Jaguar Bertone B 99: tak by mohl vypadat „malý” Jaguar

Názory na design novodobých automobilů Jaguar se různí. Někteří považují moderní sedany Jaguar XF a Jaguar XJ za novou epochu existence klasické značky, jiní se dosud s klasickými liniemi „velkých koček z Coventry“ zkrátka nedokázali rozloučit. Nyní však unikly první snímky nové studie, kterou pro Jaguar připravil designérským dům Bertone a již zanedlouho ji vystaví v Ženevě pod označením B 99. Nejen že do stávajícího stylistického jazyka Jaguaru vnáší nové prvky, včetně umě začleněných retroprvků včetně zadních sloupků, ale je více než pravděpodobné, že by se mohla stát předobrazem nové sériové řady Jaguaru. Na studii B 99 se navíc údajně přímo a významným způsobem podíleli také zástupci Jaguaru.

Ačkoli v červenci roku 2009, kdy končila výroba modelu Jaguar X-type, hovořili zástupci Jaguaru o tom, že „malý Jaguar už NIKDY“, my jsme na počátku února letošního roku zachytili informace o tom, že se plány změnily a veřejnost se může těšit na nový, kompaktní sedan Jaguar.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků