Jaguar a Waymo pracují na nejzkušenějším řidiči světa. Tady je výsledek

Společnosti Jaguar Land Rover a Waymo oznámily své dlouhodobé partnerství. Výsledkem bude první prémiový elektrický automobil pro přepravu bez řidiče.
Jaguar a Waymo pracují na nejzkušenějším řidiči světa. Tady je výsledek

Výsledkem spolupráce má být zvýšení bezpečnosti osobních vozidel a zlepšení mobility pro všechny. Obě společnosti zároveň chtějí lidem šetřit drahocenný čas. Samořídící Jaguar I-Pace od Waymo (původně projekt samojezdícího vozu od Googlu) je vystaven na mezinárodním autosalonu v New Yorku.

Čtyřdveřové kupé od Jaguaru? Základem by prý mohl být F-Type!

Čtyřdveřové kupé od Jaguaru? Základem by prý mohl být F-Type!

Testování na pozemních komunikacích začne koncem letošního roku. Získají se tak reálné data, které umožní technikům nadále rozvíjet technologii a zajistit nejvyšší bezpečnost a spolehlivost.

Během prvních dvou letech je v plánu vyrobit kolem 20.000 vozů, které  budou k dispozici uživatelům služby Waymo. K dnešnímu dni jde o jedinou společnost s vozovým parkem s plně samořídícími vozy na veřejných komunikacích. V letošním roce firma zahájí první přepravní službu na světě, kdy si cestující o vozidlo zažádají prostřednictvím aplikace Waymo.

"Zatímco jsme se zaměřili na Waymo a na vybudování nejzkušenějšího řidiče na světě, tým společnosti Jaguar Land Rover vyvinul zcela novou bateriovou elektrickou platformu, která se snaží nastavit nový standard v oblasti bezpečnosti, designu a schopností. Věříme, že uživatelé společnosti Waymo se budou těšit na bezpečný a prvotřídní zážitek, který může I-Pace poskytnout,“ dodal John Krafcik, šéf Waymo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků