Jaguar F-Type Coupe: další frankfurtská premiéra

Seznam chystaných premiér, které budou k vidění na autosalonu ve Frankfurtu, se velmi rychle rozrůstá a to i díky automobilce Jaguar. Jak jsme psali dříve, v plánu je nový koncept naznačující podobu novinky spadající do kategorie SUV. Ovšem tím to nekončí. Návštěvníci si budou moci velmi pravděpodobně prohlédnout také Jaguar F-Type s pevnou střechou.

Jaguar F-Type: první jízdní dojmy

Jaguar F-Type: první jízdní dojmy

S takovou informací přišlo hned několik zahraničních webů s tím, že je potvrzená z oficiálních zdrojů. Definitivní slovo od automobilky ovšem prozatím schází. Nabídka motorizací pro nové kupé bude prakticky shodná s roadsterem. Těšit se proto můžeme na dva šestiválce (340 a 380 koní) a přeplňovaný osmiválec (495 k).

Jaguar F-Type dostane karoserii kupé. Vypadat bude nějak takto

Jaguar F-Type dostane karoserii kupé. Vypadat bude nějak takto

Na rozdíl od roadsteru by se ale v nabídce měl objevit ještě základní motor o objemu dvou litrů a s výkonem 240 koní. Další neoficiální zdroje pak říkají, že F-Type Coupé bude o něco dražší, než základní varianta se stahovací střechou.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků