Jaguar F-Type dostane čtyřválec, aby mohl konkurovat Caymanu

Jaguar F-Type dostane čtyřválec, aby mohl konkurovat Caymanu

Jaguar F-Type se díky široké nabídce motorizací a dvou typům pohonu snaží konkurovat celé řadě modelů z Zuffenhausenu. Zatímco klasická verze míří proti Porsche 911, nedávno představená verze SVR má políčeno na drtivě rychlé Porsche 911 Turbo S.

Tím ale v Jaguaru neskončí, velmi intenzivně již pracují na konkurenci pro Cayman a Boxster. Určitě vám neuniklo, že tyto modely dostaly v rámci modernizace čtyřválcové motory s přeplňováním a to samé teď jako základní motorizaci chystá Jaguar.

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Špionážním fotografům se podařilo zachytit vývojový prototyp, který podle údajů vedených k registrační značce disponuje dvoulitrovým zážehovým motorem, jak zjistil magazín Motor1.com. Ten už můžete mít například v Jaguaru XE, v tomto případě ale bude pravděpodobně naladěný na větší výkon, než je základních 179 kW (240 koní) a 340 Nm. 

Vedle toho pravděpodobně dostane méně agresivní nárazníky, menší kola a centrálně umístěný výfuk s jednou koncovkou. Představení se očekává na začátek příštího roku.

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků