Kompresor pro V8 5.7 s 550HP a zrychlením 4.9 má toyota od 2008 pro Tundra, sequoia, LX570, land cruiser, (2.900 kg váhy) takze mi to tady pripadá trochu jako pravek.
Ano, to je pravda, ovšem ruku v ruce s tímto výkonem před 12 lety neřešili emise.
V plné výbavě 3.1M.
Za mě je 2.6 mil velmi dobrá cena. Ten 8válcovej kompresor je motor, který má charakteru až to hezký není, ten zvuk a chod se člověku dostane pod kůži. Navíc v dnešní době, kdy už je kompresor vlastně podpultové zboží.....
S tím souhlasím, jenže aktuálně nejde kupit v XE a XF ani 6 válcový benzín.
A do podzimu než přijde 400HP R6 twinturbo ani nepůjde.
Mas nejake info? Pujde ten novy 400hp I6 jen fdo XF, anebo je nadeje i u XE?
S tím souhlasím zase já, V6 kompresor verze 340/380 ps to byl snový motor v těch autech....
Tak sedan XE přišel o V6 a musí si vystačit s benzínovými čtyřválci ale do tyhle skříně na kolech šoupnou V8 ?! Jitrnice jakou svět neviděl.
A XJ má jen 3.0 diesel. :-D A v USA vesele dál 3.0 a 5.0 benzín. Zadokolky, čtyřkolky, atmo, kompresor..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.