby měli prémii

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 04. 2019 16:31

suhlasim vsak su to momentalne len rebadgovane citroeny, a nemyslim, ze im psa chcelo spravit zvlast vlastnu premiovu platformu so zadnym pohonom ... ale ked budu mat jag tak tam maju aj z ineho sudka podvozky a mozu ich supnut aj rovno do dska bez vyvoja a maju jednou ranou dve muchy .. a tym padom by uz mohlo mat DS aj sedan, co ma byt hlavnou vlajkovou lodou znacky ked je to uz premia (ako napr S classe alebo 760Li atd XJ..)

Odpovědět  |   | 

Tak to je celkem logický, že to upadá, když to vlastní indové :)

Odpovědět  |   | 
JK  |  08. 04. 2019 16:27

Jako,... proč ne. Aktuálnímu Jaguáru to asi neuškodí. Pokud by aktuální Peugeot kecal do designu, tak by Jaguár mohl mít zase alespoň krásný/zajímavý kabát, když už pod ním je to takové "normální". A to se v dnešní době prostě počítá. ;)

Odpovědět  |   | 
Rob  |  08. 04. 2019 16:45

No nevím jediný pěkný kousek je 508, pokud si odmyslím konzoli u řidiče.. Co je na designu současného Jaguaru špatně? Faceliftovaný XE je vyloženě krásný, jak z venku tak uvnitř. Zmizela škaredá světla ze zádi a zmodernizoval se interiér. XJ je už hodně zastaralý,ale ještě do nedávna měl co nabídnout. Jsem zvědavý co příjde, jestli fakt to čisté elektro, tak to zabijí úplně..

Odpovědět  |   | 
JK  |  09. 04. 2019 00:09

Proto zdůrazňuji "aktuální" Peugeot. I ta malá 208 se povedla, tedy nechci zakřiknout, ale vypadá to na vizuálně světlé zítřky po dlouhé době u Peugeota. Současný Jaguár působí tak nějak bez identity, obyčejně, bez charisma. Vystřídal sice na dnešek již poměrně rustikální tvarosloví předchozích generací, ale na druhou stranu, když budu chtít charismatický, nebo z davu vyčnívající Jaguár, tak si pro nový prostě nepůjdu, protože "to tam není". Nic neříkající design je doménou Audi, od Jaguáru očekávám kvalitnější krejčovinu, než tuhle průměrnou konfekci. A nechce se mi věřit, že by Jaguár byl podle prodejů, tak špatné auto, spíš jen prostě není ničím výjimečný. A tak jako v životě- tam kde není inteligence, se to dohání krásou a naopak. Třeba by francouz přinesl trochu toho šarmu na šlechtický dvůr anglické šelmy.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  09. 04. 2019 15:40

Ani F-type vám nepříjde charismatický, se svým burácejícím osmiválcem? Tak pak nevím. Nejde moc porovnávat značky jako je Peugeot a Jaguar, obě mají odlišné skupiny zákazníků. Máte pravdu, bohužel v poslední době nenabízí v ostatních modelech žádný prémiový motor, kromě V6 nafty. Ikdyž to je klišé jde to v ruku v ruce s nařízeními ohledně emisí z EU. Stačí se podívat na US trh, tam se pořád nabízí V6 a V8 benzíny ve všech sedanech, donedávna ještě nabízeli atmosférickou V8 u XJ. U nás mu nejvíce škodí slabá servisní síť a stálé klišé ohledně spolehlivosti. A stou vyjímečností nemáte pravdu, podvozkově to jsou parádní auta.

Odpovědět  |   | 
JK  |  09. 04. 2019 16:36

F-type je krásný doplněk. Není to základ portfolia. Ostatní produkce je nevýrazná. Podvozkově je např Giulia lepší než XE, ale i když oba vozy v tomhle ohledu patří k tomu nejlepšímu ve třídě, tak se ani jedno nepyšní pořadníky koupěchtivých zájemců. Bohužel. Na první pohled současným Jaguárům prostě chybí aura Jaguáru. Např starší Jaguáry XF si člověk letmým pohledem bez problému splete s Fordem Mondeo Mk4. Design XJ, který Jaguár představil v roce 2009 a pracuje s ním dodnes je nevýrazný/nezajímavý. V oblasti designu by Jaguár potřeboval udělat tlustou čáru za aktuálním portfoliem a začít znova a lépe.

Odpovědět  |   | 
Al  |  08. 04. 2019 18:00

Prej dostali jsme Opel do plusu. To prostě umíme. Jo ošidit auta, vše podstivé poškrtat a nalepit na Pežótka znak Oplu.... To je devastace automobilky, né záchrana

Odpovědět  |   | 
Luise  |  08. 04. 2019 21:46

Ošidit? Prosím vás jak se dal opel ještě ošidit? Dyt to bylo siditko, které si ovšem ani nehrálo na to, ze siditkem není. Opel byl v konci své “samostatné” produkce ten polední lowcost kvalitou plastu snad i pod renaultem.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 04. 2019 10:37

vsak doteraz bol opel americka znacka vsak ju kupilo GM uz asi od roku 1927 napr opel insignia je vlastne prenalepkovany buick regal

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  09. 04. 2019 09:15

Proč ne. Ale pozor. Tohle není úplně zbytečná provinční automobilka, jakou je Opel. Toto je Jaguar a Land....Takže pokud zachovají veškerou DNA a nezačnou sekat platformy FWD, mohlo by se dařit. Sám nevím, proč se Jag tak dobře neprodává. Vpadají naprosto skvěle, jezdí skvěle...Kvalita? Kamarád má 7 let staré XJ a neřeší absolutně žádné problémy.

Odpovědět  |   | 
FuK  |  09. 04. 2019 11:58

JLR je úplně stejně zbytečná provinční automobilka jako Opel. Když zanikne vůbec nic se nestane, protože má ještě méně zákazníků než Opel.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  11. 04. 2019 09:33

JLR se prodává v Evropě, USA, kanadě, Arábii, Asii.....narozdíl od Opelu asi tak provinční nebude. Opel se logicky neprodával v Asii av USA/AKN, když se tam tyhle modely prodávaj jako Buick. Pravda s lepšími motory a za lepší ceny.

A že se hlavně v číně prodávaj velmi dobře, Buick tam patří mezi špičku.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2019 13:40

Takže přeprodej z indie do číny. Proč ne.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 14:35

Ind nebo Feancouz, dyť je to jedno.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A