Jaguar I-Pace oficiálně, včetně české ceny: Od konceptu k nerozeznání!

52 komentářů

dsfsd
2. března • 22:41

Moc pěkný auto, škoda že pořad dost drahý. Ale co mě mile u Jaguaru jako značky docela překvapilo je to, že v den premiéry jsou známy i český ceny a ke stažení je i českej katalog. Nenechali česko pozadu, jako to bývá se vším. Obzvlášt v tomhle případě je to překvapující, kdyz víme jak je Česko co se týče elektromobility pokrokový :)

Antiautomat
2. března • 18:51

Mne sa nepaci, je to hnus.

Kuk Vykuk
4. března • 4:17

I tvoje slepý prase má lepší vkus.

Peter
5. března • 12:55

Jsi takhle vysazený na všechny, nebo jenom na někoho?

Pantani
4. března • 22:02

ano, než ty

Dix_
2. března • 9:19

Funkční český konfigurátor.V plné ceníkovka 2.7M.

oh.c!
2. března • 7:43

Á další "teslahype" vozítko :-):-)):-D. Měl bych pro BEV jeden tip zadarmo. Můžou baterii rozdělit na deset částí a každou nabíjet zvlášť ze samostatné 100 kW nabíječky. Dostali by se na skutečně hezkých 4,5 minuty místo "marketingově" "hezkých": "vybité baterie nabijí na 80 % za pouhých 45 minut". :-):-)):-D.
Ale bohatí soudruzi v Číně již stojí ve frontě přesně na tyto vozy. Naštěstí v mém okolí není nikde lithium. Takže tu v okolí Číňané, ani nemohu nic zplundrovat, až si budou surovinu odvážet. ;-). Ale zase bude hezké ten experiment sledovat a poučit se. Prostě na pohodu;-).
Elektromibilitě zdar! Zpět ni krok.;-)

Zelí
2. března • 7:30

Za dva miliony to bude obchodní trhák, ten změní svět automobilů. Bude se to prodávat na e-shopu a je tam už teď takový nával, že server spadnul. Už jsem se dlouho tak nezasmál. Svět elektromobilů je jako svět kuřáků hašiše. Není divu, majitel je z Indie, tam je hašiše dost.

Kuk Vykuk
2. března • 1:12

Tak vítej kočko na světě a hodně štastnejch kilometrů! ;-)

vana
2. března • 6:32

"...Elektromotory jsou dva na každé nápravě, vyvinuté přímo Jaguarem...."Takže ty elektromotory tam jsou celkem čtyři ?

Kocici_Granule
2. března • 8:35

2, demente.

Marek71
2. března • 11:56

Sám si dement. Tá veta, tak ako je napísané, znamená práve to, že na každej náprave sú dva elektromotory, takže dohromady 4. Čo na tom nechápeš? Pokiaľ sú elektromotory dohromady 2 (na každej náprave jeden), tak je to špatne napísané.

Kuk Vykuk
2. března • 22:39

A ty si trubka co nazývá jiný dementam. Příště se aspoň podívej na stránky výrobce než začneš plácat ty svoje zaručený kraviny!"Pohon modelu I‑PACE zajišťují dva synchronní elektromotory s permanentními magnety."

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
3. března • 16:46

Koukám, že ty si ďalší dement, čo necháte písaný text :-) Prečítaj si ešte raz info v článku a príspevok, na ktorý som reagoval.Ja som netvrdil, že ten Jaguár má 4 motory, ja som tvrdil, že tak to bolo napísané v článku a to je rozdiel. Niekedy je lepšie zdržať sa komentára, pretože inak zo seba robíš zbytočně hlupáka :-)

Kuk Vykuk
4. března • 4:13

Tak ještě jednou, informace o motorech v článku je naprostá kravina (stačí si to ověřit na stránkách výrobce) a rozebírání kraviny je naprostá demence.

Kuk Vykuk
4. března • 4:03

Ty si úplně jebnutej, ty se budeš radši 100x dohadovat o vyznění blbě napsaný informace než o skutečném počtu motorů. Ty se ještě někdy dožaduj faktů a věcný diskuze. Jazykový rozbory se dělaj na jiným webu, tohle je web vo autech. :-D:-D

Marek71
4. března • 11:13

A neviem prečo mi nadávaš, ja som debatoval slušne, dokiaľ si ty nezačal ma nazývať rubkou a teraz jebnutým. To o tebe mnohé vypovedá, takže v tvojom prípade je lepšie niekedy mlčať a nereagovať... v dobrom.

Kuk Vykuk
5. března • 15:03

No vida tak ty máš dokonce výpadky paměti, tak já ti teda osvěžím osvěžím jak moc slušně si debatoval;Kocici_Granule  |  02. 03. 2018 08:35
2, demente.Marek71  |  02. 03. 2018 11:56
Sám si dement....kuk  |  02. 03. 2018 22:39
A ty si trubka co nazývá jiný dementem...Marek71  |  03. 03. 2018 16:46
Koukám, že ty si ďalší dement, ...kuk  |  04. 03. 2018 04:03
Ty si úplně jebnutej,...Pokud ti vadí něžné oslovení trubka což je zdrobnělina od slouva trouba a považuješ je hrubou urážku, tak je mi tě vyloženě líto. B-]

Marek71
5. března • 15:23

No vidíš, takže si sám ukázal, že moje reakcia na teba ("...ďalší dement...") bola len reakciou na tvoju prvotnú akciu, kde si ma nazval trubkou. Takže si to bol ty, kto mi začal nadávať, že ano? Som rád, že si to sám potvrdil :-)

Marek71
4. března • 11:12

No... koukám, že nervy už sú na pochode. Ja som sa nehádal o to, koľko to má motorov, samozrejme viem koľko. Len som sa zastal toho človeka, ktorý bol nazvaný dementom len preto, že sa opýtal na počet motorov. A jemu vyznelo, že tie motory sú 4, bolo to v článku zle napísané. A niekto ho nazval dementom...Tá "jazyková chyba" ako to ty nazývaš, úplne zmenila význam a bola to dosť podstatná informácia. Tak nabudúce sa radšej nezapojuj do debaty, keď je podľa teba zbytočná, OK? :-)

Kuk Vykuk
5. března • 14:49

O žádné "jazykové chybě" jsem nikde nemluvil, já mluvil o faktech. A pokud chápeš smajlíky jako nervy na pochodu tak to chápeš blbě :D

JirkaX
3. března • 9:08

On není trubka a má pravdu. Podstatné je, jak je to v článku napsáno. Že ty smysl té věty nechápeš je tvůj problém.

eLzyx
2. března • 9:57

pak by ale ta věta musela znít "Elektromotory jsou dva, na každé nápravě, vyvinuté přímo Jaguarem"

josephko
1. března • 23:12

Tak elektromobilová lavína sa pomaly, ale isto začína spúšťať...

Kuk Vykuk
2. března • 1:21

Zatím co pohřeb spalováků je v plným proudu.
Ani nestačej kopat hroby tak je dali do koncentráků.
Ty auta by omotaly zeměkouli.
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
...nemluvě o ostatních neprodaných autech jiných značek.
Carpocalipse
https://www.youtube.com/watch...

Marek71
2. března • 12:00

Ten "pohreb" ešte najakú dobu potrvá. Pokiaľ teda sa stále predávajú spalováky ako nové autá (a zatiaľ majú drtivú prevahu), tak je predpoklad že aj tie, čo sa predadli zrovna teraz dojazdia "do smrti". Takže min. 10-15 rokov tu s nami ešte spalováky budú a trúfam si tvrdit, že ako prevládajúci sposob pohonu auta:-)

Kuk Vykuk
2. března • 22:32

Ty si uplnej vizionář, až si většina lidí čuchne k elektroautům tak kopnou ty smardlavý spalovací popelnce šupem do prdele a nebudou chtít nic jinýho. Jenom placatoprdeláři co musej dávat dlouhý štreky budou odsouzený pořád fetovat a opravovat ty svoje rakovinomety.

Marek71
3. března • 16:43

Ani tvoje "svojské" vyjadrovanie nezmení nič na tom, čo som napísal. Skús menej emócií a viac faktickej a vecnej diskusie, bude to prospešnějšie :-)Ja by som chcel EV, chápem jeho výhody. Lenže problém je, že zatiaľ na trhu nie je žiaden, ktorý by splnil moje požiadavky. A podľa predajných čísel vidím, že takto to vníma drtivá vetšina užívateľov... teda, pokiaľ sa im niekto nesnaží tie EV vnutiť ako napr. v Norsku.Takže ano, pohreb spalovákov sa, podľa mňa, zatiaľ odkladá a každý rozumný človek to vidí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
4. března • 3:53

Ty takovej pohádkář a dojmolog voláš po faktický a věcný diskuzi a ještě k tomu moralizuješ? No to se povedlo :-D:-D:-D

Marek71
4. března • 11:08

No ako už spomenul predtým... menej emócií, smajlíkov a silných slov a viac faktov a serióznej debaty. Ale vidím, že toho nie si schopný a stále si meleš to svoje o rakovinometoch, o pohrebe spalovákov a podobne. To je potom ťažké...

Kuk Vykuk
5. března • 15:21

A ty si jako můj fotr, že mi říkáš co mám a co nemá dělat?!? Se prober z diskotéky, tady nejsi ve výchovným ústavu. B-]:-D
Svým hraním na falešnou serióznost se těžko zbavíš strachu, že nebudeš muset svůj Euro 5 rakovinomet brzo prodat za pakatel nebo rovnou hodit ze skály. Hlavně, že voláš faktech a přitom si svoje dojmy a zbožná přání nebyl ani schopnej doložit jedním faktem. Jediný co si řekl bylo "takhle to bude". Lol, to si dej na tričko. Nikdo neví co bude :-D:-PB-]
Pokud máš sluníčkářskej pocit, že z tvýho spalováku nelítaj karcinogeny a že konec dízlů v nejprodávanějších modelech aut a zkriplený tříhrnky co zdechnou po 15 000 km znamenaj rozkvět spalovacích motorů, tak se nech co nejdřív vyšetřit, protože až ti to fakt docvakne tak bude pozdě a nebude ti pomoci ;-)

Kuk Vykuk
5. března • 15:31

Ten tvůj Euro 5 rakovinomet zamořuje vzduch jedovatým NOx 3x více beziňák se stejnou normou asi 2,5x víc než nafťák s Euro 6 normou, tak si moc naděje nedělej. Ty svinský autolobbysti nás nechávaj žrát pěkný jedy. Nadržování naftě skončilo.

Marek71
5. března • 15:38

Nepoznám presné čísla, ale verím ti. To ale nič nemení na tom, čo som napísal... budem svoj diesel užívať pokiaľ to pojde, alebo pokiaľ si nekúpim iné (lepšie) auto. Viem, aká je situácia, ale nebudem sa z toho nervove rútiť ani auto hádzať zo skaly. Ak ten čas príde, prosposobím sa, nie je problém... :-)

Kuk Vykuk
6. března • 0:34

Vyšší povolené emise jedovatého NOx u nafty
EURO 4 2005
nafta - 250 mg/km, benzín - 80 mg/km, což je 3x víc!
EURO 5 9/2009
nafta - 180 mg/km, benzin - 60 mg/km 3x víc!
EURO 6 9/2014
nafta - 80 mg/km benzin - 60 mg/km 1,3x víc!https://cs.wikipedia.org/wiki/Emisn%C3%AD_norma_Euro...

Marek71
6. března • 8:36

Však ano, ja som písal, že ti verím...
Ano, dlhé roky tu (v Európe) bolo nadržovanie nafte kvoli CO2, až zistili, že to nie je správny smer. Tomu rozumiem a pokiaľ by som dnes kupoval auto, už to nebude diesel. Ostatne, aj súčasné auto som povodne chcel benzín, ale proste v tejto triede benziny takmer nie sú, 90% je diesel, kupoval som ojetinu. Ale zároveň platí, že ten diesel proste dojadím dokiaľ to bude možné.

Marek71
5. března • 15:31

Ja nemám strach, ja svoj diesel s Euro 5 budem užívať dokiaľ to legislatívne bude možné. Neviem, kde berieš to presvedčenie, že mám strach. Určite ho nebudem hádzať zo skaly a predávať budem, keď budem túžiť po inom (novom) aute. Toto mám dva roky, tak uvidím, zatiaľ sa nechystám ho zbaviť.Tvoje presvedčenie o rýchlom "pohrebe" spalovákov je tiež len taká dojmológia. Ale kľudne si to mysli, hlavně v dobe, keď sa stále drtivá večšina aut aj dnes predáva ako spalovák, to znamená, že minimálne pokiaľ tieto novo ptredané autá budů v prevádzke (5-10 rokov?), tak sa žiadny pohreb konať nebude. Ale rozumiem, kľudne snívaj o skorek elektrickej budúcnosti :-)

Kuk Vykuk
6. března • 0:37

Vůbec o ničem extra nesním ani si nedělám iluze, žiju přítomností.

GR8
2. března • 4:44

TVL vzdy kdyz tohle vidim rikam si jaky je clovek hovado. Jak plundruje zemi jen kvuli tomu aby potom vznikaly podobne hrbitovy.

Joe Doe
1. března • 21:28

Koeficient odporu vzduchu Tesly X je 0.24.V ramci elektromobilovych SUV to robi z Jaguaru aerodynamickeho mrzaka.

Kuk Vykuk
2. března • 1:11

Todle fakt podělali a ještě ten zbytečněj falešněj zastaralej chladič, protože maj strach že by si to lidi bez tý falešnýdíry nekoupili. Samozřejmě k tomu maj plnou hubu budoucnosti a přitom neuměj ani následovat základní princip progresivity, že forma následuje účel a ne naopak. :D

JirkaX
2. března • 7:39

A co se takhle občas zamyslet a dojít k závěru, že i výměník klimy potřebuje přístup vzduchu.

Kuk Vykuk
2. března • 21:11

Ty troubo, než vůbec začneš myslet, tak aspoň otevři svoje voči a podívej se na nějaký videa Jaguaru a uvidíš, že ten falešnej chladič je jen neprůchozí dekl napodobující děravý žebrování a pokud za něj dáš ten svůj výměník, tak se akorát uvaří protože na něj nefouká. Pouze v horní části je díra na odklonění vzduchu přes přední kapotu a vrchní dizajnér se tím snaží aspoň nějak omluvit přítomnost falešné díry na chladič co ani není dírou. Je to stejně funkční jako druhej falešněj vejfuk vod ochcáfky nebo spousty jinejch současnejch autokomedií.
http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2017/03/J... ...
Na zbylé chladiče a agregáty bohatě stačí ta menší mřížka pod chladičem.
https://www.2017carscomingout.com/wp-content/uploads/2016/1... ...
Myslet, znamená hovno vědět.

JirkaX
3. března • 8:58

"Jaguar nenasadil zaslepenou masku, ale aktivní lamely udržující rovnováhu mezi chlazením a aerodynamikou. Když je třeba chladit, otevřou se, jindy zůstávají zavřené a usměrňují proudění vzduchu."
Kuk.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
4. března • 3:42

Tak té pecka a jak víš, že ty lamely jsou i v tý falešný díře nahoře? Co když jsou jenom v tý díře dole? ;-)

JirkaX
4. března • 9:58

Stačí porozumět psanému textu, což nám zde většinou nečiní potíže. Na rozdíl od tebe, který s tím zcela evidentně máš problém. Jak jsi již dříve dokázal u motorů.

Kuk Vykuk
4. března • 18:33

Až vám přestane činit potíže rozlišovat fakta a redaktorský kraviny tak houkni ;-)

Kuk Vykuk
4. března • 18:31

Myslíš ten váš jazykový koutek, kdy vás naprosto nezajímalo kolik má to auto ve skutečnosti motorů, ale jen jste se hádali o vyznění věty v které redakce napsala naprosté faktické kraviny? :-DB-]
Příště si dejte ceduli "Kroužek jazykotepců. Nerušit!" :-D

Kuk Vykuk
4. března • 4:07

Mimochodem co tam tak ukrutně potřebujou chladit, když si i Tesla X vystačí s daleko menším otvorem a ještě má o 50 km větší maximálku?

Pavel F.
2. března • 16:16

A jak to dělá BMW u mého tichošlápka, když mám plné ledvinky na kapotě? A to tam je jak výměník tepelného čerpadla, tak i chladič okruhu na chlazení motoru.

Joe Doe
2. března • 8:41

Tlama v prednej casti auta sluzi primarne na... privod vzduchu k motoru.

Pete
1. března • 20:25

Cena odpovídá technice.

Kuk Vykuk
2. března • 22:40

Je to zase stejnej předraženej poruchovej křáp jako předchůdci? :-D

Doporučujeme

Články odjinud