tak na jaguarracing.wz.cz jsem dnes zalozil forum, takze smele tam na pokec Zvu Vas tam - urcite bude o cem si povidat, at uz o budoucnosti znacky, nebo zavodech. Filip
Bohužel to co dělalo Jaguar XK krásným je v tomto případě popřeno. Taky mi to připomíná Aston. Asi tím, že XK bylo (je) hlavně o protáhlé oblé křivce, ale bohužel současný směr designu aut je v použití kombinace hran a zakřivených ploch, což je věc, která bohužel Jaguaru příliš nesvědčí. Nejvíc se mi nelíbí přední partie ta hrana světel vyčnívající do boku, a co ty divné vstupy vzduchu po stranách?? Zadní polovina auta z boku vypadá opravdu jak od Astona. Zadní svítilny odpovídají zhruba předchozím konceptům. Co musím pochválit je interiér. Opravdu lahůdka. Celkově jsem ale rozlaďen.
Premium Automotive Group je pojmenování skupiny sdružující značky Jaguar, Volvo, Landrover a Aston Martin. Ford, Mazda, Lincoln a ostatní ameriky v PAG nejsou. Jde asi o to, že do budoucna by si zančky měly vyměňovat technologie (úzce spolupracovat), ale pouze v rámci skupiny, tzn. PAG mezi sebou a s ostatníma teoreticky nemít společného nic.Jinak co se týká genetiky straé XK - DB7 (jsou si hodně blízké).A ještě k těm koncovkám uprostřed: není to móda, takhle měl koncovky stařičký dvanáctihrnec E-Type. (navíc hranatý) takže je to těžký retro a ne móda. Tipuju, že motor v tomhle krasavci je starej dobrej V8 4.2 S/C z R verzí.
viz porovnani vozu Astom, XK8 a noveho "Jagu" na www.jaguarracing.wz.cz/jal.htm
Co to je posledni dobou za modu u tech vyfuku? Davat sdruzene koncovky do jedne velke uprostred. Osobne se mi to nelibi ani kapku, vypada to jako usti do vysavace. Osobne bych radeji videl po jedne, ci dvou koncovkach po stranach, nejak pekne zapustenych do karoserie, aby nekazili jinak ala SUPRA design...
už i jaguar de do kytek i když machrovat by se s tim asi dalo
.... krásná čistota designu !!! ....
Jak by bylo na svete krasne, kdyby se po ulicich misto tech mpv-shaped aut prohanely takove kocicky.
Nemuzu si pomoct, ale vidim v tom porad Aston Martin. Ten taky patri do Fordova imperia, ze by sdileni platforem a designu i v tomhle segmentu? Nechce se mi verit...
Spíš než Astona mi to připomíná hlavně z bouku a zezadu Starou dobrou Toyotu Supru. Ale je pěknej, to jo.
Nechci to tvrdit, ale mám pocit, že Aston Martin je stále svůj... Nepatří do žádného koncernu, ale ruku do ohně bych za to nedal.
Aston Martin je součástí koncernu Ford stejně jako Jaguar, Mazda, Land Rover, Mercury, Lincoln a Volvo
Aha... tak to je taky skoda...
Ale s Jaguarem to vůbec nevypada dobre, jak jsem cetl v jedne ekonovicke zprave, jsou pry tezce v pr****: http://www.autorevue.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=4576
proc ne, ferrari uz to nejaky ten patek provozuje s maserati a celkem jim to vychazi
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.