Jaguar bude v Indii vyrábět i vozy XF. Celkem předvídatelně.

Indickým koncernem Tata Motors vlastněný Jaguar začíná s výrobou vozů Jaguar XF v tamní továrně Pune.
Jaguar bude v Indii vyrábět i vozy XF. Celkem předvídatelně.

Model Jaguar XF se tak stává již druhým vozem skupiny Jaguar/Land Rover vyráběným v Pune, protože se zařadil po bok modelu Land Rover Freelander 2, který tam vzniká již od května roku 2011. Vozy Jaguar XF se tam montují z dílů dovezených z britské továrny Castle Bromwich v Birminghamu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jaguar XG se v indickém Pune zařadí po bok modelu Land Rover Freelander 2

Zprvu budou indické Jaguary opatřeny výhradně vznětovými čtyřválci 2,2 l, jež tím zároveň v Indii oslaví svoji premiéru. Podle představitelů skupiny Jaguar/Land Rover patří právě XF a Freelander 2 k jejich nejprodávanějším modelům v Indii, takže přiblížení jejich výroby místním zákazníkům zní logicky.

bazar

Land Rover Range Rover Evoque 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 35 760 km
Cena: 720 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 151 321 km
Cena: 218 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 213 004 km
Cena: 153 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2007
Stav: 258 712 km
Cena: 220 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2
Rok výroby: 2012
Stav: 44 957 km
Cena: 780 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 215 968 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků