Jaguar F-Type SVR zvládne stovku za 3,7 s a maximálně jede 322 km/h

Tak trochu předčasně se na internet dostal oficiální katalog, který prozrazuje všechno důležité na téma Jaguaru F-Type SVR. Nový vrchol pro britský roadster i kupé bude ještě výkonnější než F-Type R a samozřejmě bude také rychlejší.

Jaguar představuje F-Type s manuálem a pohonem všech kol

Jaguar představuje F-Type s manuálem a pohonem všech kol

Pohon má na starost stále stejný a všem dobře známý kompresorem přeplňovaný pětilitrový osmiválec. Ten u verze R nabízí 405 kW (550 k) a 680 Nm, v případě SVR posílil Jaguar pohonnou jednotku na 423 kW (575 k) a 700 Nm. Každý F-Type SVR má osmistupňovou automatickou převodovku a pohon všech kol.

Je jasné, žen taková porce výkonu bude s autem pořádně cvičit. Na nové Porsche 911 Turbo S to sice nestačí, ale stovka za 3,7 s u kupé i kabrioletu rozhodně není nic, za co by se Jaguar musel stydět. Kupé zvládne maximální rychlost 322 km/h, kabriolet se rozjede „pouze“ na 313 km/h.

Porsche 911 Turbo a Turbo S jsou výkonnější a samozřejmě rychlejší

Porsche 911 Turbo a Turbo S jsou výkonnější a samozřejmě rychlejší

Součástí výbavy SVR je také přepracovaná aerodynamika s poměrně výrazným zadním spoilerem, posílené brzdy, upravený podvozek, titanový výfuk, kovaná dvacetipalcová kola, loga SVR a tak dále. Dá se předpokládat, že právě SVR bude jednou z novinek, které Jaguar ukáže v Ženevě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zdroj: autovise.nl

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků