Jaguar F-Type British Design Edition: Specialita pro úspěšný model

Jaguar F-Type dorazil v roce 2012 a hned od samotného začátku se setkal s velmi pozitivními reakcemi. Přesně řečeno tento model získal za zhruba tříleté působení na 140 různých ocenění. Automobilka tuto skutečnost připomíná speciální edicí označenou jako British Design Edition.

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Designéři vybrali pro novou verzi čtyři odstíny karoserie. Případní zájemci tak budou moci vybírat mezi barvami Caldera Red, Glacier White, Ultimate Black a u F-Type nově se objevující Ultra Blue. Součástí výbavy je pak také Sport Design Pack a dvacetipalcové disky Cyclone v barvě Satin Dark Grey. Kola obouvají pneumatiky o rozměru 255/35 R20 vpředu a 295/30 R20 vzadu.

Jaguar F-Type Coupé: Ve vodní lázni [první jízdní dojmy]

Jaguar F-Type Coupé: Ve vodní lázni [první jízdní dojmy]

Červené brzdné třmeny dále značí přítomnost vylepšených brzd a abychom měli vnější poznávací znamení kompletní, musíme ještě zmínit plakety upozorňující na fakt, že nejde o zcela obyčejný F-Type.

V interiéru očekávejte kožené čalounění, sportovní sedačky, opět označení British Design Edition a bohatší výbavu zahrnující například multimediální systém InControl Touch Plus nebo ozvučení Meridian s dvanácti reproduktory.

Jaguar F-Type: první jízdní dojmy

Jaguar F-Type: první jízdní dojmy

F-Type British Design Edition bude k dispozici od jara výhradně s přeplňovaným šestiválcem naladěným na 280 kW (380 k). Zákazníci ale mohou vybírat mezi variantami Coupé a Convertible, respektive mezi pohonem zadních nebo všech kol, případně lze volit mezi automatem a manuální převodovkou. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků