Jaguar I-Pace oficiálně, včetně české ceny: Od konceptu k nerozeznání!

Pete  |  01. 03. 2018 20:25

Cena odpovídá technice.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 03. 2018 22:40

Je to zase stejnej předraženej poruchovej křáp jako předchůdci?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 03. 2018 21:28

Koeficient odporu vzduchu Tesly X je 0.24.

V ramci elektromobilovych SUV to robi z Jaguaru aerodynamickeho mrzaka.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 03. 2018 01:11

Todle fakt podělali a ještě ten zbytečněj falešněj zastaralej chladič, protože maj strach že by si to lidi bez tý falešnýdíry nekoupili. Samozřejmě k tomu maj plnou hubu budoucnosti a přitom neuměj ani následovat základní princip progresivity, že forma následuje účel a ne naopak. :D

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 03. 2018 07:39

A co se takhle občas zamyslet a dojít k závěru, že i výměník klimy potřebuje přístup vzduchu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 03. 2018 08:41

Tlama v prednej casti auta sluzi primarne na... privod vzduchu k motoru.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 03. 2018 16:16

A jak to dělá BMW u mého tichošlápka, když mám plné ledvinky na kapotě? A to tam je jak výměník tepelného čerpadla, tak i chladič okruhu na chlazení motoru.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 03. 2018 21:11

Ty troubo, než vůbec začneš myslet, tak aspoň otevři svoje voči a podívej se na nějaký videa Jaguaru a uvidíš, že ten falešnej chladič je jen neprůchozí dekl napodobující děravý žebrování a pokud za něj dáš ten svůj výměník, tak se akorát uvaří protože na něj nefouká. Pouze v horní části je díra na odklonění vzduchu přes přední kapotu a vrchní dizajnér se tím snaží aspoň nějak omluvit přítomnost falešné díry na chladič co ani není dírou. Je to stejně funkční jako druhej falešněj vejfuk vod ochcáfky nebo spousty jinejch současnejch autokomedií.
http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2017/03/J... ...
Na zbylé chladiče a agregáty bohatě stačí ta menší mřížka pod chladičem.
https://www.2017carscomingout.com/wp-content/uploads/2016/1... ...
Myslet, znamená hovno vědět.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 03. 2018 08:58

"Jaguar nenasadil zaslepenou masku, ale aktivní lamely udržující rovnováhu mezi chlazením a aerodynamikou. Když je třeba chladit, otevřou se, jindy zůstávají zavřené a usměrňují proudění vzduchu."
Kuk.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 03. 2018 03:42

Tak té pecka a jak víš, že ty lamely jsou i v tý falešný díře nahoře? Co když jsou jenom v tý díře dole?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 03. 2018 04:07

Mimochodem co tam tak ukrutně potřebujou chladit, když si i Tesla X vystačí s daleko menším otvorem a ještě má o 50 km větší maximálku?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 03. 2018 09:58

Stačí porozumět psanému textu, což nám zde většinou nečiní potíže. Na rozdíl od tebe, který s tím zcela evidentně máš problém. Jak jsi již dříve dokázal u motorů.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 03. 2018 18:31

Myslíš ten váš jazykový koutek, kdy vás naprosto nezajímalo kolik má to auto ve skutečnosti motorů, ale jen jste se hádali o vyznění věty v které redakce napsala naprosté faktické kraviny?
Příště si dejte ceduli "Kroužek jazykotepců. Nerušit!"

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 03. 2018 18:33

Až vám přestane činit potíže rozlišovat fakta a redaktorský kraviny tak houkni

Odpovědět  |   | 
josephko  |  01. 03. 2018 23:12

Tak elektromobilová lavína sa pomaly, ale isto začína spúšťať...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 03. 2018 01:21

Zatím co pohřeb spalováků je v plným proudu.
Ani nestačej kopat hroby tak je dali do koncentráků.
Ty auta by omotaly zeměkouli.
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
...nemluvě o ostatních neprodaných autech jiných značek.
Carpocalipse
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
GR8  |  02. 03. 2018 04:44

TVL vzdy kdyz tohle vidim rikam si jaky je clovek hovado. Jak plundruje zemi jen kvuli tomu aby potom vznikaly podobne hrbitovy.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 03. 2018 12:00

Ten "pohreb" ešte najakú dobu potrvá. Pokiaľ teda sa stále predávajú spalováky ako nové autá (a zatiaľ majú drtivú prevahu), tak je predpoklad že aj tie, čo sa predadli zrovna teraz dojazdia "do smrti". Takže min. 10-15 rokov tu s nami ešte spalováky budú a trúfam si tvrdit, že ako prevládajúci sposob pohonu auta

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 03. 2018 22:32

Ty si uplnej vizionář, až si většina lidí čuchne k elektroautům tak kopnou ty smardlavý spalovací popelnce šupem do prdele a nebudou chtít nic jinýho. Jenom placatoprdeláři co musej dávat dlouhý štreky budou odsouzený pořád fetovat a opravovat ty svoje rakovinomety.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  03. 03. 2018 16:43

Ani tvoje "svojské" vyjadrovanie nezmení nič na tom, čo som napísal. Skús menej emócií a viac faktickej a vecnej diskusie, bude to prospešnějšie

Ja by som chcel EV, chápem jeho výhody. Lenže problém je, že zatiaľ na trhu nie je žiaden, ktorý by splnil moje požiadavky. A podľa predajných čísel vidím, že takto to vníma drtivá vetšina užívateľov... teda, pokiaľ sa im niekto nesnaží tie EV vnutiť ako napr. v Norsku.

Takže ano, pohreb spalovákov sa, podľa mňa, zatiaľ odkladá a každý rozumný človek to vidí.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 03. 2018 03:53

Ty takovej pohádkář a dojmolog voláš po faktický a věcný diskuzi a ještě k tomu moralizuješ? No to se povedlo

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 03. 2018 11:08

No ako už spomenul predtým... menej emócií, smajlíkov a silných slov a viac faktov a serióznej debaty. Ale vidím, že toho nie si schopný a stále si meleš to svoje o rakovinometoch, o pohrebe spalovákov a podobne. To je potom ťažké...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 03. 2018 15:21

A ty si jako můj fotr, že mi říkáš co mám a co nemá dělat?!? Se prober z diskotéky, tady nejsi ve výchovným ústavu.
Svým hraním na falešnou serióznost se těžko zbavíš strachu, že nebudeš muset svůj Euro 5 rakovinomet brzo prodat za pakatel nebo rovnou hodit ze skály. Hlavně, že voláš faktech a přitom si svoje dojmy a zbožná přání nebyl ani schopnej doložit jedním faktem. Jediný co si řekl bylo "takhle to bude". Lol, to si dej na tričko. Nikdo neví co bude
Pokud máš sluníčkářskej pocit, že z tvýho spalováku nelítaj karcinogeny a že konec dízlů v nejprodávanějších modelech aut a zkriplený tříhrnky co zdechnou po 15 000 km znamenaj rozkvět spalovacích motorů, tak se nech co nejdřív vyšetřit, protože až ti to fakt docvakne tak bude pozdě a nebude ti pomoci

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 03. 2018 15:31

Ja nemám strach, ja svoj diesel s Euro 5 budem užívať dokiaľ to legislatívne bude možné. Neviem, kde berieš to presvedčenie, že mám strach. Určite ho nebudem hádzať zo skaly a predávať budem, keď budem túžiť po inom (novom) aute. Toto mám dva roky, tak uvidím, zatiaľ sa nechystám ho zbaviť.

Tvoje presvedčenie o rýchlom "pohrebe" spalovákov je tiež len taká dojmológia. Ale kľudne si to mysli, hlavně v dobe, keď sa stále drtivá večšina aut aj dnes predáva ako spalovák, to znamená, že minimálne pokiaľ tieto novo ptredané autá budů v prevádzke (5-10 rokov?), tak sa žiadny pohreb konať nebude. Ale rozumiem, kľudne snívaj o skorek elektrickej budúcnosti

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 03. 2018 00:37

Vůbec o ničem extra nesním ani si nedělám iluze, žiju přítomností.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 03. 2018 15:31

Ten tvůj Euro 5 rakovinomet zamořuje vzduch jedovatým NOx 3x více beziňák se stejnou normou asi 2,5x víc než nafťák s Euro 6 normou, tak si moc naděje nedělej. Ty svinský autolobbysti nás nechávaj žrát pěkný jedy. Nadržování naftě skončilo.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 03. 2018 15:38

Nepoznám presné čísla, ale verím ti. To ale nič nemení na tom, čo som napísal... budem svoj diesel užívať pokiaľ to pojde, alebo pokiaľ si nekúpim iné (lepšie) auto. Viem, aká je situácia, ale nebudem sa z toho nervove rútiť ani auto hádzať zo skaly. Ak ten čas príde, prosposobím sa, nie je problém...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 03. 2018 00:34

Vyšší povolené emise jedovatého NOx u nafty
EURO 4 2005
nafta - 250 mg/km, benzín - 80 mg/km, což je 3x víc!
EURO 5 9/2009
nafta - 180 mg/km, benzin - 60 mg/km 3x víc!
EURO 6 9/2014
nafta - 80 mg/km benzin - 60 mg/km 1,3x víc!

https://cs.wikipedia.org/wiki/Emisn%C3%AD_norma_Euro...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 03. 2018 08:36

Však ano, ja som písal, že ti verím...
Ano, dlhé roky tu (v Európe) bolo nadržovanie nafte kvoli CO2, až zistili, že to nie je správny smer. Tomu rozumiem a pokiaľ by som dnes kupoval auto, už to nebude diesel. Ostatne, aj súčasné auto som povodne chcel benzín, ale proste v tejto triede benziny takmer nie sú, 90% je diesel, kupoval som ojetinu. Ale zároveň platí, že ten diesel proste dojadím dokiaľ to bude možné.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 03. 2018 01:12

Tak vítej kočko na světě a hodně štastnejch kilometrů!

Odpovědět  |   | 
vana  |  02. 03. 2018 06:32

"...Elektromotory jsou dva na každé nápravě, vyvinuté přímo Jaguarem...."

Takže ty elektromotory tam jsou celkem čtyři ?

Odpovědět  |   | 
Kocici_Granule  |  02. 03. 2018 08:35

2, demente.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  02. 03. 2018 09:57

pak by ale ta věta musela znít "Elektromotory jsou dva, na každé nápravě, vyvinuté přímo Jaguarem"

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 03. 2018 11:56

Sám si dement. Tá veta, tak ako je napísané, znamená práve to, že na každej náprave sú dva elektromotory, takže dohromady 4. Čo na tom nechápeš? Pokiaľ sú elektromotory dohromady 2 (na každej náprave jeden), tak je to špatne napísané.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  02. 03. 2018 22:39

A ty si trubka co nazývá jiný dementam. Příště se aspoň podívej na stránky výrobce než začneš plácat ty svoje zaručený kraviny!

"Pohon modelu I‑PACE zajišťují dva synchronní elektromotory s permanentními magnety."

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 03. 2018 09:08

On není trubka a má pravdu. Podstatné je, jak je to v článku napsáno. Že ty smysl té věty nechápeš je tvůj problém.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  03. 03. 2018 16:46

Koukám, že ty si ďalší dement, čo necháte písaný text Prečítaj si ešte raz info v článku a príspevok, na ktorý som reagoval.

Ja som netvrdil, že ten Jaguár má 4 motory, ja som tvrdil, že tak to bolo napísané v článku a to je rozdiel. Niekedy je lepšie zdržať sa komentára, pretože inak zo seba robíš zbytočně hlupáka

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 03. 2018 04:03

Ty si úplně jebnutej, ty se budeš radši 100x dohadovat o vyznění blbě napsaný informace než o skutečném počtu motorů. Ty se ještě někdy dožaduj faktů a věcný diskuze. Jazykový rozbory se dělaj na jiným webu, tohle je web vo autech.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 03. 2018 11:12

No... koukám, že nervy už sú na pochode. Ja som sa nehádal o to, koľko to má motorov, samozrejme viem koľko. Len som sa zastal toho človeka, ktorý bol nazvaný dementom len preto, že sa opýtal na počet motorov. A jemu vyznelo, že tie motory sú 4, bolo to v článku zle napísané. A niekto ho nazval dementom...

Tá "jazyková chyba" ako to ty nazývaš, úplne zmenila význam a bola to dosť podstatná informácia. Tak nabudúce sa radšej nezapojuj do debaty, keď je podľa teba zbytočná, OK?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 03. 2018 14:49

O žádné "jazykové chybě" jsem nikde nemluvil, já mluvil o faktech. A pokud chápeš smajlíky jako nervy na pochodu tak to chápeš blbě :D

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 03. 2018 11:13

A neviem prečo mi nadávaš, ja som debatoval slušne, dokiaľ si ty nezačal ma nazývať rubkou a teraz jebnutým. To o tebe mnohé vypovedá, takže v tvojom prípade je lepšie niekedy mlčať a nereagovať... v dobrom.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 03. 2018 15:03

No vida tak ty máš dokonce výpadky paměti, tak já ti teda osvěžím osvěžím jak moc slušně si debatoval;

Kocici_Granule  |  02. 03. 2018 08:35
2, demente.

Marek71  |  02. 03. 2018 11:56
Sám si dement....

kuk  |  02. 03. 2018 22:39
A ty si trubka co nazývá jiný dementem...

Marek71  |  03. 03. 2018 16:46
Koukám, že ty si ďalší dement, ...

kuk  |  04. 03. 2018 04:03
Ty si úplně jebnutej,...

Pokud ti vadí něžné oslovení trubka což je zdrobnělina od slouva trouba a považuješ je hrubou urážku, tak je mi tě vyloženě líto.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 03. 2018 15:23

No vidíš, takže si sám ukázal, že moje reakcia na teba ("...ďalší dement...") bola len reakciou na tvoju prvotnú akciu, kde si ma nazval trubkou. Takže si to bol ty, kto mi začal nadávať, že ano? Som rád, že si to sám potvrdil

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 03. 2018 04:13

Tak ještě jednou, informace o motorech v článku je naprostá kravina (stačí si to ověřit na stránkách výrobce) a rozebírání kraviny je naprostá demence.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  02. 03. 2018 07:30

Za dva miliony to bude obchodní trhák, ten změní svět automobilů. Bude se to prodávat na e-shopu a je tam už teď takový nával, že server spadnul. Už jsem se dlouho tak nezasmál. Svět elektromobilů je jako svět kuřáků hašiše. Není divu, majitel je z Indie, tam je hašiše dost.

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  02. 03. 2018 07:43

Á další "teslahype" vozítko . Měl bych pro BEV jeden tip zadarmo. Můžou baterii rozdělit na deset částí a každou nabíjet zvlášť ze samostatné 100 kW nabíječky. Dostali by se na skutečně hezkých 4,5 minuty místo "marketingově" "hezkých": "vybité baterie nabijí na 80 % za pouhých 45 minut". .
Ale bohatí soudruzi v Číně již stojí ve frontě přesně na tyto vozy. Naštěstí v mém okolí není nikde lithium. Takže tu v okolí Číňané, ani nemohu nic zplundrovat, až si budou surovinu odvážet. . Ale zase bude hezké ten experiment sledovat a poučit se. Prostě na pohodu.
Elektromibilitě zdar! Zpět ni krok.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  02. 03. 2018 09:19

Funkční český konfigurátor.V plné ceníkovka 2.7M.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 03. 2018 18:51

Mne sa nepaci, je to hnus.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 03. 2018 04:17

I tvoje slepý prase má lepší vkus.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  04. 03. 2018 22:02

ano, než ty

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 03. 2018 12:55

Jsi takhle vysazený na všechny, nebo jenom na někoho?

Odpovědět  |   | 
dsfsd  |  02. 03. 2018 22:41

Moc pěkný auto, škoda že pořad dost drahý. Ale co mě mile u Jaguaru jako značky docela překvapilo je to, že v den premiéry jsou známy i český ceny a ke stažení je i českej katalog. Nenechali česko pozadu, jako to bývá se vším. Obzvlášt v tomhle případě je to překvapující, kdyz víme jak je Česko co se týče elektromobility pokrokový :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A