Jaguar bude v Indii vyrábět i vozy XF. Celkem předvídatelně.

14 komentářů

tadaaa
6. února • 23:56

ked chcem kupit auto z azie, tak to nebude Jaguar za 70 tis. EUR , ale "pravy azijcan" za 10 000. ak chcem kupit auto za 70 tis. tak si kupim auto montovane v europe, s ktorym ak sa ukazem na obchodnom jednani, tak mi nepovedia, ze ved to auto vyrobili v Cine

Zelí
25. ledna • 8:55

Samozřejmě, že když na lince nasazuje kola britský odborář s příjmem 50x vyšším než indický dělník, tak se to na ceně auta musí projevit.

Fantomas
25. ledna • 11:09

A co takhle dát britskému dělníkovi indický plat? Když to jde v Indii... Co myslíš?
A co dát tobě indický plat? Jsi pro?

Zelí
25. ledna • 11:37

Nejsem odborář. Nejsem bojovník za socialismus. Takže bych s tím žádný problém neměl.

Fantomas
25. ledna • 12:13

Chvíli jsem schválně hledal.
V r. 2006 byla průměrná hrubá měsíční mzda 24,- dolarů. Dnes to může být dejme tomu 35,- dolarů.
Úplně tě vidím jak tady pracuješ a žiješ, když teda ještě trochu přidám a že teda nejseš socialista ani odborář, za měsíční plat 1000,- Kč (jeden tisíc!) hrubého :-))
No ale jen jsem chtěl abys pochopil, že plat není ovlivněný ani tak odboráři, jak si naivně myslíš, ale životními náklady v daném místě.

Fantomas
25. ledna • 12:13
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
25. ledna • 12:41

Nepracuji jako nasazovač kol na lince. Takže s tím opravdu nemám problém.

Fantomas
25. ledna • 14:02

Ale mně je jedno kde a jako co pracuješ. Jen jsem reagoval na tu nesmyslnou poznámku o tom, že britský dělník je drahý kvůli tomu, že je v odborech. A snažil jsem se ti vysvětlit, že za to, že jsou jinde úplně jiné životní náklady, za to přece odbory nemůžou.

Zelí
27. ledna • 16:38

Ty životní náklady souvisí s minimálně padesátiletými odborářskými aktivitami v západních zemích. Koneckonců díky tomu se z tradiční výrobní automobilové velmoci veškerá výroba vytratila. A jak je vidět vytratí se i jag. Odborářské bose houby zajímá to z čeho budou jejich ovečky platit složenky.

Zelí
27. ledna • 16:38

Ty životní náklady souvisí s minimálně padesátiletými odborářskými aktivitami v západních zemích. Koneckonců díky tomu se z tradiční výrobní automobilové velmoci veškerá výroba vytratila. A jak je vidět vytratí se i jag. Odborářské bose houby zajímá to z čeho budou jejich ovečky platit složenky.

asdf
25. ledna • 14:09

ty jsi taky jeden velkej komunistickej kokotoj :-D

Fantomas
25. ledna • 15:34

Jestli s mým názorem nesouhlasíš, buď chlap a řekni proč. Takhle jsi jen prostoduchý hulvát.

Fantomas
25. ledna • 12:00

To rád slyším a už se těším jak se tady uživíš a jak všechno poplatíš z indického platu ;-)

JuDr. Dolfi
25. ledna • 7:22

B-] tady přece nejde o přiblížení k zákazníkovi, ale o to aby se nemusel platit drahej evropskej montér.. neoblbuj

Doporučujeme

Články odjinud