Jaguar se rozhodl dát modelu F-Pace facelift a vylepšuje tak SUV nejen zvenku, ale především po stránce techniky uvnitř.
Jaguar předvedl své SUV F-Pace už v roce 2016, takže čas na trochu rozsáhlejší modernizaci je více než nutný, samozřejmě také s ohledem na vývoj ostatních modelů britské značky. Vylepšený F-Pace tak přijíždí s uhlazenějším designem masky, novou mřížkou chladiče i grafikou LED předního osvětlení a rovněž užšími zadními svítilnami.
Zásadnější změny však Jaguar přináší uvnitř F-Pace, kde nyní dominuje středovému panelu nový 11,4palcový zakřivený displej posledního infotainment systému Pivi Pro. Přepracováno je níže i ovládání klimatizace a volič automatické převodovky. Před řidičem je také nový multifunkční volant (známý z elektromobilu I-Pace) a digitální přístrojový štít s novými funkcemi a prostředím.
Dále Jaguar zmiňuje použití většího počtu měkčených materiálů v kabině, dodatečné odstíny zbarvení ambientního osvětlení, nové možnosti barevných kombinací čalounění a obložení, zatímco v seznamu volitelné výbavy nechybí ani prémiový audiosystém Meridian se 14 reproduktory.
Pod kapotou modernizovaného F-Pace je největší novinkou a zatím nejsilnější možností plug-in hybridní ústrojí P400e, které kombinuje dvoulitrový benzinový čtyřválec s elektromotorem pro systémový výkon 404 koní (297 kW) a točivý moment 640 N.m. S baterií o kapacitě 17,1 kWh zvládne F-Pace ujet v čistě elektrickém režimu až 53 km. Rychlonabíjením (32 kW DC) se dostanete na 80 % kapacity baterie za 30 minut.
Pod kapotou vylepšeného SUV však bude na výběr dalších pět motorizací, naftových a benzinových, ve formě dvoulitrových čtyřválců nebo třílitrových řadových šestiválců o výkonu v rozmezí 163 koní (120 kW) až 400 koní (294 kW). Kromě benzinového dvoulitru o síle 250 koní (184 kW) jsou teď všechny zbývající motorizace mild-hybridní. U všech motorů je pak standardem pohon všech kol a osmistupňová automatická převodovka.
Na trh se modernizovaný Jaguar F-Pace dostane ještě letos. Cenovky pro český trh se určitě dozvíme zanedlouho. Vylepšení se nakonec očekává i pro vrcholnou verzi SVR s pětilitrovým osmiválcem pod kapotou.