Jaguar dá přednost „čtyřkolkám“ před hybridy

Představitelé značky Jaguar oznámili, že se spíše než na hybridy budou v nejbližší době soustředit na vývoj soustavy pohonu všech kol.
Jaguar dá přednost „čtyřkolkám“ před hybridy

Pouštět se na pole neorané je pro každou automobilku zásadním a důsledně zvažovaným rozhodnutím, a to platí i pro ty automobilky, jež mají za sebou tak silný kapitál jako Jaguar v rámci Tata Motors. V posledních měsících značka Jaguar představila několik hybridů, například to byly turbínová studie Jaguar C-X75 a testovací prototyp Jaguar XJ Green Limo odvozený ze stávající generace velkého sedanu Jaguar XJ.

Jaguar C-X75: 780 koní a dvě turbíny

Jaguar C-X75: 780 koní a dvě turbíny

V souvislosti s Green Limo se spekulovalo o tom, že v sériové výrobě první hybridní Jaguar najdeme již během roku 2011. Nejen že to již Jaguar zřejmě nestihne, navíc dal nyní vědět, že s hybridy v nejbližší době nepočítá, neboť se soustředí na soustavu pohonu všech kol, jež by se měla objevit do dvou let ve vozech Jaguar XF a XJ. Podle šéfa Jaguaru Adriana Hallmarka je zatím hybridní pohon příliš drahý a zákazníci své peníze raději vloží do „čtyřkolky“.

 

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků