Jaguar Land Rover pod křídly PSA? Šéf francouzského koncernu se této myšlence nebrání

v  |  08. 04. 2019 13:32

tak koncern JLR upadá to se ví, možná by jim to i prospělo, když to nikdo pořádně ani nekupuje..a to nemluvím o pověsti těch aut i v británii prodá německá D3 mnohem více..

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 04. 2019 14:17

len nech jaguary nechaju sedany a nech nerobia iba suvcka s prednym pohonom a 1,2kou inak mam psa rad

Odpovědět  |   | 
viper  |  08. 04. 2019 16:07

stačí prodávat jaguary a nebudou potřebovat DS aby měli prémii

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 04. 2019 16:31

suhlasim vsak su to momentalne len rebadgovane citroeny, a nemyslim, ze im psa chcelo spravit zvlast vlastnu premiovu platformu so zadnym pohonom ... ale ked budu mat jag tak tam maju aj z ineho sudka podvozky a mozu ich supnut aj rovno do dska bez vyvoja a maju jednou ranou dve muchy .. a tym padom by uz mohlo mat DS aj sedan, co ma byt hlavnou vlajkovou lodou znacky ked je to uz premia (ako napr S classe alebo 760Li atd XJ..)

Odpovědět  |   | 

Tak to je celkem logický, že to upadá, když to vlastní indové :)

Odpovědět  |   | 
JK  |  08. 04. 2019 16:27

Jako,... proč ne. Aktuálnímu Jaguáru to asi neuškodí. Pokud by aktuální Peugeot kecal do designu, tak by Jaguár mohl mít zase alespoň krásný/zajímavý kabát, když už pod ním je to takové "normální". A to se v dnešní době prostě počítá. ;)

Odpovědět  |   | 
Rob  |  08. 04. 2019 16:45

No nevím jediný pěkný kousek je 508, pokud si odmyslím konzoli u řidiče.. Co je na designu současného Jaguaru špatně? Faceliftovaný XE je vyloženě krásný, jak z venku tak uvnitř. Zmizela škaredá světla ze zádi a zmodernizoval se interiér. XJ je už hodně zastaralý,ale ještě do nedávna měl co nabídnout. Jsem zvědavý co příjde, jestli fakt to čisté elektro, tak to zabijí úplně..

Odpovědět  |   | 
JK  |  09. 04. 2019 00:09

Proto zdůrazňuji "aktuální" Peugeot. I ta malá 208 se povedla, tedy nechci zakřiknout, ale vypadá to na vizuálně světlé zítřky po dlouhé době u Peugeota. Současný Jaguár působí tak nějak bez identity, obyčejně, bez charisma. Vystřídal sice na dnešek již poměrně rustikální tvarosloví předchozích generací, ale na druhou stranu, když budu chtít charismatický, nebo z davu vyčnívající Jaguár, tak si pro nový prostě nepůjdu, protože "to tam není". Nic neříkající design je doménou Audi, od Jaguáru očekávám kvalitnější krejčovinu, než tuhle průměrnou konfekci. A nechce se mi věřit, že by Jaguár byl podle prodejů, tak špatné auto, spíš jen prostě není ničím výjimečný. A tak jako v životě- tam kde není inteligence, se to dohání krásou a naopak. Třeba by francouz přinesl trochu toho šarmu na šlechtický dvůr anglické šelmy.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  09. 04. 2019 15:40

Ani F-type vám nepříjde charismatický, se svým burácejícím osmiválcem? Tak pak nevím. Nejde moc porovnávat značky jako je Peugeot a Jaguar, obě mají odlišné skupiny zákazníků. Máte pravdu, bohužel v poslední době nenabízí v ostatních modelech žádný prémiový motor, kromě V6 nafty. Ikdyž to je klišé jde to v ruku v ruce s nařízeními ohledně emisí z EU. Stačí se podívat na US trh, tam se pořád nabízí V6 a V8 benzíny ve všech sedanech, donedávna ještě nabízeli atmosférickou V8 u XJ. U nás mu nejvíce škodí slabá servisní síť a stálé klišé ohledně spolehlivosti. A stou vyjímečností nemáte pravdu, podvozkově to jsou parádní auta.

Odpovědět  |   | 
JK  |  09. 04. 2019 16:36

F-type je krásný doplněk. Není to základ portfolia. Ostatní produkce je nevýrazná. Podvozkově je např Giulia lepší než XE, ale i když oba vozy v tomhle ohledu patří k tomu nejlepšímu ve třídě, tak se ani jedno nepyšní pořadníky koupěchtivých zájemců. Bohužel. Na první pohled současným Jaguárům prostě chybí aura Jaguáru. Např starší Jaguáry XF si člověk letmým pohledem bez problému splete s Fordem Mondeo Mk4. Design XJ, který Jaguár představil v roce 2009 a pracuje s ním dodnes je nevýrazný/nezajímavý. V oblasti designu by Jaguár potřeboval udělat tlustou čáru za aktuálním portfoliem a začít znova a lépe.

Odpovědět  |   | 
Al  |  08. 04. 2019 18:00

Prej dostali jsme Opel do plusu. To prostě umíme. Jo ošidit auta, vše podstivé poškrtat a nalepit na Pežótka znak Oplu.... To je devastace automobilky, né záchrana

Odpovědět  |   | 
Luise  |  08. 04. 2019 21:46

Ošidit? Prosím vás jak se dal opel ještě ošidit? Dyt to bylo siditko, které si ovšem ani nehrálo na to, ze siditkem není. Opel byl v konci své “samostatné” produkce ten polední lowcost kvalitou plastu snad i pod renaultem.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 04. 2019 10:37

vsak doteraz bol opel americka znacka vsak ju kupilo GM uz asi od roku 1927 napr opel insignia je vlastne prenalepkovany buick regal

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  09. 04. 2019 09:15

Proč ne. Ale pozor. Tohle není úplně zbytečná provinční automobilka, jakou je Opel. Toto je Jaguar a Land....Takže pokud zachovají veškerou DNA a nezačnou sekat platformy FWD, mohlo by se dařit. Sám nevím, proč se Jag tak dobře neprodává. Vpadají naprosto skvěle, jezdí skvěle...Kvalita? Kamarád má 7 let staré XJ a neřeší absolutně žádné problémy.

Odpovědět  |   | 
FuK  |  09. 04. 2019 11:58

JLR je úplně stejně zbytečná provinční automobilka jako Opel. Když zanikne vůbec nic se nestane, protože má ještě méně zákazníků než Opel.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  11. 04. 2019 09:33

JLR se prodává v Evropě, USA, kanadě, Arábii, Asii.....narozdíl od Opelu asi tak provinční nebude. Opel se logicky neprodával v Asii av USA/AKN, když se tam tyhle modely prodávaj jako Buick. Pravda s lepšími motory a za lepší ceny.

A že se hlavně v číně prodávaj velmi dobře, Buick tam patří mezi špičku.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2019 13:40

Takže přeprodej z indie do číny. Proč ne.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 14:35

Ind nebo Feancouz, dyť je to jedno.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A