Jaguar Bertone B 99: tak by mohl vypadat „malý” Jaguar

Názory na design novodobých automobilů Jaguar se různí. Někteří považují moderní sedany Jaguar XF a Jaguar XJ za novou epochu existence klasické značky, jiní se dosud s klasickými liniemi „velkých koček z Coventry“ zkrátka nedokázali rozloučit. Nyní však unikly první snímky nové studie, kterou pro Jaguar připravil designérským dům Bertone a již zanedlouho ji vystaví v Ženevě pod označením B 99. Nejen že do stávajícího stylistického jazyka Jaguaru vnáší nové prvky, včetně umě začleněných retroprvků včetně zadních sloupků, ale je více než pravděpodobné, že by se mohla stát předobrazem nové sériové řady Jaguaru. Na studii B 99 se navíc údajně přímo a významným způsobem podíleli také zástupci Jaguaru.

Ačkoli v červenci roku 2009, kdy končila výroba modelu Jaguar X-type, hovořili zástupci Jaguaru o tom, že „malý Jaguar už NIKDY“, my jsme na počátku února letošního roku zachytili informace o tom, že se plány změnily a veřejnost se může těšit na nový, kompaktní sedan Jaguar.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků