Takže když troubové z porsche dají čtyřválec tak je nutné jim konkurovat zase čtyřválcem aby to jako bylo konkurenceschopné ?A neměl by radši jagoš upravit cenu F type s V6 na cenu caymanu se čtyřválcem ?Jelikož mají ceny dost nadhodnocené, tak i po tom srovnání by jistě dost zbylo.Cayman,mustang a F-type se čtyřválcem je prostě pozér auto pro blbečky na honění image.Charakter a sportovnost jde stranou, když je v tomto případě auto jen na image.
Myslím, že není podstatné co bude dole (4válec), ale co je(bude) nahoře (8válec).
Ono to dost kazí pohled na to auto. V6 bych tam dával fakt jako minimum. Je to dost podobná věc jako s M4, kdy si můžeš koupit 420xd a doladíš si jí takovym způsobem (barva, sport packet) že na první pohled není rozeznatelná od M4.
Daleko víc kazí pohled na auto, když někdo neumí například V8 a hraje si na prémii (tímto zdravím Volvo) než když někdo má širokou nabídku motorů a začíná na čtyřválcích. Podstatný je vždy vrchol nikoliv základ nabídky. Takže 3er s tříválcem mě neuráží pokud existuje M3. Ano i8 s tříválcovým hajzlíkem jako vrcholem to je za dané peníze neomluvitelný přešlap.
Hm, ono R4 by nemusel byt nijakou tragediou, ale chcelo by to poriadne hrnce, idealne dvaapolliter. To by dostalo hned ine grady a o testosteron by bolo postarane. Taky buchar dokaze byt velmi navykovy, kto neskusil, nevie. Dizajnovo (aspon podla mojho gusta), pekne. Takze uz len tu spravnu strojovnu.
F-Type je na to příliš těžký.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.