Jaguar E-type (XKE): legendární šelma z ostrovů (veterán)

10 komentářů

Lada
12. července • 22:07

Klobouk dolů. Dobrá práce. Hodně zdaru do dalších článků. V pátek zdar!!!

Masa
18. června • 2:39

Panove, je pekne ze tu autora takhle chvalite, psat o E-typu je spravne, ale chce to poradne vyzdrojovat, kolego...mas tam velmi nepresne informace...napr. lestene hlinikove dily na palubni desce nebyly nahrazeny vinylem az u Series3, ale jsou dokonalym rozpoznavacim znakem prvnich exemplaru Series1 s motorem 3.8, verze 4.2 z roku 64 uz mela cerny vinyl a tunel kompletne potazeny kuzi, Coupe 2+2 se vyrabelo az do nastupu S3 soubezne s kratkou verzi, zmena usporadani spinacu, instalace karburatoru ZS do U.S.verze a odstraneni perspexovych krytu svetel dokonale charakterizuji modelovy rocnik 1968, coz je ovsem verze S1, ktera byva pro odliseni oznacena S1 1/2, dvojka se lisi premistenim blinkru vepredu a zadnich svetel pod naraznik a mnohem vetsi "tlamou", kterou si vynutila instalace vykonnejsiho chlazeni atd...pokud bys shanel o E-typu info nebo fotky muj mail je massapetr@seznam.cz

Jackie
21. května • 12:06

Masha ví co říká nepotceňujte zaručenou rádobyvěrohodnost tohodle článku ....někdy je oda naradost spíš oda na starost .....takže by si autor mohl poctivě "vyžrat" co v tom čláku tak krásně zdupal :D

Maadaf
4. června • 23:17

Nadherny auto, dobrej clanek - co si prat vic?

autor
5. června • 9:41

mít to auto v garáži
jinak jsme rád že se autorevue takto rozmohlo a přidalo pravidelné články o veteránech a ještěp ravidelnější o motorkách. škoda malého rozpočtu pro tento web ( aspoň sp orovnáním pro jiné v CP ) jinak myslím že všechny služby byb yl nad uroveň auto.cz a ještě by byli jiné navíc

Petr Strolený - autor
5. června • 13:58

Děkuji za kladné reakce, a i nadále se budu snažit co nejpravidelněji přinášet články o zajímavých starých autech. Myslím, že doby dávno i nedávno minulé poskytují spousty zajímavého materiálu a byla by škoda se s Vámi nepodělit.....

Taky pikapr
5. června • 14:28

Tak tak. Jedno z nejkrásnějších aut všech dob. Článek dobrej, ale mohl ses trochu víc rozepsat o detailech (třeba by mě zajímaly ty zadní dveře, jak reagovala konkurence na tohle auto atd.). Ale jinak super. A teď fofrem na 911.

Petr Strolený-autor
5. června • 19:23

Taky pikapr: vynasnažím se. Ta 911 určitě bude. Vždyť jsem to slíbil.Ale ještě před ní, bude něco s velkou sportovní tradicí od "Pana Konstruktéra",ale s velmi zvláštním vzhledem.....takový brutální ošklivka to bude, tak se nech překvapit

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Taky pikapr
7. června • 6:41

To snad ne? Nemyslíš samohyb, který nebrzdí a nezatáčí? Samohyb, u něhož snažit se o jízdu v aerodynamickém tunelu nemá smysl? Jestli ano, tak se těším jako malý Péťa.

Mad_Mike
7. června • 6:39

Kéžby tak DMC "dvanáctka"....moje milovaná brutální ošklivka...

Doporučujeme

Články odjinud