Jaguar E-type (XKE): legendární šelma z ostrovů (veterán)

Maadaf  |  04. 06. 2006 23:17

Nadherny auto, dobrej clanek - co si prat vic?

Odpovědět  |   | 
autor  |  05. 06. 2006 09:41

mít to auto v garáži
jinak jsme rád že se autorevue takto rozmohlo a přidalo pravidelné články o veteránech a ještěp ravidelnější o motorkách. škoda malého rozpočtu pro tento web ( aspoň sp orovnáním pro jiné v CP ) jinak myslím že všechny služby byb yl nad uroveň auto.cz a ještě by byli jiné navíc

Odpovědět  |   | 
Petr Strolený - autor  |  05. 06. 2006 13:58

Děkuji za kladné reakce, a i nadále se budu snažit co nejpravidelněji přinášet články o zajímavých starých autech. Myslím, že doby dávno i nedávno minulé poskytují spousty zajímavého materiálu a byla by škoda se s Vámi nepodělit.....

Odpovědět  |   | 
Taky pikapr  |  05. 06. 2006 14:28

Tak tak. Jedno z nejkrásnějších aut všech dob. Článek dobrej, ale mohl ses trochu víc rozepsat o detailech (třeba by mě zajímaly ty zadní dveře, jak reagovala konkurence na tohle auto atd.). Ale jinak super. A teď fofrem na 911.

Odpovědět  |   | 
Petr Strolený-autor  |  05. 06. 2006 19:23

Taky pikapr: vynasnažím se. Ta 911 určitě bude. Vždyť jsem to slíbil.Ale ještě před ní, bude něco s velkou sportovní tradicí od "Pana Konstruktéra",ale s velmi zvláštním vzhledem.....takový brutální ošklivka to bude, tak se nech překvapit

Odpovědět  |   | 
Mad_Mike  |  07. 06. 2006 06:39

Kéžby tak DMC "dvanáctka"....moje milovaná brutální ošklivka...

Odpovědět  |   | 
Taky pikapr  |  07. 06. 2006 06:41

To snad ne? Nemyslíš samohyb, který nebrzdí a nezatáčí? Samohyb, u něhož snažit se o jízdu v aerodynamickém tunelu nemá smysl? Jestli ano, tak se těším jako malý Péťa.

Odpovědět  |   | 
Masa  |  18. 06. 2006 02:39

Panove, je pekne ze tu autora takhle chvalite, psat o E-typu je spravne, ale chce to poradne vyzdrojovat, kolego...mas tam velmi nepresne informace...napr. lestene hlinikove dily na palubni desce nebyly nahrazeny vinylem az u Series3, ale jsou dokonalym rozpoznavacim znakem prvnich exemplaru Series1 s motorem 3.8, verze 4.2 z roku 64 uz mela cerny vinyl a tunel kompletne potazeny kuzi, Coupe 2+2 se vyrabelo az do nastupu S3 soubezne s kratkou verzi, zmena usporadani spinacu, instalace karburatoru ZS do U.S.verze a odstraneni perspexovych krytu svetel dokonale charakterizuji modelovy rocnik 1968, coz je ovsem verze S1, ktera byva pro odliseni oznacena S1 1/2, dvojka se lisi premistenim blinkru vepredu a zadnich svetel pod naraznik a mnohem vetsi "tlamou", kterou si vynutila instalace vykonnejsiho chlazeni atd...pokud bys shanel o E-typu info nebo fotky muj mail je massapetr@seznam.cz

Odpovědět  |   | 
Jackie  |  21. 05. 2007 12:06

Masha ví co říká nepotceňujte zaručenou rádobyvěrohodnost tohodle článku ....někdy je oda naradost spíš oda na starost .....takže by si autor mohl poctivě "vyžrat" co v tom čláku tak krásně zdupal :D

Odpovědět  |   | 
Lada  |  12. 07. 2006 22:07

Klobouk dolů. Dobrá práce. Hodně zdaru do dalších článků. V pátek zdar!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A