Britská značka pokračuje na vlně modernizací a ve vylepšené formě teď přijíždí i malé SUV E-Pace.
Po nedávných modernizacích modelů XE, XF a SUV F-Pace se Jaguar pustil také do menšího SUV E-Pace, které ačkoliv navenek nepřináší mnoho novinek, uvnitř je situace jiná. E-Pace totiž přechází na novou platformu pro možnost zástavby posledních mild-hybridních i plug-in hybridních ústrojí koncernu Jaguar Land Rover.
E-Pace tedy nyní využívá platformy PTA, kterou již najdeme jako základ rovněž u Land Roveru Discovery Sport a Range Roveru Evoque. S vyšší tuhostí a přepracovaným podvozkem tak Jaguar zmiňuje i lepší ovladatelnost SUV. Co se týče exteriéru, karoserie byla omlazena pozměněnými nárazníky, novou mřížkou chladiče a novým LED osvětlením.
V interiéru si E-Pace polepšil nejnovějším infotainmentem Pivi Pro, standardně s 11,4palcovou obrazovkou a nezbytnými vychytávkami včetně dvojice LTE modemů nebo podpory rozhraní Apple CarPlay a Android Auto. Před řidičem je nový 12,3palcový digitální přístrojový štít a rovněž schopnější head-up displej. Nechybí taky zpětné zrcátko s promítáním obrazu zadní kamery, klimatizace s ionizací vzduchu a hrstka nových asistentů.
Pod kapotou E-Pace se tedy pokračuje s elektrifikací modelové nabídky Jaguaru. Pouze základní dvoulitrový diesel (120 kW/163 k) s manuální převodovkou a pohonem předních kol se nespoléhá na 48V systém.
Největší novinkou je příchod plug-in hybridní benzinové motorizace P300e, která spojuje 1,5litrový přeplňovaný tříválec a elektromotor pro systémový výkon 227 kW (309 koní) a standardně využívá pohon všech kol a osmistupňovou automatickou převodovku. Dojezd čistě na elektřinu je s 15kWh baterií udáván na 55 km.
Přesnou nabídku motorizací v Česku a rovněž cenovky modernizovaného Jaguaru E-Pace se teprve dozvíme.